Δήλωση του Γραφειου τύπου του ΠΑΣΟΚ.
Και οι απρεπείς σχολιασμοί έχουν τα όριά τους…
Μόνο Ντροπή!
Αισθανόμαστε εμείς οι Δημοκρατικοί πολίτες γι αυτό το ολίσθημα και το φίλτρο
Δημοκρατίας που προσπαθεί να επιβάλει το ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου.
Ενώ ανησυχία Δημιουργείται γιατί με αυτη την Δήλωση-τοποθέτηση βόμβας…καθώς
Νομιμοποιούνται ιδεολογικά κάθε λογής αφιονισμένοι… Ρέλοι να την “πέσουν” σε Δημοσιογράφους.
Να δω που θα κρυφτούμε τότε ως Κινημα.
Εν ετη 2008 αποδεικνύεται δια του ΠΑΣΟΚ του Γιώργου Παπανδρέου ότι η δημοκρατία δεν αποτελεί κατάκτηση αλλά ζητούμενο.
Το ΠΑΣΟΚ του Γιώργο Παπανδρέου διολισθαίνει σε Πρακτικές της Τούρκικης Δημοκρατίας και συγκεκριμένα των Γκρίζων Λύκων.
Φραστική Επίθεση σε συνεργάτη του βραδινού δελτίου ειδήσεων τηλεοπτικού Καναλιού, κάνουν μόνο οι Τούρκοι εθνικιστές .
Ακόμα και το ΚΚΕ δεν την πέφτει προσωπικά στοχοποιοντας άτομα. Ακόμα και το ΚΚΕ καταδικάζει Συνολικά τα ΜΜΕ.
Όχι πρόσωπα.
Που θα κρυφτούμε αύριο εάν ο Δημοσιογράφος προπηλακισθεί; Που Θα κρυφτούμε αύριο που θα μας κράζει η ΕΣΗΕΑ
Ως ενεργός πολίτης και ΠΑΣΟΚ ζητώ συγνώμη από του φιλους που έδωσαν την ψήφο τους κάποτε για το ΠΑΣΟΚ του 45%.
Σύντροφοι ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες που μας αναλογούν και ας κρατήσουμε το κόμμα Δημοκρατικό.
Προτρέπω όσους πολιτικούς δεν αντέχουν την Κριτική να πάνε σπίτι τους!
Ειδικότερα όσοι μεγάλωσαν σε θερμοκήπιο προστασίας από εξωτερικές συνθήκες και ανακάλυψαν ξαφνικά πόσο σκληρός και όμορφος είναι ο κόσμος που ζουμε εμεις..
οι Έλληνες εδώ στην Ελλάδα!
Σύντροφοι όπως ορθά λέτε : Όλους μας κρίνει ο Ελληνικός Λαός.
Για να έχει πλήρη άποψη παραθέτω εδώ μια θέση απο το blog της χρυσής αυγης που δηλωνουν :
“Όλες οι εφημερίδες και όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί (ελάχιστες επαναλαμβάνουμε οι εξαιρέσεις) αναπαρήγαγαν το ίδιο παραμύθι περί συνεργασίας της Χρυσής Αυγής με τα ΜΑΤ.”
Ακόμα και αυτοί..
δεν δείχνουν Πρόσωπα.
Y/Γ:Θέλω να ελπίζω ότι Ο Γιώργος Παπανδρέου δεν ξέρει τίποτα και ότι όλο αυτό οφείλεται στον υπερβάλλοντα ζήλο κάποιων.
Υ/Γ2: Να υποθέσω ότι μετά από αυτό σειρά έχει ο Λ. Λαζόπουλος;




23 απαντήσεις so far ↓
animalis // Φεβρουάριος 22, 2008 στο 11:51 μ.μ
Το ότι φίλε μου είναι δημοσιογράφος δεν σημαίνει ότι δεν τον κρίνουμε στο τι λέει.
Όλοι μας κρινόμαστε πολύ αυστηρά και δεν θα κριθεί αυτός που έχει τη δύναμη του μέσου να διαμορφώσει κοινή γνώμη;
Αν αύριο τον χαρακτηρίζει ανεπαρκή τον πρόεδρο τι θα πρέπει το ΚΙΝΗΜΑ να κάνει;
Να πεί μη του μιλάτε είναι δημοσιογράφος.
Δεν του απαγόρευσε κανένας να μιλάει αλλά δεν θα μας απαγορεύσει και κανένας να τον κρίνουμε.
papaioannou // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 12:10 π.μ.
Διαφωνώ με την άποψη σου.
Θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου του δικαίωμα σου να την λες.
Αν αύριο κάποιος Ρελος «στο όνομα της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης» τον πλακώσει στο ξύλο
το ΠΑΣΟΚ θα είναι ο ηθικός αυτουργός.
Και τέλος μια άποψη όταν είναι λάθος την αγνοείς και παρακολουθείς αυτόν που την εκφράζει να περιθωριοποιείται..
Αρα…
ikor // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 12:31 π.μ.
Γιάννη, επειδή έχεις κριτική σκέψη, θα ήθελα να χ
ikor // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 12:37 π.μ.
Γιάννη, επειδή έχεις κριτική σκέψη, θα ήθελα να σχολιάσεις το γεγονός ότι το απόρρητο έγγραφο Νίμιτς διέρρευσε σε συγκεκριμένη εφημερίδα.
Εγώ πάντως δε θυμάμαι π.χ. τη Βραδυνή να δημοσίευε απόρρητα έγγραφα επί Υπουργίας του Γιώργου στο ΥΠ.ΕΞ.
Αυτή η “επικοινωνία” του δήθεν αντιπολιτευτικού τύπου σημαίνει κάτι;;
no name // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 12:54 π.μ.
ρε φίλε εγγραφήκαμε σε κανενα mail-list του blog σου και δεν το ξέρουμε;
γιατί μας ζαλίζεις κάθε μερα με email?
papaioannou // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 12:56 π.μ.
Η διαρροή και η Δημοσιοποίηση απόρρητου έγγραφου που βλάπτει την Εθνική ασφάλεια ή τα συμφέροντα της χώρας επισύρει ποινικές ευθύνες.
Η τοποθέτηση υπέρ της Δημοσιοποίησης σήμερα από μερίδα του τύπου γίνεται για λόγους συναδελφικής αλληλεγγύης.
Επειδή η Ντόρα ανέλαβε όλη την ευθύνη για την διαρροή θεωρώ ότι το έγγραφο -που έφτασε προφανώς υπηρεσιακά- αφέθηκε για πολύ ώρα στην τύχη του (Ελληνική νοοτροπία) πριν αποφασιστεί να χαρακτηριστεί απόρρητο και να ακολουθήσει η γνωστή περιοδεία της Ντόρας στους πολιτικούς αρχηγούς.
Το γεγονός ότι υπήρξε σχεδόν πλήρη ομοφωνία για την πολιτική έναντι των Σκοπίων, θεωρώ ότι αποδεικνύει ότι το έγγραφο δεν διέρρευσε σκόπιμα για μικροκομματικούς λόγους.
Δεν «διέρρευσε» δηλαδή για να εκθέσει κάποιο κόμμα και κανένα κόμμα τελικά δεν εκτέθηκε πλην την Κυβέρνησης της ΝΔ .
Θεωρώ ότι για όλα φταίει η γνωστή ανοργανωσιά τω Δεξιών που την είδαμε και στις φωτιές στην Πελοπόννησο.
Αλλά αυτό είναι εκτίμηση μου.
N.Ago // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 12:56 π.μ.
Καλησπέρα!
Έχω την εντύπωση ότι, μετά την ήττα του Βενιζέλου, όλα στο ΠΑΣΟΚ σου φαίνονται μαύρα. Δεν λεω ότι είναι άσπρα, αλλα επειδή σε γνώρισα, θεωρώ ότι αδικείς τον εαυτό σου προβάλλοντας με τέτοια σκληρότητα και (κυρίως) χαρακτηρισμούς, τα κακός κείμενα.
papaioannou // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 1:24 π.μ.
Νίκο
Ο Βενιζέλος δεν έχει καμία σχέση.
Δεν απηχώ ούτε μεταφέρω τις απόψεις του σε κανένα θέμα .
Είμαι Bloger και πολίτης έχω γνώμη και άποψη στην συμετοχικη Δημοκρατία,
Τόσο συμμετοχική που ποινικοποιεί την άλλη (έστω λάθος ) άποψη..
Τόσο Δημοκρατία όσο να στοχοποιει Δημοσιογράφους και να ενοχοποιεί ΜΜΕ.
Αν αδικώ τον εαυτό μου είναι ένα θέμα.
Που μέλει να κριθεί συν τω χρονω..
Πάντως αυτή η καταδίκη και η στοχοποιηση του Δημοσιογράφου -όσο κακός και να είναι- δεν τιμά το ΠΑΣΟΚ.
Δηλαδή το ΠΑΣΟΚ για να καταλάβω έχει ανάγκη από Δημοσιογράφους που «τα λένε καλά»; Αυτός είναι ο στόχος;
Ο έλεγχος τον Μέσων ενημέρωσης;
Έχει ανάγκη το μεγάλο ΠΑΣΟΚ από Δημοσιογράφους γενικά;
Όχι Νίκο μου.
Οι δημοσιογράφοι μπορεί να έχουν ανάγκη το ΠΑΣΟΚ.
Αλλά να κλαίγεται το ΠΑΣΟΚ και να στοχοποιεί πρόσωπα δεν τιμά κανέναν.
papaioannou // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 1:27 π.μ.
@no name
Στειλε μου ενα e mail να σε βγαλω απο την Λιστα.
Περιμενει πολυ κοσμος για να μπει ξερεις
andonopoulos // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 1:33 π.μ.
Με τον τρόπο (υπερβολικός) που κρίνεις τον Γ. Παπανδρέου χάνεις το δίκιο σου.
Να θυμάσαι ότι για το σημερινό χάλι του κινήματος δεν ευθύνεται μόνο ο Γ. Παπανδρέου αλλά κυρίως οι παρατρεχάμενοι του.
Ευθύνες βέβαια έχει και ο Βενιζέλος διότι δεν είχε το απαιτούμενο πολιτικό σθένος να δημιουργήσει νέο πολιτικό φορέα όπως έκανε το 1974 ο μεγάλος Α.Παπανδρέου, ο οποίος ενώ μπορούσε να κληρονομήσει την ΕΚ προτίμησε να ιδρύσει το νέο τότε ΠΑΣΟΚ.
Τώρα χάνει χρόνο η χώρα και το ΠΑΣΟΚ.
Ο μόνος κερδισμένος από αυτή την πολιτική κατάσταση είναι ο Τσίπρας.
Έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα ένας από τους δύο (Παπανδρέου Βενιζέλος) θα πρέπει να πάρει την μεγάλη πολιτική απόφαση, πριν είναι πολύ αργά για την παράταξη και την χώρα.
papaioannou // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 1:42 π.μ.
“Τώρα χάνει χρόνο η χώρα και το ΠΑΣΟΚ.”
Εγραψες..
Δεν κρίνω τον παπανδρέου ως προσωπο αλλα ασκώ πολιτική κριτική για πράξεις και παραλήψεις…
Προκαλώ τον οποιονδήποτε να με διαψεύσει και να μου θυμίσει αν:
Καποιος -εστω και ο χειρότερος ακροδεξιός- επιτέθηκε ποτέ σε συγκεκριμενο Δημοσιογράφο για την γνωμη του,
στην μεταχουντικη Ιστορία της Ελλάδας.
Εξαιρείται ο Πατακος και το ΠΑΣΟΚ.
Παρακαλω καποιον με στοιχεια
Να διαψεύσει ότι αυτά τα πράγματα στην Ευρώπη γίνονται μόνο στην Τουρκία από το βαθύ κράτος και τους γκρίζους λύκους.
Να με διαψεύσει αποδεικνύοντας μου ότι έχει γίνει κάτι αντίστοιχο σε όλη την Ευρώπη
Παρακλώ περιμένω απαντήσεις
nickstyl // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 2:28 π.μ.
Σύντροφε Παπαϊωάννου κάνεις μερικά σημαντικά λάθη και εκφράζεσαι ακραία. Και μια που περιμένεις απαντήσεις:
1) Το ΠΑΣΟΚ έβγαλε μία ανακοίνωση διαμαρτυρίας για συγκεκριμένους δημοσιογράφους. Και φυσικά η κριτική επιτρέπεται. Δεν υπήρξε ούτε λογοκρισία, ούτε καμια σκοτεινή και φασιστική αντίδραση ή αποκλεισμός. Ο ελεύθερος λόγος επιβάλλει την ελεύθερη έκφραση απόψεων. Μάλιστα θα έλεγα ότι είναι εξαιρετικά τιμητικό που αντί να το σιγοψιθυρίζει βγήκε και το βρωντοφώναξε επίσημα.
2) Ρωτάς που αλλού γίνονται αυτά? Η απάντησή μου : Αμέτρητα παράδειγμα. Θέλεις ένα πρόσφατο: Στις ΗΠΑ. Ο Μπιλ Κλίντον επτιτέθηκε επανελλημένως στα ΜΜΕ. Δεν ένα παράδειγμα…έχω και άλλα πολλά αν θέλεις ή αν συνεχίσεις να αμφισβητείς.
http://politicalticker.blogs.cnn.com/2008/01/08/bill-clinton-targets-media-coverage-of-obama/
3) Ο δημοσιογράφος έχει μόνο μία δουλειά: Να παραθέτει τα αντικειμενικά γεγονότα. Σε όλα τα πολιτισμένα κράτη, ο δημοσιογράφος καλεί πολιτικούς αναλυτές και εμπειρογνώμονες να αναλύσουν τις ειδήσεις. Και αυτό είναι λογικό. Δεν μπορεί να είναι “ξερόλας” ο δημοσιογράφος. Για αυτό οι περισσότεροι Έλληνες δημοσιογράφοι δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους και παραβαίνουν οποιαδήποτε αρχή δημοσιογραφίας.
Μπράβο στο ΠΑΣΟΚ για την αντίδραση. Μια μοντέρνα και πολιτικά τέλεια αντίδραση.
Σε καλώ να ανακαλέσεις τους χαρακτηρισμούς και να παραδεχτείς ότι έκανες λάθος. Όπως και εσύ μπορείς να δεις, δεν έχει καμία σχέση με γκρίζους λύκους και Τουρκία μια τέτοια αντίδραση… Το αντίθετο, χωρίς παρασκήνιο, υπονοούμενα και “μασημένα λόγια”, το ΠΑΣΟΚ βγήκε και είπε το αυτονόητο.
papaioannou // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 2:49 π.μ.
On the eve of the New Hampshire primary, former President Bill Clinton criticized the media for not pressing Barack Obama more fully on Iraq, and accused the Illinois senator of shifting his position to reflect changing attitudes on the war.
“Το απόγευμα των εκλογών στο New Hampshire ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Bill Clinton άσκησε κριτική στα ΜΜΕ γιατί δεν πρεσάρουν τον Barack Obama και….[…]”
Σε ολα τα ΜΜΕ γενικά
Αντίθετα εμείς στο ΠΑΣΟΚ αναφερόμαστε ονομάστηκα στο τηλεοπτικού σταθμού MEGA και μάλιστα, στο βραδινό δελτίο ειδήσεων,
και
Είναι τουλάχιστον απαράδεκτο να εμφανίζεται από συνεργάτη του βραδινού δελτίου ειδήσεων,“
Υπάρχουν λοιπόν εμφανέστατες διάφορες στην αντιμετώπιση.
Επιπλέον οι δημοσιογράφοι -αυτούς που ξέρω εγώ- σε κάθε στιγμή αναμεταδίδουν τα γεγονότα με άποψη και θυμίζω την περίπτωση των Σκίτσων του Μωαμεθ..
Πως αντιμετωπίστηκαν οι απόψεις τους στην ΕΕ και στον αραβικό κόσμο..
Το ΠΑΣΟΚ μοιάζει να αντιμετωπίζει τα ΜΜΕ με «αραβικό τρόπο».
Λείπουν βέβαια τα καφτάνια και το κάψιμο σημαιών και έντυπων αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν είναι μακριά
nickstyl // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 5:22 π.μ.
Πως σου φαίνεται η παρακάτω πολύ πρόσφατη ιστορία άλλου Αμερικανού πολιτικού εναντίον των New York Times !!! και πρόσεξε σε παρακαλώ και την αντίδραση των υποστηρικτών επίσης:
“McCain and his aides aggressively denounced The New York Times Thursday, saying the story was false…”
Μετάφραση:
O Μακκέιν και οι συνεργάτες του με έντονο τρόπο διαμαρτυρήθηκαν στους ΝΥΤ την Πέμπτη λέγοντας ότι το άρθρο είναι ψευδές…
και συνεχίζει:
“Editors at The New York Times began to respond on its Web site Friday to the glut of reader questions and comments, many of which were negative.”
Οι εκδότες (!!!) των ΝΥΤ άρχισαν να απαντούνε στο διακτυακό τόπο της εφημερίδας την Παρασκευή στα πολλά σχολία των αναγνωστών, πολλά από τα οποία ήταν αρνητικά.
Πηγή:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,332014,00.html
Δηλαδή το ότι ο Μακκέιν ανάγκασε τους αναγνώστες να διαμαρτυρηθούν στους ΝΥΤ είναι σκοταδισμός; Το ότι έβγαλε ανακοίνωση διαμαρτυρίας τον κατατάσσει στους “γκρίζους λύκους”;
Και σκέψου σε παρακαλώ πολύ για το τι μιλάμε: για τους Times της Νέας Υόρκης, ίσως την πιο έγκυρη δηλαδή εφημερίδα διεθνώς, για τους Αμερικανούς αναγνώστες και για το ότι οι εκδότες των ΝΥΤ απάντησαν στα αρνητικά σχόλια των αναγνωστών.
Τώρα πες μου: Φαντάζεσαι ποτέ τους Έλληνες εκδότες να κάνουν κάτι τέτοιο; Όχι βέβαια.
Γιατί; Γιατί αυτοί είναι οι πραγματικοί σκοταδιστές και οι γκρίζοι λύκοι τους οποίους πρέπει να κρίνεις σύντροφε. Και δεν βγαίνουν στο φως, αλλά δρουν μόνο υπόγεια και με υπονουούμενα εκμεταλευόμενοι την “ελευθερία του λόγου”, την οποία βιάζουν καθημερινά και δημόσια…
papaioannou // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 1:28 μ.μ
Νικ
Εδώ (ίσως) έχουμε να κάνουμε με συκοφαντία βασισμένη σε quoting anonymous sources, ανωνυμες πληροφορίες που εμπλεκουν τον McCain σε a romantic relationship with a female lobbyist and did favors for her clients years ago.
Παλι ειναι τελειως διαφορετικό θεμα.
Δεν καταλαβαίνεις μου φαίνεται ότι εδώ έχουμε ανώνυμες πληροφορίες και ένα θέμα που αναφέρεται στην σεξουαλική ζωή του John McCain
Ενώ στην περίπτωση μας αυτό που ενοχλεί είναι η άποψη του Δημοσιογράφου.
Οποιοσδήποτε πολίτης που σέβεται την αξιοπρέπεια του πρέπει να αντιδρά σε τέτοια Δημοσιεύματα στηριζόμενα μάλιστα σε ανώνυμες πήγες
Όπως οποιοσδήποτε πολίτης πρέπει αντιδρά σε περιπτώσεις ποινικοποίησης της άποψης προερχόμενα από ένα μεγάλα κόμμα που φιλοδοξεί και εύχομαι να κυβερνήσει..
Σε κάθε περίπτωση όμως η Σύγκριση του ΠΑΣΟΚ με τους “θρησκοληπτους ρεπουμπλικάνους” δεν ωφελεί το ΠΑΣΟΚ
Για αυτο ας το αφησουμε..
Είδα εχθές ένα παλιό βίντεο με τον Β Ζιρινοφσκι.
Σε έξαλλη κατάσταση να την πέφτει σε Δημοσιογράφο για “ενοχλητικές ερωτήσεις…”
Θυμήθηκα και τον Πατακό που έπραξε ανάλογα σε συνέντευξη του στο σπίτι του όταν ο Δημοσιογράφος τον ρωτούσε επίμονα για τις εξορίες και τους βασανισμούς .
Θυμάμαι τον Νικολα Σαρκοζυ να αποχωρεί (απλά ) από συνέντευξη για ενοχλητικές ερωτήσεις και δεν θυμάμαι ανακοίνωση από το Κόμμα του εναντίων της Δημοσιογράφου ή του καναλιού.
Πολιτισμός
papaioannou // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 2:18 μ.μ
Σημερα τα ΜΜΕ κραζουν το ΠΑΣΟΚ.
ΑΙΧΜΕΣ Μπολσεβίκοι
Παναγιωτης Κανελλοπουλος // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 3:01 μ.μ
το πασοκ και ο εκλεγμενος 2 φορες με λαικη ψηφο ηγετης του δεχεται καθημερινα επιθεση απο τους δοτους του κατεστημενου τα παιδια με τα κοστουμια των λακεδων τους ρουφιανους που ξευτιλιζουν την εννοια της δημοσιογραφιας παρουσιαζοντας στο κοινο τονΓΑΠ ως ακαταλληλο να κυβερνηση το κρατος διαπλοκης που οι ιδιοι καθημερινα κατασκευαζουν για να κονομανε ασυστολα απο τις διαφημισης στο ονομα της ελευθρης διακινησης ιδεων το οποιο εχουν κανει σκορποχωρι και προπυργιο της συντηρησης
Καλα τους ταπε το πασοκ και συντομα οταν θα γινουμε κυβερνηση θα πρεπει να μπουν αυστηρα προστιμα και καθημερινος πολιτικος ελεγχος για να παταχθει το φαινομενο της παραεξουσιας που δυναστευει την κοινη γνωμη διαμορφωνοντας συνειδησεις…
THEODORE // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 3:37 μ.μ
Και μετά ο…σωτήρας της κουλτούρας και του πολιτισμού μας έδωσε συνέντευξη στα ΝΕΑ,έτσι για να ξεσκάσει λίγο βρε παιδί μου.
Του ιδίου ομίλου δεν είναι ΝΕΑ ,ΒΗΜΑ και MEGA ή άλλαξε τίποτις και δεν το πήρα χαμπάρι.
ΓΑΠ,ο άνθρωπος που σε μιά μόλις ημέρα αυτοαναιρείται τόσο κραυγαλέα,που σε κάνει να απορείς.
Τα θέλει και τα λέει ή του ξεφεύγουν;
Καληνύχτα κι όνειρα γλυκά σύντροφοι.
nickstyl // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 4:27 μ.μ
Σύντροφε Παπαϊωάννου, όσο και αν διαφωνείς, τα παραδείγματα του Κλίντον (που είναι δημοκρατικός και καθόλου θρησκόληπτος) Δημοκρατικών και του Μακκέιν των Ρεμπουμπλικανών (που επίσης είναι πολύ διαφορετικός Ρεμπουμπλικανός και καθόλου θρησκόληπτος, αλλωστε οι ίδιοι οι Ρεμπουμπλικανοί τον πολεμάνε αρκετά) δείχνουν ότι στην πολιτική είναι σύνηθης πρακτική η αντίδραση κατά των δημοσιογράφων/ΜΜΕ όταν αυτοί έχουν άδικο.
Επιπλέον, όλες οι ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ οργανώσεις πολιτών παγκοσμίως κατά κανόνα διαμαρτύρονται για τη δημοσιογραφία και για την μη αντικειμενική κάλυψη ειδήσεων. Το γνωστό συνθήματα στην Ελλάδα κατά των δημοσιογράφων δεν βγήκε από δεξιούς θρησκόληπτους…
Και υπάρχει και η ουσία της ανακοίνωσης. Για την ουσία της ανακοίνωσης συμφωνείς; Βλέπεις κάποιο λάθος;
Δεν λέει τίποτα άλλο από το ότι δεν μπορεί κάποιος να απαξιώνει ένα άτομο που υπήρξε ΥΠΕΞ τόσα χρόνια, όταν και εσύ και ο Theodore και όσοι διαφωνείτε τώρα ψηφίζατε ΠΑΣΟΚ… που είναι το λάθος;
Τέλος, το γεγονός ότι ο Παπανδρέου έδωσε συνέντευξη στα ΝΕΑ, δεν δείχνει τίποτα άλλο από το ότι δεν υπάρχει διάθεση στείρου αρνητισμού και γενικής απαξίωσης της δημοσιογραφίας, αλλά σωστή αντιμετώπιση και κατακεραύνωση των συγκεκριμένων σφαλμάτων των δημοσιογράφων.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
papaioannou // Φεβρουάριος 23, 2008 στο 4:46 μ.μ
Και έρχεται ο Παπανδρέου να δώσει συνέντευξη σημερα στα ΝΕΑ
«Δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου για τα σκάνδαλα»
επιβεβαιώνοντας τις χειρότερες υποψίες μου.
Ότι κάποιοι στο ΠΑΣΟΚ εν άγνοια του πήραν πρωτοβουλία να κράξουν το MEGA και τον Δημοσιογράφο.
Τέτοιο άδειασμα δεν το περίμενα.
Το mega και τα ΝΕΑ ειναι ενα και το αυτο..
Αντιλαμβάνεσαι ότι το επόμενο post στο Blog μου θα είναι το κόμμα ΜΠΑΧΑΛΟ..
Ή να το κάνω το Κόμμα «Ρόμπα»;
στέλιος // Φεβρουάριος 24, 2008 στο 7:04 μ.μ
Συμφωνώ με τον animalis. Αν κάτι καταφέραμε οι απλοί πολίτες με την επανεκλογή Προέδρου στο Κίνημα, είναι να λέμε “όχι” στις ετσιθελικές απόψεις των δημοσιογράφων (υπενθυμίζω ότι κάποιοι πρετεντεράκοι συνελήφθησαν κάποτε να φέρονται στο γήπεδο σα τραμπούκοι, ποιά λοιπόν η σοβαρότητά τους?). Επαυξάνω στο να δίνεται από το κίνημα η πρέπουσα απάντηση, ακόμη και με δημόσιο outing (=ξεφώνισμα), στις ανακρίβειες των δήθεν σοβαρών “αναλύσεων”!
στέλιος // Φεβρουάριος 24, 2008 στο 7:06 μ.μ
Αλλά φυσικά, η απάντηση του πασόκ πόνεσε, αγαπητέ κ. παπαϊωάννου. Μάθατε στις “σοροπιασμένες” σχέσεις των ΜΜΕ με τον εκλεκτό σας καθηγητή κ. Βενιζέλο…
salan // Φεβρουάριος 25, 2008 στο 12:55 π.μ.
@ Παναγιώτης Κανελλόπουλος :
παράταξης, ο οποίος βλέπω αυτή την παράταξη να χάνεται με εσωτερικές διαμάχες καί δεν ξέρω τι άλλο, δεν πρέπει ή δεν κάνει να κριτικάρω επί ποινή λοθοβολισμού.
Πολύ σωστά τα λες….
Καί μετά όλους αυτούς να τούς βάζουμε να γράφουν 1000 φορές το “δεν θα ξαναπώ κακές κουβέντες”.
———————————————————-
Δηλαδή επειδή “καποιος” δημοσιογράφος έκανε ‘κάποια” κριτική (μη αρεστή) πρέπει να τον φάμε, να πάρουμε μέτρα κατά τού εντύπου που δημοσίευσε την κριτική κ.λ.π. κ.λ.π.
Δηλαδή κι εγώ σαν πολίτης και οπαδός μιάς (λαϊκής;;
Να σας θυμίσω το ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
Υποβολή σχολίου