ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ/ to day..!

O Αλέξης Τσίπρας και το ποτάμι της οργής.

Μάρτιος 11, 2008 · 29 Σχόλια

Το σύστημα χρειάζεται τον Αλέξη Τσίπρα για να επιβιώσει. Φτάνω σε αυτό τον συλλογισμό καθώς παρατηρώ την κοινωνική ένταση γύρω μου. Παρατηρώ την φτώχια, την ανεργία,την ακρίβεια, και το γλίστρημα των μεσαίων και των χαμηλών οικονομικά στρωμάτων της κοινωνίας..

Με την ένδεια ηγεσίας και οραμάτων του ΠΑΣΟΚ, με την αποτυχία επί 4ετια του Γιώργου Παπανδρέου να Δημιουργήσει ένα σοβαρό φορέα ελπίδας, με την κοινωνικά άθλια πολιτική της ΝΔ. με την απουσία ενός στιβαρού ηγέτη για την χώρα, με την οικογενειοκρατία, με την απουσία προϊόντων της γηγενούς αστικής τάξης και της «ημετέρας παιδείας» στην κορφή της χώρας…

Τα οικονομικά και κοινωνικά στρωματά που αναφέρθηκαν αναζητούν την ελπίδα και δεν την βρίσκουν.

Την αναζητούν στα πρόσωπα και απογοητεύονται.

Οδηγούμαστε στην απαξίωση του πολιτικού προσωπικού από τους πολίτες… στην βάση του αφορισμού «όλοι ίδιοι είναι»…

Μοιάζει η κοινωνία να βαδίζει από την στάση αναμονής του καναπέ προς την απελπισία. Μοιάζει να είναι θέμα χρόνου η κοινωνική ταραχή και την εξ αυτού ενίσχυση των ακρών και των ακραίων συμπεριφορών και πολιτικών.

Μοιάζει να βρισκόμαστε ένα βήμα πριν το σημείο όπου ο πολίτης βουτά ένα καδρόνι και βγαίνει στους δρόμους για να σπάσει να καταστρέψει να πλιατσικολογήσει να εκτονωθεί …

Όπως Αργεντινή !!

Λίγο πριν συμβεί αυτό στην χώρα μας ο καλός θεούλης;; (Έλα Αλέκο!! )

Εμφανίζει τον Αλέξη Τσιπρα για να “απορροφήσει” αυτούς του κραδασμούς. Να ενσωματώσει πολιτικά Δημοκρατικά και κοινοβουλευτικά την οργή του λαού .

Να “αποσοβήσει” την επικείμενη κοινωνική ταραχή. Να διαχειριστεί πολιτικά το ποτάμι της οργής. tο Σύστημα τον αρπάζει και τον χρησιμοποιεί για να επιβιώσει.

Δεν χρειάζεται να μασάς φύλλα δάφνης ή να έχεις καμία κρυστάλλινη σφαίρα για να δεις το μέλλον. Μπορείς απλά… να γυρίσεις τον καφέ…(χεχε!)

Το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στην τελείως Λάθος θέση και με ένα αρχηγό εντελώς καμένο! Πολιτικό προσωπικό απαξιωμένο στην μεγάλη του πλειοψηφία και χωρίς ιδέες , ενώ η απουσία Ελπίδας είναι χαραγμένη παντού. Το ΠΑΣΟΚ δεν θα διασπαστεί γιατί αυτό δεν συμφέρει πια κανέναν. Οι τάσεις θα θεσμοθετηθούν ως ανάχωμα στις διαρροές ενώ σε λίγο (πολιτικός χρόνος) θα γίνει προσπάθεια ανάκαμψης με νέο πρόσωπο στην κορφή του.

Η ΝΔ απειλείται πάρα πολύ έντονα σχεδόν λεηλατείται . Άσχετα τι καταλαβαίνουν αυτοί . Ένα κόμμα που ξεκινά πριν 6 μήνες με το 41% και σήμερα βρίσκεται στο 28% σημαίνει ότι αν μην τι άλλο οι ψηφοφόροι του αποστασιοποιούνται. Βρίσκονται σε στάση αναμονής στον καναπέ τους. Ένα βήμα πριν την οργή και δυο βήματα πριν το Α. Τσιπρα! Η απώλεια της εξουσίας θα Δημιουργήσει εξελίξεις σε αυτό το κόμμα με πιθανό ευεργετημένο αυτών των εξελίξεων ένα νέο δεξιό μιντιακό κόμμα.

Το ΛΑΟΣ και το ΚΚΕ ακριβώς επειδή είναι “τα άκρα” δεν ενισχύονται, πιστοποιώντας όμως ότι ο ΣΥΡΙΖΑ βρίσκεται ήδη στο κέντρο του πολιτικού συστήματος, ενώ σε σχέση με το ΠΑΣΟΚ εμφανίζεται αριστερά του.

Μιλάμε δηλαδή για μια νέα κεντροαριστερά που φτιάχτηκε ήδη και λεηλατεί την παλιά..

Ο Αλέξης Τσιπρας δεν χρειάζεται να κάνει και πολλά καθώς πολιτικά το ΠΑΣΟΚ -που θα μπορούσε να είναι ανάχωμα στην άνοδο του- μοιάζει τόσο πολύ με την Δεξιά που συμμετέχει στην φθορά της. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι πρόσκαιρα ,να επιβραδυνθεί η κατρακύλα του -που όμως- εφόσον δεν αλλάξει ριζικά η εικόνα του και δεν μπει σε πορεία εξουσίας θα επαναληφθεί, εντονότερα και προεκλογικά!

Διακρίνω ότι χωρίς πολλά πολλά το πολιτικό σύστημα όπως το γνωρίσαμε άλλαξε!

Ο Δικομματισμός δεν κινδυνεύει, καθώς εκ νέου θα δημιουργηθούν ένα πρώτο και ένα δεύτερο κόμμα. Ένα κεντροδεξιό και εν κεντροαριστερό κόμμα που λόγω της μη αυτοδυναμίας -σε πρώτη φάση- θα συσπειρώσουν γύρω τους -σε έναν δεύτερο χρόνο- ευρύτερες δυνάμεις..

Ο Τσιπρας πρωθυπουργός;

Σε δυο-τρεις τετραετίες από τώρα…

θα είναι και στην κατάλληλη ηλικία..

θα έχουν παλιώσει και τα τζιν

ποιος ξέρει;

Προς το παρών έχει την δύναμη μιας κοινωνίας που αναζητά κινητικότητα… κοινωνική κινητικότητα κάτι που ξέχασαν στο ΠΑΣΟΚ

Την «Δημιουργική» αυτή κινητικότητα ..

Ίδωμεν…

Κατηγορίες: ΜΜΕ · Σκεφτήκαμε · Στόκος · παρακολουθώ από κοντά · πολιτική θέσεις και πολιτικοί
Με ετικέτα: , , , , , , , ,

29 απαντήσεις so far ↓

  • Παπαχατζής Παναγιώτης // Μάρτιος 11, 2008 στο 2:46 π.μ.

    “Οι τάσεις θα θεσμοθετηθούν ως ανάχωμα στις διαρροές ενώ σε λίγο (πολιτικός χρόνος) θα γίνει προσπάθεια ανάκαμψης με νέο πρόσωπο στην κορφή του.”

    Ακόμα αρνήσε να το καταλάβεις; Το ΠΑΣΟΚ έχει εκλεγμένο, απο την βάση, Πρόεδρο. Αντί να φαντασιώνεσαι νέο αρχηγό δεν βοηθάς να σηκώσουμε ξανά το ΠΑΣΟΚ;
    Γιατί Γιάννη, με αυτα που λες οχι μόνο δεν βοηθάς αλλα κάνεις ζημιά. Σταμάτα, πια, με την εμπάθεια σου έχεις καταντήσει γραφικός…
    Σε παρακαλώ να με βγάλεις απο το newsletter σου, με κούρασες…

  • papaioannou // Μάρτιος 11, 2008 στο 3:07 π.μ.

    @ Παπαχατζής Παναγιώτης
    Είπα εγώ δεν έχει πρόεδρο το ΠΑΣΟΚ;
    Κάνω ζημία εγώ;
    Εγώ πήρα το ΠΑΣΟΚ από το 48 και το κατέβασα το 23%;

    Σε παρακαλώ!
    Λίγη σοβαρότητα;

    Η αλήθεια πονάει αλλά η άρνηση της απλά μεγαλώνει τον πόνο στο μέλλον και αυτό το είδαμε με το ΠΑΣΟΚ ..
    Το βλέπουμε τώρα που μιλάμε ..Αρνηθήκαμε την αλήθεια και ιδού:

    Αιμορραγούμε!
    το αίτημα σου γίνεται δεκτό

  • Παπαχατζής Παναγιώτης // Μάρτιος 11, 2008 στο 4:16 π.μ.

    “Εγώ πήρα το ΠΑΣΟΚ από το 48 και το κατέβασα το 23%;”

    Και εσυ Γιάννη. Και εσυ…

  • THEODORE // Μάρτιος 11, 2008 στο 7:17 μ.μ

    @Papaioannou
    Γιάννη,δεν πρόκειται να συννενοηθείς με τα παπαγαλάκια του ΓΑΠ.

    Χαμένος χρόνος και κόπος.

    Οι άνθρωποι ζούν σε εικονική πραγματικότητα.

    Το ξέρεις και το ξέρω ότι τα γεγονότα θα τους ξεπεράσουν και θα τους θέσουν στο περιθώριο.

    Αν και το θράσος τους είναι τέτοιο,που είμαι σίγουρος ότι στο άμεσο μέλλον θα είναι από τους πρώτους που θα λένε με στόμφο:

    “Εμείς τα λέγαμε,δεν έκανε το παιδί”.

    Θα με θυμηθείς.

    Θα δείς κολοτούμπες απίστευτες,που θα τρίβεις τα μάτια σου.

  • jey // Μάρτιος 11, 2008 στο 7:40 μ.μ

    με τα παπαγαλάκια του ΓΑΠ? α ρε Τσοχατζόπουλε ακόμα σε καταριέμαι… επέτρεψες σ αυτούς εδώ να κάνουν τους καμπόσουw? δεν τα έχωνες εσύ τότε. ήσουν βλέπεις το καλό παιδί εσύ. όλα για την ενότητα δεν έλεγες? ορίστε τώρα.
    έχουμε ορισμένους (δεν θα τους πω παπαγαλάκια του μπενι εγώ) που κατηγορούν το Γιώργο για το πως διακυβέρνησε το ΠΑΣΟΚ.
    • γιατί το πασοκ έφερε τις προτάσεις γιαννίτση Γιώργο?
    • γιατί το πασοκ όσο κυβερνούσε έκλεβε τον κόσμο με την εφορία? ε Γιώργο?
    • γιατί το πασοκ έκανε παιχνίδια με τους μπομπολέους και τους κοκαλέους και αυτοί είναι τώρα με τον καραμανλή? έ Γιώργο?
    • γιατί το πασοκ δεν ασχολήθηκε με τους αγρότες? ε Γιώργο?
    • Γιατί το πασοκ έκλεψε στο χρηματιστήριο? Ε Γιώργο?
    • Γιατί το πασόκ άφησε τη Θεσσαλονίκη στους ψωμιάδηδες και έκανε τα έργα στην Αθήνα? Ε Γιώργο?
    • Γιατί το ΕΣΥ αφέθηκε στην τύχη του? Ε Γιώργο?
    • Γιατί το πασοκ έδερνε τους συνταξιούχους και γινόταν περίγελος? Ε Γιώργο?
    • Γιατί η ανεργία είναι υψηλή? Έ Γιώργο?
    • Γιατί ο ζαχόπουλος έπεσε? Ε Γιώργο?
    • Γιατί γιατί γιατί ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

    Παιδιά πάρτε το χαμπάρι. Το πασοκ δεν μπορεί να αποκτήσει δυναμική πλειοψηφία όταν κάποια το αντιπολιτεύονται για τον τρόπο που αντιπολιτεύεται. Το πασοκ έχασε την αξιοπιστία του γιατί κυβέρνησε και ξέχασε τα στρώματα που τον στήριξαν. Τα λαϊκά.

    Αυτή την στιγμή όλα δουλεύουν για τον τσίπρα. Δεξιές εφημερίδες, αριστερές εφημερίδες, εσωκομματικοί αντίπαλοι που περιμένουν τον Ιούνιο να γίνουν εκλογές και να καταλάβουν το κόμμα για…να το σώσουν.

    Καληνύχτα σας κύριοι!
    jey

  • andreas papandreou // Μάρτιος 11, 2008 στο 11:02 μ.μ

    σύντροφε γιάννη σε διαβάζω περίπου δύο μήνες και διακρίνω την γνήσια αγωνία σου για το παρρόν και το μέλλον του πασοκ. νομίζω ότι έπρεπε εμείς οι νέοι άνθρωποι του χώρου να εχουμε πάρει την κατάσταση στα χέρια μας με αυτοοργανωση και συλλογικη ηγεσία

  • sasantsos // Μάρτιος 12, 2008 στο 12:39 π.μ.

    Συμφωνώ περίπου με αυτά που γράφεις όμως δεν μπορώ να σου κρύψω πως έχω ορισμένες αμφιβολίες όπως:
    α) ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ πως ο ΤΣΙΠΡΑΣ είναι ο κατάλληλος άνθρωπος που θα πάρει στις πλάτες του την κοινωνική ένταση της εποχής του τόπου μας και δεν σου κρίβω επίσης πως περισσότερο μου κάνει κάποιον που τον βάλανε εκεί σε ενα μεγάλο πλοίο με μεγάλη ιστορία που όμως χρειάζεται νέο και φρέσκο πληρωμα που όμως σε αυτή την περίπτωση θα τον ακολουθήσει μόνο ο γυναικείος πληθυσμός.
    β) ΔΕΝ ΞΕΡΩ αν δεν κάνει τελικά το ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ συνεργασθεί με το πασοκ!!

  • STEVE.S // Μάρτιος 12, 2008 στο 1:25 π.μ.

    ΠΑΙΔΙΑ ΗΡΕΜΉΣΤΕ ΚΑΙ Η ΜΕΝ ΚΑΙ Η ΔΕ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΛΗΡΩΝΗ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΗΜΗΤΗ. ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΟΛΗ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΑΜΕ ΜΟΝΟ ΜΕΤΑΞΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΑΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΏΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 96 ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΑ . ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΑΣΟΚ, ΤΟ ΜΗ ΑΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ, ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΧΕΙΑ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΊΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΛΟΝΑΚΙ ΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΣΕ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ Ή ΔΩΡΏ ΣΤΗΝ Ν.Δ .

  • papaioannou // Μάρτιος 12, 2008 στο 1:34 π.μ.

    Παπαχατζη ξαφνιάζομαι που δεν αμφισβητείς πλέον της Δημοσκοπήσεις Είναι και αυτό ένα κρίσιμο βήμα προς την πραγματικότητα
    Όσο για την κατηγόρια ότι (και) εγώ κάνω ζημία στο ΠΑΣΟΚ ξαφνιαστηκα.. εψαξα στις Δημοσκοπήσεις για να δω εάν υπάρχει το ερώτημα: Κάνει Ζημία ο ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ στο ΠΑΣΟΚ;
    και βρήκα αυτό
    ενώ ο Γ.Παπανδρέου από το 27% υποχωρεί διαρκώς στο 24%, το 20% και τελικά το 17% το Μάρτιο! και αυτό:
    μόλις 23% κρίνει μία κυβέρνηση ΝΔ ως καλύτερη για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της χώρας, ενώ ένα ισχνό 12% εμπιστεύεται μία αντίστοιχη του ΠΑΣΟΚ.
    Όπως αντιλαμβάνεσαι δεν βρήκα τίποτα για εμένα (ούτε για εσένα) ούτε για τους blogers συνολικά !
    οπότε όλα καλώς καμωμένα. ..

    Αν έχει όμως να προτείνεις την λογοκρισία γενικώς ή την αυτολογοκρισία μου εγώ είμαι εδώ . Σου υπόσχομαι να προβάλω το αίτημα σου!

    Θοδωρή Λες να έχουμε κολοτούμπες;

    Δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί

    Με την έμμονη του ΓΑΠ για την καρέκλα και με τις εκλογές κοντά, τα πράγματα θα εξελιχθούν φυσιολογικά. Ήρεμα και απλά…!
    Μόλις μυρίσουν εκλογές και με τέτοια Δημοκοπικά αποτελέσματα, όλοι θα πάνε με…. το θύμα…. Και μετά θα δουν τι θα κάνουν!

    Πριν τις εκλογές μόνο οι ασπρομάλληδες της παράταξης μπορούν να πάρουν πρωτοβουλία αλλά η έμμονη του ΓΑΠ για την καρεκλά μπορεί -και μάλλον -θα διχάσει τότε το ΠΑΣΟΚ άρα!

    Άρα εμείς εδώ να προετοιμάσουμε σωστά το ΠΑΣΟΚ για να κυβερνήσει..

    για όσο χρειαστεί

    Jey και Παπαχατζη για απάντηση σε όσα λες σου δείχνω από που ξεκίνησε ο Γιώργος το 2004 και τι έκανε εκτοτε: Το 2004 ηταν: Στα όρια του στατιστικού λάθους κινούνται οι διαφορές των δύο πολιτικών αρχηγών στο ερώτημα του καταλληλότερου πρωθυπουργού.

    Oταν τίθεται, μάλιστα, το ερώτημα με δυνατότητα αυθόρμητων απαντήσεων, οι δύο «μονομάχοι» κατ’ ουσίαν ισοψηφούν με τον κ. Παπανδρέου να «προηγείται» με 0,1%.

    Το 2004 Μπήκα οργανωμένα πλέον στο ΠΑΣΟΚ για χαρη του!
    @ andreas papandreou
    Γινε πιο συγκεκριμένος συντροφε.

  • satyrikon // Μάρτιος 12, 2008 στο 2:12 π.μ.

    @papaioannou
    Εχεις δίκιο σε αυτά που γράφεις.
    Λείπει κάτι απο την Αργεντίνικη Ελλάδα.
    Ενας π.χ. Τσάβες…………

  • divaynne // Μάρτιος 12, 2008 στο 3:29 π.μ.

    έχω μια απορία.Στο σενάριο (φαντασίας για σας αλλά ας μιλήσουμε υποθετικά) του να ανέβει το πασοκ με τον Γιώργο πρόεδρο, τι θα γράφετε μετά?Θα τα κλείσετε τα blog?
    Γιατί δεν νομίζω να διανοηθείτε να τον στηρίξετε μετά, άλλωστε..αυτό θα ήταν αντίθετο με ότι πιστεύατε ως τώρα έτσι?

  • jey // Μάρτιος 12, 2008 στο 7:51 π.μ.

    η απάντησή μου είναι αυτή.

    http://krogias.blogspot.com/2008/03/5.html

    jey

  • kaithpan // Μάρτιος 12, 2008 στο 9:54 π.μ.

    Τι λογική είναι αυτή σύντροφε????????
    Πριμοδοτούμε,τον καθόλα άξιο?Τσίπρα,να κατέβει το ΠΑΣΟΚ στις δημοσκοπήσεις,προκειμένου να δικαιωθεί ο έτερος σύντροφος Μπένυ?
    Οπότε δεν χάνουμε τα οφίτσια,εξακολουθούμε να έχουμε ένα μεγάλο κόμμα,χωρίς ίχνος πολιτικής πυξίδας μα με το κατεστημένο (καθηγητικό,ΜΜΕ,ιδρύματα παντός είδους,ελίτ)από κοντά μας !
    Το μόνο που κάνετε “σύντροφοι”είναι να ρίχνεται νερό στο μύλο της δεξιάς,μα και να καίτε το όνομα Τσίπρα…..

  • sinistraradicale // Μάρτιος 12, 2008 στο 12:27 μ.μ

    Καλά ρε φίλε… Η φωτογραφία απο τα Δεκεμβριανά που κολλάει????????????????

  • theodore // Μάρτιος 12, 2008 στο 6:20 μ.μ

    @Divaynne
    Εγώ τουλάχιστον το υπόσχομαι δημόσια ότι αν το ΠΑΣΟΚ με ΓΑΠ καταφέρει να ξεπεράσει το 30% στις επόμενες ευρωεκλογές,θα το σκίσω το καλσόν,ε συγνώμη κούκλα μου,θα κλείσω το blog μου εννοούσα.
    Εσύ όμως δεν μας είπες, τι θα κάνεις αν τελικά ο “μικρός σου πρίγκηπας” δεν τραβήξει και στο μέλλον;
    Θα παραμείνεις στο κίνημα ή θα το ρίξεις στον ακτιβισμό για την σωτηρία του Μπόμπ του Σφουγγαράκη;

  • papaioannou // Μάρτιος 13, 2008 στο 12:57 π.μ.

    @ sasantsos: Εδώ είχε ο ζαχοπουλος «επιτυχία» στις γυναίκες ο Τσιπρας δεν θα έχει;
    Πάντως το ότι θα τον ακολουθήσουν μόνο οι γυναίκες φαντάζει λίγο απλοϊκό ενώ το μεγάλο λάθος δεν θα το κάνει τουλάχιστον με αυτό το ΠΑΣΟΚ Αν και θα αισθανθεί «πίεση» για αυτό .. η πίεση αυτή θα δείχνει το άγχος του ΠΑΣΟΚ να βρεθεί στην εξουσία με κάθε μέσο. Η θέση μου είναι σαφής και την έχω καταθέσει προ πολλού. Αντιπολιτευόμαστε και τον Τσίπρας μέχρι να στηθεί ενα ισχυρό ανάχωμα αναμεταξύ μας… και στην τελική εάν πει και τίποτα καλό το Υιοθετούμε γιατί εμείς μπορούμε να το κάνουμε πράξη.
    @STEVE.S και λοιποι σε παραπεπεμπω στο αρθρο Του ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΥ με τιτλο: ΠΑΣΟΚ: πρόγραμμα ή ταυτότητα; από την σημερινή Ελευθεροτυπία. Ένα καταπληκτικό και το σπουδαιότερο καίριο άρθρο για το ΠΑΣΟΚ από αυτά που βάζουν το δάχτυλο στο πρόβλημα. Με εκφράζει απόλυτα!

    @satyrikon σε ευχαριστώ . Δεν ξέρω μέχρι που μπορεί να φτάσουν τα πράγματα αλλά νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου η δραματική αλλαγή πολιτικής σε Ελλάδα και ΕΕ. Δεν νομίζω όμως οτι το στυλ Τσάβες «περνάει» στην Ελλάδα. Όταν κοιτώ τον Όυγκο Τσαβες μου θυμίζει περισσότερο καρατζαφέρη! Απλοϊκός απαίδευτος και λαοπλάνος …αλλά αυτή είναι η άποψη μου

    @ divaynne πριν το Σενάριο αυτό γίνει αληθινό θα έχουν έρθει οι Ε από το άλφα του κενταύρου και θα σώσουν την χώρα το 2012….

    @ Η απαντηση σου μπάζει συντροφε και πες το και στον Κρογια! To 1997 το ΠΑΣΟΚ ήταν στην κυβέρνηση και ο Συνασπισμός στο 2,8 %.

    @kaithpan Ποιος μίλησε για beni; Αμάν ποια με αυτό κόλλημα σας.
    Μια ανάλυση έκανα δεν έδωσα λύσεις
    Όταν θα μιλήσω για λύσεις θα αναφερθώ και στον beni
    @ sinistraradicale δεν βρηκα να βάλω και καμια καλη φωτο με Συριζιωτες! Αλωστε εγω ΠΑΣΟΚ είμαι..
    @ theodore εγραψες…
    ” Θα παραμείνεις στο κίνημα ή θα το ρίξεις στον ακτιβισμό για την σωτηρία του Μπόμπ του Σφουγγαράκη;” ..
    χαχα!
    Λοιπόν σας αφήνω και πάω συνέδριο

    Ως bloger παρατηρητής
    περισσότερα εδώ: Πρόσκληση σε bloggers

  • Vogiatzoglou Stefanos // Μάρτιος 13, 2008 στο 4:30 π.μ.

    @Παπαιωάννου
    μην ξεχάσεις να χειροκροτήσεις τον νεαρο Τσίπρα στο συνέδριο …
    Και δώσε του καμιά συμβουλή για τα μαργαριτάρια που ξεστόμισε : ” και τι έγινε που έκλεισε 2-3 μέρες το χρηματιστήριο ” ” μιας και αντιπολιτεύεσαι ΤΟΣΟ το ΠΑΣΟΚ … μιας και έχεις να πεις τόσες καλές κουβέντες για τον Αλέξη γιατί κουράζεσαι ?
    Πόσο φανατισμένοι ειστε μερικοι …
    Εκλέξαμε προεδρο και αντί να επιστρατευτείτε να πέσει η λέλαπα εσεις το βιολί σας .!!!
    Αυτό ειναι το δημοκρατικό σας και ενωτικό σας αίσθημα ?
    εγώ είμαι από τους πρώτους που στήριξα Τον ΓΑΠ !! από τους πρώτους που κάνω κριτική λέγοντας ΠΑΝΤΑ ελεύθερα την άποψή μου αλλά γρήγορα κατάλαβα πως ΚΡΙΤΙΚΗ με ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ έχει διαφορά και το γράφω με κεφαλαία μπας και πάρεις στροφές !! ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ !!
    Το ΠΑΣΟΚ έχει έναν πρόεδρο τον στηρίζουμε και πάμε (εμείς στο ΠΑΣΟΚ ) για την ΝΙΚΗ!!
    εσείς μείνετε στην ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ και στους τεμενάδες σε δεξιές αντιλήψεις . Εσύ είσαι ικανός να δεις τον Παπανδρέου αύριο πρωθυπουργό και να λές πως χωρίς εσένα δεν θα έβγαινε το ΠΑΣΟΚ κυβέρνηση …
    γνωρίζω ευτυχώς λίγους (αλλους 3-4) σαν και σένα έχετε μία εμπάθεια με τον ΓΑΠ απίστευτοι είστε …. θέλετε το κεφάλι του επι πίνακι !!
    κάποιος σύντροφος σε χάιδεψε και χαρακτήρισε γραφικό …
    όπου φυσάει ο άνεμος είσαι … μου θυμίζεις και κάτι απο Ψωμιαδη….ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΩ !!!

  • andreas papandreou // Μάρτιος 13, 2008 στο 5:50 π.μ.

    Αντί σύντροφοι αυτής της ψευτοαντιπαραθεσης μεταξύ παπανδρεου-βενιζελου δεν συζητάμε καλύτερα σοβαρά τα αιτια του φαινομενου τσιπρα και την απηχηση του; Μήπως το πασοκ είναι κόμμα γερασμένο ηλικιακά; Μήπως οι ιδέες του είναι το ίδιο γερασμένες και συντηρητικές αφού εκπροσωπουν και διατυπώνονται από τους ίδιους βολεμένους ανθρώπους. Μήπως τα πρόσωπα που το εκπροσωπούν δεν είναι τόσο άφθαρτα για να πείσουν για τις προθέσεις τους. Και επιτέλους μετά την υπέρβαση αυτή του συριζα να θέσει επικεφαλή έναν 33αρη να συζητήσουμε και το γενεακό ζήτημα των στελεχων στο πασοκ. Οταν το 96 η ΝΔ εχρισε εναν 39ρη αρχηγό δημιούργησε σήμερα την συγκυρια να εχει η ΝΔ πανω απο 15 υπουργούς και υφυπουργους 40 με 45 ετων παρουσιαζοντας έτσι σήμερα ενα πολύ πιο φρέσκο προσωπο απο το πασοκ σε επίπεδο αντιλήψεων δρασεων και συμπεριφορων στους τοπους σύναξης των νέων ανθρώπων και στα παράθυρα των ΜΜΕ. Στο κομμα μας η γενια των σαρανταρηδων θεωρείται ακομη άπειρη νεολαία. Στο πασοκ η γενια του πολυτεχνείου και της μεταπολίτευσης πριν το 81 αφησε εκτος πολιτικού σκηνικού τις επόμενες γενιές στελεχών της πασπ και της ν.πασοκ, τις εξουδετερωσε, τις απομάκρυνε προκειμένου να μείνουν το διπλάσιο και παραπάνω χρόνο απο αυτόν που τους αντιστοιχούσε στην εξουσία. Ολα αυτα πρεπει να συζητησουμε καποτε σύντροφοι και να αξιώσουμε το ρόλο και το μερίδιο που μας αντιστοιχεί να αλλάξει ετσι και το προφιλ του πολιτικού μας φορέα να γίνει ελκυστικοτερο και να μην παραμιλαμε σήμερα λογω τσιπρα. Ομως εμεις θα παμε για αλλη μια φορά στο συνέδριο ως απλοι χειροκροτητες των αρχηγων μας και της ακολουθιας τους,ε;;;

  • papaioannou // Μάρτιος 13, 2008 στο 10:41 π.μ.

    @ Vogiatzoglou Stefanos Είναι λυπηρό που έκλεισε το χρηματιστήριο ΝΑΙ! Αλλά δεν ζορίζομαι και πολύ
    Προέχει το αίτημα της απεργίας και στο κάτω-κάτω γιατί σε ενοχλεί αυτή η δήλωση. Αντιπολίτευση στην κυβέρνηση κάνει..
    Μήπως σε ενοχλεί που ο Γιώργος δεν μπορεί να την κάνει;

    Έχεις ένα ΛΑΘΟΣ..
    Δεν αντιπολιτεύομαι το ΠΑΣΟΚ ούτε το μικρό αρχηγικό κόμμα που έφτιαξε ο Γιώργος. Είμαι από αυτού που διαμαρτύρονται για να ξανακυβερνήσει το ΠΑΣΟΚ του 45-48%.

    Τι να λες υποστηρίζω με την σιωπή μου τον Γιώργο όμως στις παρούσες συνθήκες είναι αυτισμός… αν δεν είναι ύποπτο.
    Κάποια στιγμή όταν όλοι εσείς ξαναφέρετε την ΝΔ στην κυβέρνηση θα δεις τι παπαρια κάνατε Γιατί εγώ όπως και πολλοι στο ΠΑΣΟΚ ξέρουμε πως το ΠΑΣΟΚ θα ξαναφθάσει στο 48% .
    Το λέμε…
    Η φωνή μας δεν ακουγεται γιατι δεν προσκυνησαμε τον ΓΑΠ πριν την 11/11..
    Ακομα και ο Συντροφος Σκανδαλίδης ειπε κατι εχθες και η Χαριλαου Τρικουπη εξεφρασε την αποδοκομασία της.., Αν θεωρεις λοιπον οτι με την αυτολογοκρισια, την Σιωπη και την πιστη υποταγη στον ΓΑΠ θα παρουμε την εξουσία το εχεις χαμενο…
    Στα υπολοιπα σχόλια που μπορεί να θεωρηθούν έως και υβριστικά (ψωμιάδης κλπ κλπ) δεν απαντώ.

    @andreas papandreou
    Το θέτεις πολυ σωστα το πραγμα
    Σήμερα απαξιώνεται η γενιά του Πολυτεχνείου και όλοι όση προσκολλήθηκαν πάνω της και επιχείρησαν να στεγανοποιήσουν το Κίνημα και την κοινωνία έτσι ώστε ένα μην απειληθεί η θέση τους και μπαίνει στο προσκήνιο έστω και βιαίως η Γενιά της Γένοβα.
    Η αλλαγή είναι μια επίπονη διαδικασία

  • divaynne // Μάρτιος 13, 2008 στο 11:26 π.μ.

    Teo….
    Μη φοβάσαι..πές το δυνατά..να το ακούσουν.το καλσον.έλα..πιο δυνατα το κααααλσον.δεν είναι ντροπη..
    Επίσης εαν τελικά δεν πάει μπροστά για τον όποιο λόγο θα έχω να λέω οτι υπηρξε ένας πραγματικά αξιόλογος ανθρωπος που τον στήριξα και δεν μετανοιώνω καμία στιγμή σε όλη την πορεία.Επίσης φροντίζω να μην λέω πράγματα για τα οποία θα χρειαστεί να απολογηθώ στο μέλλον.
    Αλλά..μάλλον αυτές είναι πολύ ώριμες απόψεις και ο λόγος που καταλαβαίνεις καλύτερα είναι μόνο τα…”σκίζω καλσόν” ..και ειρωνίες του στυλ..μικρός πρίγκηπας..

    α και κάτι άλλο.Λίγα λόγια τα για τον Σφουγγαράκη..

  • divaynne // Μάρτιος 13, 2008 στο 11:29 π.μ.

    Γιάννη δε σου είπε κανείς τίποτα περι τη..έκφρασης των απόψεών ελεύθερα αλλά αντίστοιχα κι εμείς πολύ δημοκρατικά και ελευθερα μπορούμε να κρινουμε και να σου πούμε οτι το “Φύγε γιώργο σε φτύνουν” μαζι με το “εργαζομαι για την ενότητα” ε πως να το κάνουμε..δεν συνάδουν..

  • papaioannou // Μάρτιος 13, 2008 στο 1:07 μ.μ

    Αντίθετα Ντίνα εγώ θα έλεγα ότι ο ΓΑΠ είναι το πρόβλημα κυρίαρχο πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ.. και σε παραπέμπω στις δημοσκοπήσεις και σε όσα έχω πει κατά καιρούς.
    Αν σημερα στο ΠΑΣΟΚ δεν το λένε οι πρωτοκλασάτοι είναι γιατί κρύβουν την ευθύνη τους πίσω από το αποτέλεσμα της 11/11. Την επόμενη μέρα θα φταίμε μόνο εμείς (τα μέλοι και οι φίλοι ) που βγάλαμε τον ΓΑΠ την 11/11.

    Βλέπεις ανησυχούν για το μέλλον τους και την πολιτική τους καριέρα και δεν θέλουν να φανέ καμία διαγραφή στο κεφάλι σε αυτό το ρευστό σκηνικό.
    Έλα όμως λίγο μπροστά και δες ότι σε μια δυο τετραετίες, όταν δεν θα είναι ο ΓΑΠ στην ηγεσία του κινήματος αλλά κάποιος άλλος… οποιος και εαν είναι..
    Έλα λοιπόν και δες, ότι αυτή η περίοδος του ΠΑΣΟΚ που ζούμε θα είναι αυτή που θα θέλουμε να ξεχάσουμε…
    Γιατί τα τελευταία 4 χρόνια υπήρξαν τα ποιο καταστροφικά χρόνια για το ΠΑΣΟΚ και σε παραπέμπω πάλι στην δημοσκόπηση του 2004 την οποία βλέπω ότι οι σύντροφοι επιθυμούν να την κάνουν γαργάρα..
    ΠOΛITIKH

    Hμερομηνία δημοσίευσης: 01-02-04
    στο μέσο της Σελιδας.

  • satyrikon // Μάρτιος 15, 2008 στο 12:02 π.μ.

    “Σύντροφοι” του πάλαι ποτέ κραταιού ΠΑΣΟΚ συγκρατηθείτε γιατι αλλοιώς η φυλλοροή των οπαδών μέρα με την μέρα θα γίνεται μεγαλύτερη.
    Υπάρχουν δεδομένα που δεν ανατρέπονται ότι και να κάνετε.
    1. Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είναι μή-ικανος να διευθύνει οχι ένα κόμμα αλλά ούτε ένα περίπτερο όσο κι αν αυτό ενοχλεί κάποιους.
    2. Τα περισσότερα μεγαλοστελέχια του κόμματος ξόφλησαν απο την άποψη λαικής αποδοχής γιατί κρατικοποιηθηκαν.
    3.Το αντιπαλον δέος βενιζέλος αποδείχτηκε μια τάση χωρίς νέο πρόσωπο(πιθανόν να λειτούργησε και σαν λαγός για να εξυπηρετηθούν τα σχέδια του ΓΑΠ).
    4. Ο Τσίπρας είναι μιά πομφόλυξ η οποία θα υπάρχει όσο χρειάζεται στο σύστημα.
    5. Η κοινωνία δεν αποδέχεται όλο αυτό το “εγκσυχρονιστικό” πείραμα γιατί κατα βάθος είναι πολύ συντηρητική.
    6. Η κοινωνία είδε πιά οτι είναι ψεύτικες οι υποσχέσεις και τα λόγια τα μεγάλα και αποστασιοποιείται περιμένωντας τον Γκοντό.
    Αν βρεθεί ο Γκοντό τότε μεγάλα φίδια θα φάνε πολλά λαμόγια και κουμπάρους που νέμονται την εξουσία σήμερα.
    7. Οταν ο κόσμος βλέπει να τοποθετούνται υπουργοί οι οποίοι δεν μπορούν ούτε το σπίτι τους να διοικήσουν και έχουν και το θράσος να βγαίνουν στα κανάλια και να λένε επί ώρες ένα σωρό αηδίες τότε η αποστασιοποίηση γίνεται μεγαλύτερη.
    8.Τέλος για να είμαστε και πιό αντικειμενικοί:η Ελλάδα σήμερα έχει δικτατορία-όσο κι αν ηχεί παράξενα-των παράνομων ιδιωτικών σταθμών ήγουν των οικονομικών συμφερόντων που αυτά νέμονται τον ιδρώτα του Ελληνικού Λαού , με μακρυ χέρι τις τοκογλυφικές τράπεζες που έχουν υποθηκεύσει την μισή Ελλάδα.
    9. Η Ελλάδα σήμερα χρειάζεται ένα λαικό πατριωτικό προοδευτικό κίνημα για να μπορέσει ο λαός της να ανασάνει.
    Αλλά το κίνημα χρειάζεται ηγεσία και όχι ΜΚΟ και ιντερνετικές αηδίες που λανσάρονται τα τεέυταία χρόνια.
    http://underinformation.wordpress.com

  • theodore // Μάρτιος 15, 2008 στο 1:32 μ.μ

    @Divaynne
    Τι πρόβλημα τραβάς κούκλα μου με τα…καλσόν;
    Θα σε ακούσει και ο κολλητός του “μικρού πρίγκηπα”,ο Βαλλιανάτος και θα εκνευριστεί.

  • papaioannou // Μάρτιος 15, 2008 στο 9:00 μ.μ

    @satyrikon
    Συμφωνω γενικοτερα με τις διαπιστωσεις σου..

    θελω να σε ρωτήσω τι νομίζεις οτι μπορουμε να κανουμε μεις για την θεση:9. “Η Ελλάδα σήμερα χρειάζεται ένα λαικό πατριωτικό προοδευτικό κίνημα για να μπορέσει ο λαός της να ανασάνει.”

    Μπορούμε να κανουμε κατι;

  • papaioannou // Μάρτιος 15, 2008 στο 9:04 μ.μ

    dina και theodore (χρόνια πολλα συντροφε)

    κοιταξτε μην μου κανεται το Blog “ακαταλληλον” με τα βιτσια σας!
    σκισμενα καλσον+ gay +μικρος πριγκιπας (ενήλικας υποθέτω!)

    Θα επεμβει το ΕΡΣ..

    Πλακα κανω!
    Βγαλτε τα ματια σας! Ελευθερα!

    ΠΑΛΙ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ!

  • papaioannou // Μάρτιος 15, 2008 στο 9:09 μ.μ


  • theodore // Μάρτιος 17, 2008 στο 4:49 μ.μ

    @papaioannou
    Ε όχι ρε φίλε να βγάλω τα μάτια μου με την Divaynne.
    Είπαμε,έχουμε βίτσια,αλλά όχι κι έτσι.

  • ikor // Μάρτιος 18, 2008 στο 1:08 π.μ.

    Με έκπληξη διαπιστώνω ότι τα περισσότερα κορυφαία στελέχη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν τον νέο Πρόεδρο του Συνασπισμού συναισθηματικά και χωρίς κανένα απολύτως σχέδιο.

    Προσπαθούν να τον απαξιώσουν ως άτομο και όχι να απευθυνθούν στον κόσμο. Ο οποίος δεν πείθεται πια από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και επανεξετάζει την επιλογή του!

    Ως πότε θα του λένε “δεν είμαστε σούπερ μάρκετ”, “είσαι μικρός”, “δε δικαιούσαι να μιλάς” και άλλα τέτοια; Μέχρι να φύγει και ο τελευταίος; Επίτηδες το κάνουν;

    Υπάρχει άραγε κανείς που να ενδιαφέρεται;

Υποβολή σχολίου