Το να έχεις ως στόχο να φύγει η Δεξιά ή η άθλια κυβέρνηση που κατεβάζει αυτό το νομοσχέδιο και το περνά από μια μισοάδεια βουλή όλο έπαρση είναι άλλο… και άλλο να λες ότι θες να φύγει η Δεξιά για να κυβερνήσεις!
Ας είμαστε σοβαροί και ειλικρινείς. Αυτή εδω η φράση: “Εμείς, ως κυβέρνηση αύριο, θα διασφαλίσουμε τη δίκαιη αντιμετώπιση για την γυναίκα, για τον ασφαλισμένο, για ένα δίκαιο, βιώσιμο ασφαλιστικό σύστημα, που θα δίνει σιγουριά σε όλους. Είναι υποχρέωση μας, είναι δέσμευσή μας”.
Αυτή εδώ η φράση σημαίνει πολλά: Είναι η φυγή προς τα εμπρός, είναι η προσπάθεια άμβλυνσης των διάφορων μας υπέρ του «σκοπού», είναι η προσπάθεια ομογενοποιήσης της διχασμένης βάσης μπροστά στο «σκοπό»!
Αυτά όσον αφορά το εσωκομματικό ακροατήριο που δεν θα δέχονταν -προφανώς- τιποτα λιγότερο!
Στην κοινωνία όμως…
Είναι η πεμπτουσία του κυβερνητισμού. Είναι η πεμπτουσία της άγνοιας και η απουσία του χρήσιμου μέτρου! Είναι το Λάθος! Είναι πλεονασμός!
Είναι αποτέλεσμα της πίεσης που αισθάνεται ο Γιώργος καθώς αντιμάχεται τον
εαυτό του και έχει στις πλάτες του το όνομα Παπανδρέου! Άλλα θέλει η Βάση και άλλα η κοινωνία και αυτό φάνηκε καιτην 11/11. Μετά από όλα αυτά ή φράση αυτή γίνεται απωθητική καθώς δείχνει ότι ο στόχος μας είναι η κατάληψη της εξουσίας!
Η πρόταση συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ συμπληρώνει την προηγούμενη φράση με τις λέξεις”με κάθε τρόπο”!
Ο στόχος μας είναι η κατάληψη της εξουσίας! +”με κάθε τρόπο”!
Κάνει την συμμετοχή στην διαδήλωση ύποπτη και «μαυρογιαλούρικη», ευκαιριακή και τυχοδιωκτική- ψηφοθηρική. Δεν μας νοιάζει τόσο καημός του κόσμου όσο ο δικός μας, ο προσωπικός μας καημός!
Η αποκοπή του ΠΑΣΟΚ από την κοινωνία και το τι ακριβώς παίζεται γύρω μας κρύβεται σε αυτή εδώ την φράση.
Μεγάλο κομάτι απο το στελεχιακό δυναμικό έχει εμφανέστατα αποκοπεί από την κοινωνία. Η ίδια η κοινωνία μας απόκοψε όταν μας είδε να μην συμμετέχουμε στο τρόπο ζωής της. Να μην ζούμε της αγωνίες της αλλά της αγωνίες μας. Να μην τρέμουμε για το αύριο της αλλά για τοδικό μας αύριο. Μα έκοψε όταν αντιλήφθηκε ότι όλα γίνονται για να υπάρχουμε και όχι για να υπάρχει!
και συνεχίζουμε λοιπόν στο ίδιο τέμπο. Μεταβάλοντας σαν ανεμοδούρα την συμπεριφορά μας για να υπάρξουμε!
Το ΠΑΣΟΚ εδώ και καιρό έχει γίνει συντηρητικό κόμμα. Αναγκάζομαι και αναγκαζόμαστε να υπερασπίσουμε μαζί με το ΚΚΕ (και να πληρώνουμε) κεκτημένα της γενιάς του 81.Η εκλογική εσωκομματική διαδικασία είχε και αυτό το πλαίσιο! ‘Ολοι οι εργατοπατέρες ήταν με τον ΓΑΠ.
Ποιος είναι ο στόχος για το 2015! Ποιο είναι το όραμα του ΠΑΣΟΚ; Που θέλουμε να πάμε την χώρα! Ποιο είναι το Μέλλον μας;
Βαρέθηκα! Είμαι νέος!
Η λύση βρίσκεται στην γενιά της Γένοβα και στα αιτήματα της. Δεν εννοώ όσους πήγαν στην Γένοβα αλλά όσους βρίσκονται σε αυτή την ηλικία και στα αιτήματα τους !
Χωρίς θέσεις ο Τσιπρας παίρνει το 17%. Ποιος είναι ο Τσίπρας του ΠΑΣΟΚ; Έχουμε εκατοντάδες λεει ο Μίμης. Δείξτε μου έναν!
Αν ήταν στο ΠΑΣΟΚ θα “τον είχαμε κόψει” και θα δούλευε σε κάποιο γραφείο βουλευτή για να μπει στο Δημόσιο! Το πολύ να ήταν σύνεδρος και να ήταν αναγκασμένος να στέκεται πίσω απο την εξέδρα και να φωνάζει: “Γκορ..τσός… Γκορ..τσός…
Η γενιά του Πολυτεχνείου μας έφτασε ως εδώ ( Σε αυτό το χάλι για κάποιους φίλους) Μπράβο της ! Ευχαριστούμε! Ώρα να παραμερήσει. Να βάλει τα πασούμια της και να κάτσει σπίτι!
Το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ μοιάζει φοβάται τους νέους και ποιο έντονα μετα το 16. Νεολαία δεν υπάρχει! Ο ΓΑΠ τους καλεί να αυτό οργανωθούν στα πλαίσια του ΠΑΣΟΚ! Συνεκτικός δεσμός τους το διαδικτυο! Απο μακρία και αγαπημένοι.
Φτάνει;
Δεν νομίζω!
Αλλά το ΠΑΣΟΚ δεν είναι γοητευτικό για τους νέους. Ο Γιάννης Ραγκούσης δεν είναι η λύση σε αυτό! Ούτε η Μαριλίζα Ξενογιανακοπούλου, ούτε το Ιντερνετ ούτε ο Γιώργος Παπανδρέου!
Οι λύση είναι οι ίδιοι οι νέοι!
Και το “ερώτημα της προόδου” το ερώτημα δηλαδή που πάντα υπάρχει,
και μέσα από την απάντηση του συντελείται πρόοδος είναι το: “Τι κάνουμε εμείς;”
Υ/Γ: Συγχαρητήρια στο νέο ΠΣ του ΠΑΣΟΚ! Δεν θελω να δουλέψετε για το κομμα αλλά για την χώρα που θα ζω άυριο. Για την χώρα που θα παραδώσεται




13 απαντήσεις so far ↓
Minadakis M. // Μάρτιος 22, 2008 στο 1:47 π.μ.
Αλήθεια θα ήταν καλύτερη η δήλωση αν ήταν :
“Εμείς, ως αντιπολίτευση, αύριο…”
Αυτό που είπε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ήταν απολύτως λογικό αφού το ΠΑΣΟΚ είναι κόμμα εξουσίας και διεκδικεί να γίνει κυβέρνηση.
Αναρωτιέμαι όμως αν βρίσκετε τόσο ατυχή αυτή τη δήλωση του Προέδρου τότε πως σας φαίνεται η παρακάτω :
“ΕΓΩ, ως αυριανός ΗΓΕΤΗΣ του ΠΑΣΟΚ…”???
Vogiatzoglou Stefanos // Μάρτιος 22, 2008 στο 2:30 π.μ.
Και αυτό είναι το λιγότερο που είπε ο Βαγγέλης που ως στέλεχος του ΠΑΣΟΚ στην Θεσσαλονίκη μόνο ομάδες τόσο καιρό ξέρει να οργανώνει ακόμη και σήμερα ίδια τακτική . Άφαντος στην προεκλογική περίοδο (το έχω πει τόσες φορές).
Εδώ αυτή η ομάδα -ρεύμα δυστυχώς συνεχίζει να ταλανίζει το ΠΑΣΟΚ . Τροφοδοτεί δημοσιογράφους με ειδήσεις για ρεύμα για πρόβλημα ηγεσίας με τα διάφορα φερέφωνα του κύριοι όλοι μας όλοι σας αποτελείτε ΜΕΡΟΣ του προβλήματος . Προσωπική μου άποψη βαθιά μέσα μου είναι πως ο Βαγγέλης είναι μία σιαμαία περίπτωση όπως η αποστασία του ‘65 πολλές φορές κάνοντας λεόντεια προσπάθεια ήθελα να τον δικαιολογήσω να προσπαθήσω να δω τα πράγματα όπως τα βλέπει ο ίδιος να με πείσει …ΔΕΝ ΝΝΝ…….., πάντα η στάση που κρατούσε χαρακτήριζε την κάθε κίνησή του και πάντα με ανάγκαζε να του γυρίσω την πλάτη .
Χώρισε το κίνημα σε δύο στρατόπεδα και συνεχίζει να τροφοδοτεί συνεχώς τα ίδια και τα ίδια σενάρια …..
Μήπως ο ίδιος δεν έχει την δύναμη να κόψει κάθε τέτοιου είδους φήμες ?? Τι κάνει τόσο καιρο μετά τις 11/11 … Συνεχίζει και προσπαθεί να φτάσει το κόμμα στο ναδίρ .
Είναι ο μόνος το μόνο στέλεχος που δεν έχει τοποθετηθεί ποτέ !! Στιβαρά στην εκλογή της 11/11 . Έχω ακούσει τον Λοβέρδο τοποθετήθηκε - Παπαδόπουλο -Αποστολάκη -Ακόμη και η Αντωνίου … και έχεις έναν δήμαρχο Κοζάνης και έναν Βενιζέλο να καταστρώνουν σχέδια - ομάδες -ρεύματα…
Vogiatzoglou Stefanos // Μάρτιος 22, 2008 στο 2:59 π.μ.
Θα ήθελα να μάθω αν είναι αλήθεια !!!
Στο blog του Βενιζέλου διάβασα το παρακάτω κείμενο Γιάννη θα ήθελα το σχόλιό σου και αν ξέρεις κάτι για αυτό προσωπικά κάνω μεγάλη προσπάθεια να μην το πιστέψω
κ. Βενιζέλε
Έχω μια απορία σχετικά με τη συμμετοχή σας στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ. Κατά την τελευταία ημέρα έγινε ψηφοφορία για τις αλλαγές στο Καταστατικό τις Πολιτικές θέσεις και τον Οικονομικό Απολογισμό. Και βρισκόμενος λίγα μέτρα δίπλα σας διαπίστωσα ότι εσείς δε ψηφίσατε ούτε υπέρ ούτε κατά ούτε λευκό σε καμία από τις τρεις ψηφοφορίες.
Τι σημαίνει αυτό;
Απαξιώνετε να συμμετέχετε σε αυτή την κορυφαία εσωκομματική διαδικασία ή βαριέστε να σηκώσετε το χέρι σας;
Όπως και να έχει η παρουσία σας ερμηνεύτηκε όπως ήθελαν και το μέλλον θα συνεχίσει να διαμορφώνεται ερήμην σας.
PIAZZA del POPOLO // Μάρτιος 22, 2008 στο 10:12 π.μ.
Έχεις γράψει κάτι πολύ σωστό εδώ μέσα…
Η γενιά της Genova είναι πλέον στο προσκήνιο.Η γενιά του Πολυτεχνείου (δυστυχώς) πάει στην άκρη.
Είναι κάτι που πρέπει να το δούμε κι αυτό και να μην το παραβλέψουμε!
andreas papandreou // Μάρτιος 22, 2008 στο 1:21 μ.μ
το χάρηκα αυτό το κειμενό σου φίλε και σύντροφε γιάννη και νομίζω πως και οι άλλοι σύντροφοι και νέοι άνθρωποι ταυτόχρονα πιστεύω θα πρέπει να σταθούν στην ουσία του προβληματισμού που έθεσες και όχι πάλι σε αυτή την στείρα αντιπαράθεση προσώπων ββ ή γαπ. Σε δύο στρατόπεδα σύντροφε στέφανε είχαν χωρίσει και την ν.πασοκ πρίν από 10 χρόνια στην σκληρή αντιπαράθεση εκσυγχρονιστών- προεδρικών(παπανδρεικων), στην ουσία στην μάχη για την εξουσία μεταξύ άκη-σημίτη και είδαμε τώρα τα 3/4 των σκληρών εκσυγχρονιστών(τι ρεύμα και εκείνο) να είναι με τον παπανδρέου και ο άκης με τον ββ. Το αποτέλεσμα λοιπόν τότε σύντροφοι ήταν αντί η ν.πασοκ να διαπραγματευτεί ως ενωμένο μπλόκ την συμμετοχή της στα όργανα του κινήματος αλλά και την όποια συμμετοχή της στην νομή εξουσίας έγινε το πεδίο της πιο σκληρής σύγκρουσης που υπήρξε ποτέ μέσα στο κόμμα και που οδήγησε μόνο στον κατακερματισμό της και τον σημερινό ανύπαρκτο και ανυπόληπτο ρόλο της. Πράγματι στο πασοκ υπήρχε πάντοτε ένα φοβικό σύνδρομο σε όλα τα κορυφαία στελέχη απέναντι στην ν.πασοκ. Ηταν συνήθως περιχαρακομένα στο άμεσο περιβάλλον τους και στο δικό τους ηλικιακό ορίζοντα. Εδωσαν ελάχιστα την ευκαιρία σε νέους συντρόφους που ανέρχονταν μέσα από τις κομματικές οργανώσεις να αποδείξουν την αξία τους.Αντίθετα σε νέους του συγγενικού ή του φιλικού τους περιβάλλοντος που όμως καμμία σχέση δεν είχαν με τους προβληματισμούς της αριστεράς και των κινημάτων αλλά ειχαν μεταπτυχιακές σπουδές και ήταν γόνοι κεντρώων αστών. Καθαρά αστική συμπεριφορά των κορυφαίων την οποία την πληρώσαμε με διάφορα πρόσωπα κατά καιρούς. Ηταν η άλλη παγίδα στην οποία περιέπεσε η οργανωμένη νεολαία του κινήματος και το πρόσχημα ήταν η επίπλαστη για μένα αξία των μάστερς την οποία πολλοί άξιοι σύντροφοι νεοι τότε είτε γιατί προέρχοντο από μικροαστικές ή και φτωχές οικογένειες είτε γιατί δεν ήταν οπαδοί της κνεάποψης πρώτοι στα μαθήματα πρώτοι στον αγώνα και οι οποίοι όταν διεκδικουσαν μία πολιτική θέση μόνο με το πτυχίο τους προτιμούσαν τα απολίτικα άτομα που σας είπα παραπάνω και χρεώναν το πασοκ με τις φιλελεύθερες γνώσεις απόψεις και πρακτικές τους στην υλοποίηση μέτρων. Το πασοκ εν κατακλείδι δεν φρόντισε ποτέ να δημιουργήσει μια σχολή στελεχών του νέων ανθρώπων που να έχουν αναδειχθεί μέσα απο τους αγώνες και τα κινήματα με γνώσεις οι οποίοι θα μπορούν να μεταμορφώσουν την επιστήμη τους φιλική προς την κοινωνία και τις αναγκες της. Αντι αυτού έδωσε εξουσία σε γιάπηδες των κολλεγίων αστούς και σήμερα χρεώνεται αυτήν την εικόνα στην σημερινή νεολαία μην μπορώντας να πείσει για το αντίθετο. Γι αυτό σύντροφοι ισχυρό πολιτικό ρεύμα μέσα στο πασοκ πρέπει να δημιουργηθει απο νέους ανθρώπους που θα είναι αυτοί οι εκατοντάδες Τσίπρες που λέει οτι ξέρει ο Μίμης και καιρός να αποδείξουμε οτι υπάρχουν…..
Σοφία // Μάρτιος 22, 2008 στο 1:37 μ.μ
Kαλημέρα!
<>
γράφει κάποιος παραπάνω για τον Β.Β.!!
Καιρός λοιπόν, αφού τόσοι και τόσοι κάφροι! θέλει χρόνια για να απαλλάξουν το Πασοκ απο την παρουσία τους, καιρός να φεύγουμε……
Ο Τσίπρας είναι το ενα χιλιοστό του Β.Β. αλλά δυστυχώς, είναι οτι μας έμεινε για να απαλλαγούμε απο ενα Πασοκ που μας σκοτώνει…….
theodore // Μάρτιος 22, 2008 στο 8:29 μ.μ
Τι μανία κι αυτή που έχουν κάποιοι.
Οταν πάς να κάνεις κριτική στον ΓΑΠ,σου αντιγυρίζουν διάφορα του στύλ:
Πόσα κιλά είναι ο Βενιζέλος,ποιός είναι ο πεθερός του,ποιά η νύφη του,το λένε Τούρκογλου;
Πολιτικές αναλύσεις όλες τους.
Δείγμα του πόσο πολύ έχει ξεφτίσει το επίπεδο της πολτικής συζήτησης στο πασοκ.
Ανθρωποι που παπαγαλίζουν τα ίδια και τα ίδια.
Που προσπαθούν απεγνωσμένα να πιαστούν από κάπου,να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.
Νέα δημοσκόπηση σήμερα.
8% η ικανοποίηση των πολιτών από την αντιπολίτευση,12,8% η ικανοποίηση για τον ΓΑΠ.
Αλλά ξέρω τι θα πούν πολλοί.
Πολεμάνε τον ηγέτη μας,το κίνημα μας,οι σκοτεινοί κύκλοι.
Εχουμε καταντήσει όλοι μα όλοι γελοίοι και κατάπ τυτοι στην κοινωνία αναμασώντας τέτοιες παιδαριώδεις δικαιολογίες.
Οχι Γιάννη δεν υπάρχουν ούτε 100,ούτε 50,ούτε καν ένας Τσίπρας στο πασοκ.
Γιατί οι δικοί μας νεολαίοι μάθανε στην ρεμούλα,στο εύκολο βόλεμα και στην παραίτηση.
Την ίδια ώρα που οι υπόλοιποι μάχονταν στα πεζοδρόμια,στην Γένοβα,στις διαδηλώσεις.
Κι εκεί μέσα στην φωτιά κατάφεραν να διαπαιδαγωγηθούν και να αναπτύξουν τον πολιτικό τους λόγο.
Χωρίς να περιμένουν ανταπόδοση γι’αυτό.
Χωρίς να περιμένουν έναν διορισμό ή μιά απόσπαση σε βουλευτικό γραφείο.
papaioannou // Μάρτιος 22, 2008 στο 10:05 μ.μ
@Minadakis M. Έχω ξαναπεί ότι την βράδια των εκλογών την 16-9-07 έσκασε ένα ελατήριο στο ΠΑΣΟΚ. Στελέχη και μέλη εβρισκόμενα μπροστά στο αποτέλεσμα της κάλπης ξέφυγαν από το μέτρο και έτσι προέκυψε η ένταση που ακολούθησε. Η πίεση που αισθάνονταν αυτός ο κόσμος δημιουργήθηκε από τις απανωτές ήττες του Γιώργου Παπανδρέου σε εκλογικές διαδικασίες αλλά την εσωστρέφεια που δημιούργησε ο ίδιος σκόπιμα, κάθε φορά μετά από ήττα!
Τέλος οποίος πήγε να προειδοποιήσει το ΠΑΣΟΚ ότι κάτι πάει λάθος, ότι ο ΓΑΠ δεν πείθει , ότι ο ΓΑΠ «δεν τραβά»… το πλήρωσε ακριβά ενίοτε και με το κεφάλι του. Η δήλωση όσο και η κίνηση του ΒΒ με το Ζάππειο και η υποβολή υποψηφιότητας έσωσε το ΠΑΣΟΚ καθώς έδωσε διέξοδο. Συσπείρωσε κόσμο γύρω του και τον κράτησε στο ΠΑΣΟΚ με νέους όρους. Σήμερα το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται στο 25% γιατί υπάρχει αυτός, καθώς εάν δεν υπήρχε θα ήμασταν στο 12%.
@Vogiatzoglou Stefanos Ο ΒΒ προεκλογικά έκανε αγώνα για το ΠΑΣΟΚ στην Θεσσαλονίκη όπου εκλέγεται και βγήκε πρώτος βουλευτής. Υπήρξε συντονιστής της προεκλογικής εκστρατείας στην περιφέρεια (νομίζω ήταν στη Θεσσαλία) και παρευρέθηκε όπου τον κάλεσαν και όπου τον έστειλε το κόμμα. Φάνηκε όμως ότι ο Παπανδρέου τον φόβονταν όπως και όλους τους πρωτοκλασάτους (ακόμα συμβαίνει αυτό) και δεν του έδωσε πολύ δουλειά. Ενώ ήταν η κεντρική επιλογή του να πάρει το παιχνίδι πάνω του και να εισάγει νεωτερισμούς και καινοτομίες (βλ: Φώφη στο επικράτειας).
Oσο για το Δεύτερο σχόλιο σου η προσπάθεια σου να μην το πιστέψεις με συναρπάζει αλλά θα πρέπει να τονιστεί ότι η αναπαραγωγή τέτοιων σχολίων είναι προβοκατόρικη.
Προφανώς δεν πρόκειται να σχολιάσω ή να ασχοληθώ ιδιαίτερα με ένα τέτοιο σχόλιο την στιγμή που ο ίδιος ο ΒΒ το αφήνει ασχολίαστο θεωρώντας το μάλλον ανάξιο λόγου.
@PIAZZA del POPOLO Δυστυχώς και να θέλουμε δεν μπορούμε πλέον να κάνουμε και πολλά για αυτό. Ας σημειωθεί ότι η γενιά της Γένοβα δεν είναι ΠΑΣΟΚ όπως και η Γενιά του άρθρου 16 που φτιάχτηκε σχεδόν χωρίς εμάς.
@andreas papandreou Συμφωνώ σύντροφε ότι χρειάζεται ένα ισχυρό πολιτικό ρεύμα αποτελούμενο από νέους. Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε όποτε ας προτείνουμε τρόπους οργάνωσης. Πραγματικα περιμενω μια καλη ιδεα
@Σοφία όχι συντρόφισσα δεν φεύγουμε μένουμε εδώ για να αλλάξουμε τα πάντα και να διεκδικούμε αυτό που μας αξίζει από το ΠΑΣΟΚ για την χώρα. Αν κάποιος δεν μπορεί θα τον αλλάξουμε! Απλά είναι θέμα χρόνου.
@theodore όπως παρατήρησες και εσύ, κάποιοι στο ΠΑΣΟΚ αυτοπροσδιορίζονται ως Αντιβενιζελικοι. ΄Είναι και αυτό μια πρόοδος ενω,είναι σίγουρα είναι η ασφαλέστερη μέθοδος για να μην βλέπεις την πραγματικότητα.
Δεν βλέπεις την κάνεις εσύ αλλά βλέπεις την κάνει ο υποθετικός εχθρός. Δεν βλέπεις το δοκάρι στο μάτι σου αλλά το καρφάκι στο μάτι του διπλανού σου.
andreas papandreou // Μάρτιος 22, 2008 στο 11:03 μ.μ
στην πραγματικότητα το πούλμαν με τον Τσίπρα δεν εφτασε ποτέ στη Γένοβα το μπλοκάραν στην Αγκόνα συμβολικά όμως έχεις δίκιο Θεόδωρε και προσυπογράφω όλα αυτά που λές για την πλειοψηφία των νεολαίων μας. Πιστεύω όμως ότι ξέρεις και εσύ πολλούς που δεν συμβιβάστηκαν δεν προσκύνησαν δεν έγιναν τσαντοκουβαλητές κανενός βουλευτή ή βαρώνου για να επιβιώσουν πολιτικά ή και βιολογικά. Που προτίμησαν να αγωνιστούν επαγγελματικά στον σκληρό ιδιωτικό τομέα, να ιδιωτεύσουν πολιτικά και να μην ενταχθούν σε ομάδες, να απέχουν, που έμειναν στο περιθώριο του πασοκ πονόντας όμως πάντα για τις εξελίξεις στο κόμμα αλλά και για την προοπτική του και την απηχησή του στην κοινωνία. Αν όλοι εμείς πρέπει να πάμε με τον Τσίπρα τότε ακυρώνουμε την πορεία μας και τα πιστεύω μας οτι εκφράζουμε πολιτικά την γνήσια αριστερά την δημιουργική αριστερά και όχι την δήθεν αριστερά την καταγγελτική αυτή που θέλει να συντηρεί στην εξουσία τον θεωρητικά αντιπαλό της. Δεν είδατε ότι η πρώτη δήλωση του Τσίπρα μετά την εκλογή του ήταν να μας πει ότι το πασοκ δεν αποτελεί μέρος της αριστεράς και καθάρισε πήρε 10%. Αυτή την μάχη πρέπει να ξαναδώσουμε σύντροφοι να πείσουμε ότι είμαστε η πραγματική αριστερά η κυβερνώσα αριστερά γιατί τα προβλήματα που δημιουργεί η διακυβέρνηση της δεξιάς οξύνονται.
Vogiatzoglou Stefanos // Μάρτιος 23, 2008 στο 3:28 π.μ.
ΕΙΠΕΣΟ ΒΒ προεκλογικά έκανε αγώνα για το ΠΑΣΟΚ στην Θεσσαλονίκη όπου εκλέγεται και βγήκε πρώτος βουλευτής.
————————————————————
τι ρηχή πολιτικάντικη απάντηση …
Θα μπορούσα να σου πω και εγώ (πράγμα που θεωρώ σίγουρο ) πως έιναι και η τελευταία φορά που βγήκε πρώτος βουλευτής)
Ας αφήσουμε να κρίνει κάποιος από την Θεσσαλονίκη για το πόσο είδε τον Βενιζέλο προεκλογικά …και τι έχει προσφέρει στην πόλη που τον στήριζε τόσα χρόνια ο Βαγγέλης μόνο ρεμβασισμό και τίποτε άλλο καθαρά άνθρωπος σε διαπλεκόμενα στην πόλη με παρεμβάσεις σε πολεοδομίες να μην γίνουν δρόμοι που θα έδιναν ανάσα στην πόλη επειδή περνούν κοντά από την έπαυλή του στην περιοχή Ελαιώνες Θεσσαλονίκης που διατηρούν φιλέτα εκει πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔκαι οι Οικογένειες Μπακατσέλου -
ΕΙΠΕΣ Υπήρξε συντονιστής της προεκλογικής εκστρατείας στην περιφέρεια (νομίζω ήταν στη Θεσσαλία) και παρευρέθηκε όπου τον κάλεσαν και όπου τον έστειλε το κόμμα. Φάνηκε όμως ότι ο Παπανδρέου τον φόβονταν όπως και όλους τους πρωτοκλασάτους (ακόμα συμβαίνει αυτό) και δεν του έδωσε πολύ δουλειά.
——————————————————–
Θα μας τρελάνεις εσύ δηλαδή για την υπεροψία του Beny φταίει ο Παπανδρέου ??????
Ενας λόγος παραπάνω φταιει ο Βενίζέλος για τα χαμηλά ποσοστά του ΠΑΣΟΚ εδώ στη Βόρεια Ελλάδα .
Τυχαία θεωρείς πως η λέρα της Νομαρχίας τον υποστηρίζει ??
———————————————————–
EIΠΕΣ ήταν η κεντρική επιλογή του να πάρει το παιχνίδι πάνω του και να εισάγει νεωτερισμούς και καινοτομίες (βλ: Φώφη στο επικράτειας).
Εδώ προσωπικά συμφωνώ ήταν λάθος η επιλογή της Γεννηματά . Αλλά σίγουρα έχω και τις επιφυλάξεις μου για τον τρόπο ….
ΕΙΠΕΣ:όσο για το Δεύτερο σχόλιο σου η προσπάθεια σου να μην το πιστέψεις με συναρπάζει αλλά θα πρέπει να τονιστεί ότι η αναπαραγωγή τέτοιων σχολίων είναι προβοκατόρικη.
———————————————————
Όσο για αυτό περιμένω να δώ κάποιο video μέσα από το συνέδριο μέχρι τότε επιφυλασσομαι !!
Αλλα σε όσους απευθύνθηκα όλοι το ίδιο μου
η παρουσία του Βαγγέλη στο συνέδριο ηταν αυτή!Τωρα όσο για το προβοκατόρικη εγώ λέω μία εικόνα ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ !!
EIΠΕΣ:
Προφανώς δεν πρόκειται να σχολιάσω ή να ασχοληθώ ιδιαίτερα με ένα τέτοιο σχόλιο την στιγμή που ο ίδιος ο ΒΒ το αφήνει ασχολίαστο θεωρώντας το μάλλον ανάξιο λόγου.
——————————————————-
Νομίζω ή μάλλον δεν νομίζω είμαι σίγουρος πως αν δεις το blog του Βαγγέλη θα δεις οτι έχει κάτι μήνες να απαντήσει … άρα δεν αφήνει ασχολίαστο ο ίδιος … απλά δεν ασχολείται.
apasxolisi // Μάρτιος 23, 2008 στο 7:39 π.μ.
Ενημερωθείτε για τη ΒΡΩΜΙΚΗ ΥΠΟΥΛΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗ και καταχρηστική απoλυσή μου από την εργοδοσία της ΓΣΕΕ. Υπεξαιρώντας την αποζημίωση μου τα ασφαλιστικά και άλλα Δικαιώματά μου για εργασία 18 ΧΡΟΝΩΝ ! Με εκβίαζε με ΨΕΥΤΟΑΝΤΑΓΩΓΗ 100.000 ΕΥΡΩ με ΨΕΥΤΟΜΑΡΤΥΡΕΣ επειδή προσέφυγα δικαστικά κατά της ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΜΟΥ! ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ οι εργασιακές σχέσεις είναι απλές αστικές συμβάσεις ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ! Ενημερώστε φίλους και γνωστούς για το Blog μου http://apasxolisi.wordpress.com
papaioannou // Μάρτιος 23, 2008 στο 11:41 π.μ.
@Vogiatzoglou Stefanos
Παλικάρι μου έχουμε αρχηγό στο ΠΑΣΟΚ τον ΓΑΠ. Έχουμε την πρόταση του ΠΑΣΟΚ για πρωθυπουργό της χώρας. Ας δούμε τι κάνει αυτός . Ας δούμε τι γίνεται στο ΠΑΣΟΚ επί των ημερών του. Τα καλά του και τα κακά του!
Ο ΒΒ είναι απλά ένα ακόμα στέλεχος του ΠΑΣΟΚ. Μόνο!
Όταν θα μιλήσουμε για λύσεις, όταν θα αναλάβει τον ρόλο του ηγέτη θα μιλήσουμε για αυτόν και θα τον κρίνουμε αυστηρά. Αλλά αυτό για την ώρα μπορεί να σταθεί μόνο ως υπόθεση εργασίας Μέχρι τότε ας μείνουμε στα δεδομένα και ας τοποθετήσουμε τα ζητούμενα. Βοήθησε και εσύ στην προετοιμασία του ΠΑΣΟΚ για να κυβερνήσει και μην αυτό- περιορίζεσαι στο όρο Αντιβενιζελικός!
Εφιστώντας την προσοχή σου σε αυτό σημείο σε παραπέμπω
Στα αποτελέσματα των εκλογών για το εθνικό συμβούλιο και το κόντεμα του ΓΑΠ από τους πρωτοκλασάτους που τον στήριξαν. Με μια ματιά θα βλέπαμε ότι τελικά στο Παπανδρεικο (ας το πούμε στρατόπεδο) δεν μαζεύτηκαν Παπανδρεικοί αλλά Αντιβενιζελικοί. Μοιάζει να πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να «κάψουν» τον ΒΒ για ίδιον όφελος. Χρησιμοποίησαν τον ΓΑΠ εσένα και άλλους σε αυτό το πλάνο. Πήραν θέση τελευταίοι και όταν είχε διαμορφωθεί το κλίμα και παίζουν έκτοτε τα χαρτιά τους σε αυτό project!
Δεν τους νοιάζει η παράταξη. Σηκώνουν τον Πήχη στον ΓΑΠ από την μια και από την άλλη κονταίνουν τον ΒΒ γιατί οι δικές τους φιλοδοξίες δεν ωρίμασαν ακόμα!
Θα παρακολουθήσω την πορεία τους και θα επανέλθω με άρθρο σύντομα εάν και εφόσον σιγουρευτώ για όσα σκέφτομαι
Τα // Ιούνιος 27, 2008 στο 1:52 μ.μ
Προτείνω οι Ενώσεις Καταναλωτών να κάνουν μια οργανωμένη αποχή από οποιαδήποτε σχέση, υποστήριξη κλπ στο Συνασπισμό, μέχρις ότου ο ωραίος Πρόεδρος του Αλέξης Τσίπρας ευαρεστηθεί να μας διευκρινίσει τις απόψεις του:
- Για την Ευρώπη,
- Για το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, τα κοινωνικά δικαιώματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχουν κατοχυρωθεί με κοινοτικές οδηγίες (π.χ. 2000/78/ΕΚ για την απαγόρευση διακρίσεων με βάση την ηλικία, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την υγεία, τις πεποιθήσεις, τη φυλετική καταγωγή) και με σχετικές αποφάσεις υπέρ των πολιτών στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.
- Αν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έχουν ποτέ καταθέσει ερώτηση, επερώτηση, αναφορά στη Βουλή για παραβίαση δικαιωμάτων του πολίτη που κατοχυρώνονται με κοινοτικές οδηγίες (π.χ. 2000/78/ΕΚ);
- Αν αληθεύει το γεγονός ότι κάποιος υπάλληλος ικέτευε τους βουλευτές του Συνασπισμού για την εφαρμογή της παραπάνω κοινοτικής οδηγίας και την αποφυγή πρόωρης συνταξιοδότησής του στο 60ο έτος της ηλικίας του, το 2ο εξάμηνο του 2006 και ο Συνασπισμός εκώφευσε στην κυριολεξία στο αίτημά του για αναφορά στη Βουλή και άφησε την κυβέρνηση ανενόχλητη να τελέσει αυτό το ανοσιούργημα και να εκκρεμεί η υπόθεση ενώπιον της Δικαιοσύνης; (ευτυχώς βέβαια που υπήρξαν 2 έντιμοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που κατέθεσαν τέτοιες αναφορές στη Βουλή, έστω και κατόπιν εορτής).
- Μήπως ο κ. Τσίπρας, που έχει χαλυβδωθεί από την εμπειρία του σε μαθητικές καταλήψεις σχολείων, πιστεύει ότι πρέπει να παραιτηθούμε από όποιο κοινοτικό δικαίωμα έχουμε αποκτήσει και να καταφεύγουμε μόνο σε καταλήψεις σχολείων, απεργίας πείνας, καταλήψεις εργοστασίων κλπ, και όχι σε θεμελιωμένα δικαιώματα και δικαστικά προηγούμενα του ευρωπαϊκού διαστηρίου.
- Κάντε τον κ. Τσίπρα να μιλήσει. Κάντε αποχή, και ίσως αποκαλύψει ενδιαφέρονται στοιχεία για τις απόψεις του ως προς τα κεκτημένα κοινωνικά δικαιώματα της ευρωπαϊκής ένωσης. Αλλοιώς θα βλέπουν το πρόσωπό του και θα λένε “Να ένας άξιος πολιτικός!” Δεν εξετάζουμε τίποτα άλλο!
Υποβολή σχολίου