Αφού έστρεψε το ΠΑΣΟΚ Αριστερά μιλώντας για το Κράτος και περιγράφοντας ένα σύγχρονο
πρότυπο Κράτος για όλους του Έλληνες, ένα κράτος κοινωνικό και δίκαιο, ασφαλές λιμάνι για όσους έχουν ανάγκη προστασίας και ενα κρατος-βάση εξόρμησης στις αγορές του κόσμου.
Αφού μίλησε πρώτος στην χώρα μας, για τον Κεινς και τον Κεϊνσιανισμό ως λύση στην διαρκή κρίση της οικονομίας, ενάντια στον νεο-φιλελευθερισμό που παράγει πάντα φτώχια…
Αφού κατάφερε να θέσει ξεκάθαρους στόχους στο ΠΑΣΟΚ (αυτοδυναμία) και να ακυρώσει διάφορα αστεία σενάρια -προερχόμενα από την Δεξιά προφανώς- που μιλούσαν «περί μεγάλου συνασπισμού ΝΔ-ΠΑΣΟΚ (έλεος δηλαδή…!!)
Αφού επέβαλε τόσο την ρητορική που χρησιμοποιεί πλέον ο Γιώργος Παπανδρέου, που συγκεκριμένα στο πρόσφατο συνέδριο του economist είπε: Η επιστροφή στον Κέινς είναι δεδομένη…
Ενώ πριν ένα χρόνο -με.. την παροιμιώδη διορατικότητα του- μιλούσε για: το σωστό μείγμα ισορροπίας μεταξύ αγοράς και ρυθμιστικής κρατικής παρέμβασης…
Αναγκασε τέλος, την Δεξιά -αγκωμαχώντας και μέσα από τα δοντια -να μιλήσει για το Κράτος!
Πράγματι, δια στόματος Καραμανλή προχθές ειπώθηκε επί λέξη η φράση: Θέλουμε ένα Κράτος ευθύνης, Κράτος εμπιστοσύνης, Κράτος που βρίσκεται δίπλα σε κάθε πολίτη, όπου και αν ζει.
Τα σχόλια μας περιτεύουν!
Ο Βαγγέλης Βενιζέλος είναι ο ίδιος μια ολόκληρη εποχή της Σύγρονης Ελληνικής Ιστορίας. Οραματιζεται, Ορίζει και προσανατολίζει τελικά όλη την χώρα! Όπως λίγοι ηγέτες στον κόσμο!
Το μόνο που λείπει απο τον δημόσιο γενικότερα λόγο του -όπως και από την σύγχρονη σοσιαλδημοκρατία- είναι ο εντοπισμός του ρόλου της Αριστεράς διαχρονικά. Ένας Ρόλος καθαρά αντιδεξιός!
Εκτιμώ ότι απουσιαζει συνολικά η συχρονη δεξία ως εικόνα, απο το προσκήνιο. Νομίζω οτι κρύβετε επιμελώς μέσα στο σύστημα και στον συγκρητισμό των ιδεών. Το αυτοκαταστροφικό όσο και ύποπτο αίσθημα αδιεξόδου της σοσιαλδημοκρατίας, σκεπάζει τα πάντα σαν ομίχλη και αφήνει τον νεοφιλελευθερισμό να μας τραβά όπως το φως τις … μύγες! Δείτε εδώ τι εννοώ: Σοσιαλδημοκρατία και φιλελευθερισμός: Ένας επιτυχημένος γάμος;
Πρέπει όμως να βρεθούμε κοντά στο εντοπισμό της εικόνας της σύχρονης δεξιάς. Είμαστε κοντά! Το έχουμε!
Όπως είμαστε κοντά και στην κήρυξη εχθροπραξίων εναντίων της. ‘Ετσι, θα αρχίσουμε παλι να μιλούμε ως αριστερά … “για εμάς”!
Θα βοηθήσω λέγοντας ότι:
Στα σύγχρονα κράτη με την γέννηση τους, έγινε εφικτή η παρατήρηση της επέλασης του καπιταλισμού. Επιπλέον αυτή η επέλαση έγινε και μετρήσιμη και ονομάστηκε “πρόοδος”. Ακόμα καλύτερα θα λέγαμε ότι η ιστορία των κρατών και των εθνών είναι: Η ιστορία της μετάβασης τους από την πρωτόγονη τροφοσυλεκτική-αγροτική οικονομία προς τον καπιταλισμό. Οι διαφορές μεταξύ των σύγχρονων κρατών βρίσκονται στο πόσο έχει προχωρήσει ο καπιταλισμός εντός τους!
Αν ο καπιταλισμός εννοηθεί ως “πρόοδος” δημιουργεί συνειρμικά, το πλαίσιο όπου η αριστερά φαντάζει συντηρητική, στο βαθμό που προσπαθεί να καταστρέψει τον καπιταλισμό, να τον “εξημερώσει”, ή έστω να τον ανακόψει, πρόσκαιρα.
Αυτές οι δυο θέσεις δηλαδή, του αναχώματος έναντι του καπιταλισμού και της «εξημέρωσης του θηρίου» είναι διαχρονικά τα όρια που κινείται η κοινοβουλευτική κεντρο-αριστερά!
Σε αυτό το αντιδεξιό κατα βάση πλαίσιο…
Το “όραμα” όσο και το “πρακτικό”, το “ρεαλιστικό”, και το “εφαρμόσιμο”, θα βρεθούν μόνο εάν εντοπιστεί η σύγχρονη δεξιά, και αρχίσει ο ανένδοτος πόλεμος εναντίων της!
Στο πλαίσιο πάντα του εφικτού και της Δημοκρατίας!
Νομίζω λοιπόν ότι:
Η σύγχρονη δεξιά βρίσκεται: στην άνιση κατανομή πόρων, στην άνιση κατανομή γνώσης, στις εισοδηματικές διαφορές που δημιουργουν ταξικες συμπεριφορές, στα οικολογικά εγκλήματα, στην βία σε κάθε της μορφή, στην αμορφωσιά, στην ανικανότητα και την αναξιοκρατία, στην αναποτελεσματικότητα και την υπερβολή, στο λαϊκισμό και στην στείρα άρνηση, στην αυθαιρεσία, στο καθε μικρό ή μεγάλο στατικό «σύστημα»….
Βρισκεται στην στενομυαλιά και την ανεπάρκεια, στην ελειψη ευθύνης, στην οικογενειοκρατία και την μιντιοκρατία, στην πλουτοκρατία, στο άθλιο κρατος, στην “μακρινή Ευρωπη…
Βρίσκεται στην πεποίθηση ότι η συμετοχή μας είναι ύποπτη και τελικά, στην άνιση κατανομή πλούτου, πολιτικής εξουσίας και ευκαριών!
Εκεί πίσω…
Στο βάθος, της εικόνας της σημερινής Ελλαδας, πάντα βρίσκεται “μια Δεξιά” ως ρίζα από το παρελθόν, να μας κρατάει πίσω! Ένα παρελθόν που όπως και να το δείς φαντάζει παντα δεξιό! Εκεί βρίσκεται η σύγχρονη δεξία…
στην φυσική της θέση!
-Έλα Βαγγέλη!
Υ.Γ.: Δείτε εδώ την συνέντευξη του στην Ημερησία όπου δηλώνει για μια ακόμα φορά το αυτονόητο: Σε ψήφο διαμαρτυρίας κατά της κυβέρνησης πρέπει να μετατραπούν οι προσεχείς ευρωεκλογές!
Υπενθυμίζοντας στους πολίτες την παραδοσιακή ευκαρία τους, να αποδοκιμάσουν στις ευρωεκλογές την κυβέρνηση ..ως είθισται!
δείτε εδώ..




27 απαντήσεις so far ↓
Sofia Angelara // Απρίλιος 13, 2008 στο 9:53 π.μ.
Συμφωνώ με όσα λες. Ο Ευ. Βενιζέλος ήταν, είναι και θα είναι ένα πρόσωπο εκτός συναγωνισμού στον πολιτικό χώρο της Ελλάδας.
Διάβασες το βιβλίο του “για μια μετα-αντιπροσωπευτική δημοκρατία” ;
chris // Απρίλιος 13, 2008 στο 10:34 π.μ.
για πες Σοφία, σκέφτομαι να το αγοράσω…
πάντως Γιάννη (και όλα τα παιδιά) πρέπει να χαμηλώσουμε τους τόνους.
ο ΓΑΠ “το παλεύει” και τα βρήκε με τον Βαγγέλη.
Εφ’ όσον λοιπόν “το παλεύει” και αγωνίζεται ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Οτι ήταν να ειπωθεί ειπώθηκε, η κριτική έγινε, πάμε παρακάτω…
Ο Βαγγέλης είναι μεγάλο πολιτικό κεφάλαιο και σίγουρα θα κλειθεί να αναλάβει πολύ υψηλούς ρόλους. Και ίσως κάποια μέρα το μεγαλύτερο.
Μας βλέπουν οι δεξιοί και τρίβουν τα χέρια για νέα 4ετια…Και αυτό δεν θέλω να το ζήσω με τίποτε! Μα με τίποτε!
στέλιος // Απρίλιος 13, 2008 στο 7:17 μ.μ
Υστερα λέτε εμάς “προσωπολάτρες”. Λυπάμαι, αλλά ζίτε στον μικρόκοσμό σας. Αφήνω όλα τα άλλα εμετικά περί “κεφαλαίου στη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας” (!!!) και σας διορθώνω στο εξής: όχι, ο κ. Βενιζέλος, με τη βίλα στον Ελαιώνα Πανοράματος Θεσσαλονίκης, δεν είναι ο πρώτος που μίλησε στη χώρα μας για τον Κέϊνς! Αν θυμάμαι καλώς, πρώτος μίλησε ο Ανδρέας και μάλιστα κεϊνσιανιστική ήταν και η πρώτη οικονομική πολιτική που εφάρμοσε το Κίνημα μόλις ήρθε στην εξουσία. Συνεχίστε το λιβανιστήρι σας!
andonopoulos // Απρίλιος 13, 2008 στο 8:31 μ.μ
Γιάννη ο Γιώργος Παπανδρέου τον τελευταίο διάστημα τα πάει καλά,αυτό φαίνεται και στίς δημοσκοπήσεις, συμφωνώ να χαμηλώσουν οι τόνοι .
Στέλιο ναι, ο πρώτος που μίλησε περι Κενσιανισμού στην Ελλάδα ήταν ο Α. Παπανδρέου.
κεϊνσιανιστική ήταν και η πρώτη οικονομική πολιτική που εφάρμοσε το Κίνημα μόλις ήρθε στην εξουσία το 1981, άλλωστε με αυτά τα χρήματα ζούν ακόμα οι νέοι των 700 ευρώ.
Αυτά τα χρήματα θέλει να πάρει πίσω τώρα ο Καραμανλής , για να τα επιστέψει στο κεφάλαιο.
Vogiatzoglou Stefanos // Απρίλιος 13, 2008 στο 10:24 μ.μ
Αφού επέβαλε τόσο την ρητορική που χρησιμοποιεί πλέον ο Γιώργος Παπανδρέου, που συγκεκριμένα στο πρόσφατο συνέδριο του economist είπε: Η επιστροφή στον Κέινς είναι δεδομένη…
Γιάννη Χαλάρωσε λίγο ….
Εγώ λέω πως καιρός είναι να ασχοληθεί και λίγο με την πόλη του που την έχει αφήσει στο έλεος του λιμοκοντόρου (παπαγεωργόπουλος το πί μικρό) και του … να μην τον χαρακτηρίσω Ζορό .
Vogiatzoglou Stefanos // Απρίλιος 13, 2008 στο 10:51 μ.μ
Με το να λές ψήφο διαμαρτυρίας και να θέλεις να ερμηνεύεις έτσι την ψήφο των Ελλήνων στις προσεχείς εκλογές είναι σαν να έχεις πάλι κάτι στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου …
Από πότε οι εκλογές εκφράζονται σε ψήφο διαμαρτυρίας για κόμματα εξουσίας …. δεν μπορώ να το συλλάβω .
Ψήφος διαμαρτυρίας ήταν το 2004 ???
που χάσαμε τις εκλογές ?? όχι φίλε μου
Το ΠΑΣΟΚ διεκδικεί το κομμάτι των Ελλήνων που έχασε από μία μη ριζοσπαστική και καθόλα όχι αξιοκρατική Κυβέρνηση . Από τότε μέχρι σήμερα ο Γιώργος Παπανδρέου έχει αλλάξει πολλά και ο κόσμος αυτό το βλέπει .
Αντικειμενικά εδώ που τα λέμε πολύ λίγα είναι τα πρόσωπα και γεγονότα που απαρτίζουν το τότε ΠΑΣΟΚ με το σήμερα ΠΑΣΟΚ.
Πότε το κίνημα έχει κάνει τόσες διεργασίες όσο τους τελευταίους μήνες ??
Έχει θωρακίσει τους θεσμούς στο εσωτερικό του και ειναι στην Μάχη !!
Θα περίμενα να πλέξεις και ένα εγκώμιο και για τον Μίμη(μια που τα γράφεις τόσο ωραία ) που αυτός είναι ένα από τα πιο βασικά κατάρτια του ΠΑΣΟΚ σήμερα.
Τέλος το που είναι η Δεξιά το νιώθω, το νιώθεις το νιώθουμε όλοι στην καθημερινότητα .
Δεν περιμένω κανένα Βαγγέλη ,Γιώργο,Χάρη να μου την στολίσει και να μου την εξηγήσει με λόγους πύρινους .Θέλω λύσεις και όχι ρητορείες.
papaioannou // Απρίλιος 14, 2008 στο 1:57 π.μ.
@Σοφία το διάβασα.
@chris και Σοφία. Το μόνο που σου λέω είναι ότι διαβάζεται “μονοκοπανιά” γιατί εάν το αφήσεις χάνεις τον συλλογισμό του συγγραφέα.
Ξεκινά με τον συλλογισμό ότι η κοινωνία των πολιτικών με την κοινωνία των πολιτών δεν επικοινωνούν και ότι υπάρχει έλλειμμα αντιπροσωπευτικότητας που γίνεται έλλειμμα δημοκρατίας και επεκτείνεται αναλύοντας το όπου το εντοπίζει και καταλήγει στο να προτείνει κάποια θέματα για να επιλυθεί το πρόβλημα. Σίγουρα δεν δίνει λύσεις στο πιάτο… προβληματίζεται όμως και προβληματίζει και όπως πάντα προσανατολίζει τον δημόσιο διάλογο.
@Chris δεν έχω καταλάβει σε ποιο σημείο ύψωσα του τόνους ή άσκησα κριτική στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ. Έχω δηλώσει ότι το ΠΑΣΟΚ έχει πρόεδρο και απλά αναφέρομαι -εγκωμιαστικά ενδεχόμενος- σε ένα στέλεχος του και βουλευτή του Ελληνικού κοινοβουλίου. Δεν αντιλαμβάνομαι που ακριβώς θίγεται κάποιος με αυτό. Ελπίζω ότι δεν θέλει κάποιος να σταματήσω να εγκωμιάζω κάποια άξια στελέχη του ΠΑΣΟΚ ισοπεδώνοντας τα πάντα προς τα κάτω.
λες: «Ο ΓΑΠ “το παλεύει” και τα βρήκε με τον Βαγγέλη». Κατά αρχήν αρνούμαι το συγκαταβατικό ύφος που κρύβει μέσα της η φράση αυτή.
Ούτε μόνος του παίζει ούτε καημένος είναι ούτε λοιπον “το παλεύει “!
Η Φράση που θεωρώ ποιο σωστή για τα εσωτερικά του ΠΑΣΟΚ είναι «το παλεύουμε με τον ΓΑΠ γιατί αυτόν επέλεξε η βάση και αυτόν έχουμε πρόεδρο και όπου βγει!
Για την σχέση ΓΑΠ –Βαγγέλη έχω να πω ότι: Ο ΓΑΠ κάνει το μόνο που θα μπορούσε ένα κάνει έτσι όπως τα έφερε η ρουφιάνα η ζωή. Επιπλέον κάνει όλα όσα θα έπρεπε να είχε κάνει την 12η Νοεμβρίου!
Αποδείχτηκε ακόμα ότι ο Βαγγέλης Βενιζέλος το εννοούσε όταν έλεγε ότι είναι εγγυητής της ενότητας και δουλεύοντας για το Κόμμα θα καλύπτει τα κενά του. Όπως έκανε όταν την έπεσε στον Αλαβανο και στον Τσίπρα..
Θυμίζω το «Οι θεσμοί δεν είναι παιδότοπος. Όπως κάνει τώρα, που προσανατολίζει τους ψηφοφόρους στην «ψήφο διαμαρτυρίας» κατά την κυβέρνησης και όχι κατά του ΠΑΣΟΚ.
@στέλιος Διαβάζοντας το σχόλιο σας διέκρινα ένα οπαδισμο και έναν γηπεδισμο που ήμουν σίγουρος ότι ήσαστε οπαδός του ΟΣΦΠ που μπήκατε εδώ από λάθος. Μετά είδα το blog σας….
Σύντροφε λοιπόν, είμεθα ΠΑΣΟΚ Όχι προσωπολάτρες. Όσο για το σχόλιο σας περί βίλας… εύχομαι ειλικρινά για το καλό της χώρας μας και του κινήματος να μην ήταν αυτή η αιτία που στηρίξατε ΓΑΠ στις εκλογές μας. Αν το κάνατε αυτό, τότε θα πρέπει να σας τονίζω ότι δεν είστε παπανδρεϊκος όπως ίσως πιστεύεται, αλλά αντιβενιζελικος και μάλλον διαφωνούμε στο κριτήριο σας.
Ειδικότερα δε αυτό το σχόλιο «τα άλλα εμετικά περί “κεφαλαίου στη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας».. νομίζω ότι ρίχνει την κουβέντα μας και δεν σας τιμά..
Τέλος ναι θυμάστε καλώς, πρώτος μίλησε ο Ανδρέας και μάλιστα κεϊνσιανιστική ήταν και η πρώτη οικονομική πολιτική που εφάρμοσε το Κίνημα μόλις ήρθε στην εξουσία.
Και μετά τον Ανδρέα το χάος …
και μετά ο Βαγγέλης Βενιζέλος ξανά…
προσανατολίζει το ΠΑΣΟΚ στις Αριστερές του ρίζες.
Κοιτάξτε τώρα την πρώτη μου φράση: «Αφού έστρεψε το ΠΑΣΟΚ Αριστερά μιλώντας για το Κράτος»
@andonopoulos καλησπέρα: Διαφωνώ όπως ήδη είπα. δεν είναι ο Γιώργος που τα πάει καλά αλλά όλοι εμείς το ΠΑΣΟΚ που «Το παλεύουμε» με τον Γιώργο και όπου βγει! Αυτή είναι η ψυχολογία του κόσμου. Το ξέρετε αλώστε τι να λέμε τώρα!
@Vogiatzoglou Stefanos
Ο Βενιζέλος δεν είναι δήμαρχος ούτε νομάρχης Έχει άλλο ρόλο στην Δημοκρατία. Είναι κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος μας, ρόλο που του έδωσε ο ίδιος ο ΓΑΠ όποτε δεν καταλαβαίνω που το πας!
Θέλεις να κοντύνεις τον Βενιζέλο; Θέλει να φύγει από την κεντρική πολιτική σκηνή; Όπως αλώστε ο ίδιος ο ΓΑΠ και το κόμμα έτσι και εγώ διαφωνούμε με αυτό!
Θεωρώ ότι μια πιθανή απουσία του Βενιζέλου και ενδεχόμενη σιωπή του για θέματα της κεντρικής πολιτικής σκηνής θα υπονόμευε το ΠΑΣΟΚ και τον ΓΑΠ, καθώς θα εκλαμβάνονταν ως λευκή απεργία από κάποιους και ως αποκλεισμός από άλλους!
Τον μόνο που θα βοηθούσε κάτι τέτοιο θα ήταν την Δεξιά που μπορεί να έχανε τον δήμο Θεσσαλονίκης αλλά θα έκανε περίπατο στις εθνικές εκλογές!
Στο δεύτερο μήνυμα σου μοιάζει να αγνοείς ότι το 2009 τον Ιούνιο έχουμε ευρωεκλογές Οι Ευρωεκλογές λοιπόν είναι χαλαρές εκλογές χωρίς πολλές κινητοποιήσεις με μικρή συσπειρώση. Σε όλη την Ευρώπη και στην σύγχρονη Ελληνική ιστορία, στις ευρωεκλογές παραδοσιακά αποδοκιμάζεται το κυβερνών κόμμα!
Αντίθετα σε αυτές τρις εκλογές ενισχύονται παραδοσιακά οι μικροί σχηματισμοί κομμάτων!
Αυτό το σχόλιο σου όμως: «είναι σαν να έχεις πάλι κάτι στο πίσω μέρος του κεφαλιού σου», με προβληματίζει!
Το σκεπτόμετρο που μου έδωσε το κόμμα έχει χαλάσει, και το τσιπάκι του μυαλό μου το άφησα επίτηδες χωρίς μπαταρίες για να σε μπερδέψω!
Έλεος δηλαδή λογοκρισία στην σκέψη;
Τι σκέφτονται οι βενιζελικοι; Άλλα σκέφτονται αλλά λένε; Τι εννοούν τι θέλουν να κάνουν και πώς; Θεωρίες συνομωσίας; Σενάρια.. Βυζαντινισμός;
Αν αύριο έγραφα ύμνους για την ηγεσία θα ήμουν ύποπτος; Αν έβγαινε ο Βενιζέλος και έλεγε «στηρίζω τον πρόεδρο» στην Χαρίλαου Τρικούπη θα πενήντα συσκέψεις για να δούν… ποιον πρόεδρο εννοεί ..
Το έχετε ξεσκίσει το πράγμα!
Χαλαρώσε στο ΠΑΣΟΚ και στην κορφή παίρνουν καλά και ας είναι στην αντιπολίτευση!
«Πότε το κίνημα έχει κάνει τόσες διεργασίες όσο τους τελευταίους μήνες ??»
ΑΠ: Αυτές οι διεργασίες είναι που δημιουργούν αυτό που λέει ο κόσμος εσωστρέφεια. Οι προσεχείς εκλογές για ΝΕ μπορεί να είναι αφορμή για να βγουν ξανά μαχαίρια σε τοπικό επίπεδο!
Για τον Μίμη τα είπα εχθές Είναι λίγο ποιο δεξιός για τα γούστα μου Θεωρεί τον καπιταλισμό αναγκαίο κακό που προσπαθεί να τον εξανθρωπίσει!
Εγώ θέλω πόλεμο στην φτώχια και όχι δίχτυ προστασίας και αξιοπρεπή διαβίωση!
Θέλω φορολόγηση των πλουσίων και κοινωνικό κράτος. Δεν θέλω θεσμοθετημένες ζώνες φτώχιας! θέλω γενναία αύξηση μισθών από ένα σημείο και κάτω.
Οχι μισθολογικές αύξησης πείνας και επιδοματική πολιτική τύπου «πίστωσης φόρου» και «μερίσματος ανάπτυξης» !
Θέλω λύσεις και όχι ρητορείες. Θέλω την αριστερά απέναντι στον Καπιταλισμό και όχι να προσπαθεί να με κάνει καλύτερο καπιταλιστή…
γιατί δεν είμαι!
Θέλω την Αριστερά απέναντι στον καπιταλισμό για το καλό μου και θέλω το κράτος σύμμαχο.
theodore // Απρίλιος 14, 2008 στο 2:27 π.μ.
Αλήθεια γιατί ενόχλησε κάποιους η προσδοκία Βενιζέλου για νίκη στις ευρωεκλογές;
Μα τόσο ηττοπαθείς έχουμε γίνει πλέον;
Βγαίνει ένα στέλεχος και μιλάει για ΝΙΚΗ,μιά λέξη ξεχασμένη πλέον κι πέφτουν τα κοράκια να τον φάνε.
Τελικά κάποιοι εξακολουθούν να θέλουν ένα μικρό,φοβικό,ηττοπαθές,αναδφαλές ΠΑΣΟΚ.
Τι να πώ;Υπομονή,κάντε υπομονή κι ο ήλιος θα γίνει πιο λαμπερός.
Αργά ή γρήγορα αυτή η τόσο άσχημη περίοδος για το Κίνημα θα περάσει.
Και μαζί της θα πάρει όλα τα κακά που έφερε στο ΠΑΣΟΚ και τον τόπο.
Vogiatzoglou Stefanos // Απρίλιος 14, 2008 στο 4:01 π.μ.
Να σου θυμίσω πόσες φορες Γιαννη έχεις απαξιώσει τον πρόεδρο ? στο blog σου
μη μιλάς για το ποιός κοντένει ποιόν το κακό που είχε γίνει στην παράταξη δεν το έκαναν οι δημοκρατικές διαδικασίες και η ανανέωση στο κίνημα αλλά οι προσωπικές φιλοδοξίες .
Για όσες φορές έχεις αναφερθεί με ενάντια στο πρόεδρο μπορούσαμε να γράφουμε σελίδες ολόκληρες . Δεν ειναι δυνατόν όμως να υμνούμε κάθε έναν που στολίζει και εξαγγέλλει τ’αυτονόητα !.
Σε προτρέπω να ακούσεις-διαβάσεις κάποιες από τις ομιλίες του Προέδρου ισως καταλάβεις τι σημαίνει να έχεις όραμα -ιδέες και λύσεις στα πραγματικά προβλήματα .π.χ Στο 12 Συνέδριο του Economist
http://www.brightcove.tv/title.jsp?title=1497023123
Οι καιροί άλλαξαν
Και η πολιτική δεν παιζει σε επίπεδα του 81 .
με την λογική σου δίνεις περίοδο χάριτος στη δεξιά και την βάζεις σε Χειμέρια νάρκη Στόχος είναι η αποδόμισή της .
Είναι λίγο ευκαιριακή η όλη τοποθέτησή σου!
ΕΙΠΕΣΓια τον Μίμη τα είπα εχθές Είναι λίγο ποιο δεξιός για τα γούστα μου Θεωρεί τον καπιταλισμό αναγκαίο κακό που προσπαθεί να τον εξανθρωπίσει!
Εγώ θέλω πόλεμο στην φτώχεια και όχι δίχτυ προστασίας και αξιοπρεπή διαβίωση!
Να σου επισημάνω πως από την σημερινή κατάσταση σίγουρα προτιμώ μια αξιοπρεπή διαβίωση και ένα δίχτυ προστασίας .
Είναι ένα είδος Πολέμου στη φτώχεια .Δεν μπορούμε να πάμε στην Αθήνα (για μας τους βόρειους αν δεν περάσουμε από Λάρισα-Λαμία .
Ξέρεις πολύ καλά πως αυτά δεν προέρχονται από παρθενογέννηση αυτό εννοεί ο Μίμης .
Ας γίνουμε λίγο πιό πολύ πραγματοκρατικοί (Δηλαδή ο εξωτερικός κόσμος υπάρχει ανεξάρτητα από την συνείδησή μας ).H συνείδησή μας τα πιστεύω μας είναι εκεί που και εσύ λές .Στην μάχη όμως μετρά η τακτική και το αποτέλεσμα .
τσότσος // Απρίλιος 14, 2008 στο 10:01 μ.μ
Φίλε Γιάννη, αν και συμφωνώ στα περισσότερα που λες στο post σου, νομίζω ότι οι διθύραμβοι για τον Β. (”όπως λίγοι ηγέτες στον κόσμο”
είναι άτοποι και υπερβολικοί. Λογικά να “στην πέσουν” οι “βαμμένοι” της άλλης πλευράς…
Πιστεύω ότι ο Β. είναι κλάσεις ανώτερος από όλους τους νυν πολιτικούς μας, μην τρελλαθούμε όμως κιόλας: έχασε από τον γενημμένο looser, άρα, προς το παρόν, δεν θα έχει τη δυνατότητα να κάνει τα οράματά του πράξη. Αν μετριάσει την αλζονεία του (φαίνεται ότι το κάνει…), ίσως…
στέλιος // Απρίλιος 15, 2008 στο 12:38 π.μ.
Σταματήστε να απαξιώνετε τα πάντα. Αν εκτιμάτε ως “οπαδισμό” και “γηπεδισμό” το γεγονός ότι δε θέλω να φεσωθώ έναν “αρχηγό” για του οποίου τα έργα και τις ημέρες βοά το ΑΠΘ, ε, ναι! Χαρακτηρίστε το όπως θέλετε!
papaioannou // Απρίλιος 15, 2008 στο 1:33 π.μ.
@theodore
Γειτονία ο δρόμος σου μικρός
Παγωνιά και γκρίζος ουρανός
Υπομονή/ υπομονή
κάντε υπομονή και ουρανός θα γίνει ποιο γαλανός
κάντε υπομονή
μια λεμονιά ανθίζει στην γειτονία
@Vogiatzoglou Stefanos
Ναι Στέφανε έχω απαξιώσει τον Πρόεδρο και δεν αναιρώ ούτε λέξη από ίσα έχω πει!
Θα το κάνω μόνο εάν αναιρέσει τα όσα είπε για τον «Σταυρό του μαρτύριου» που απαξίωσαν 1000.000 ψήφους και εμένα προσωπικά που τον στήριξα ως εθελοντής διαδικτυτου και μπήκα στο ΠΑΣΟΚ οργανωμένα για χάρη του και …
το είμαστε όλοι για το πάπλωμα που απαξίωσε ολάκερη παράταξη!
Το κακό στην παράταξη τον έκανε μόνο αυτός.
Για να επιβιώσει πολιτικά. Έχω προκαλέσει δημόσια των οποιονδοίποτε εδώ: <a href=”http://papaioannou.wordpress.com/2008/03/25/%ce%9b%cf%8c%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%81%ce%ac%cf%84%ce%b1-%ce%a4%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%ad%cf%87%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%a0%ce%91%ce%a3%ce%9f%ce%9a/”>ξαναγυρίζουμε στο ΠΑΣΟΚ για να παρατηρήσουμε ότι μετά την 11/11 και στο βωμό της πολιτικής επιβίωσης ενός συγκεκριμένου ατόμου, λοιδορήθηκαν και κατασυκοφαντήθηκαν στελέχη του ΠΑΣΟΚ που βρέθηκαν στην αντίπερα -του προέδρου- όχθη.
Ενώ δεν υπάρχει ούτε μια φορά, ούτε μια δήλωση κάποιου στελέχους της πλευράς Βενιζέλου ή Σκανδαλίδη που να απαξιώνει στελέχη του ΠΑΣΟΚ μικρά μεσαία ή κορυφαία.
Οποίος έχει έστω και μια αντίστοιχη δήλωση να μου την δείξει.
Ακόμα απάντηση δεν πήρα!
Συμφωνώ ότι στόχος είναι η αποδόμηση της Δεξιάς αλλά πάμε με λάθος τρόπο και με λάθος εικόνα και αυτό συμβαίνει γιατί εντοπίσαμε λάθος το πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ μετά την πρόσφατη ήττα μας στις εθνικές εκλογές.
Τελικά όμως δεν μπορώ να κάνω λοβοτομή όπως ίσως θα άρεσε σε κάποιους και να αρχίζω να γράφω ύμνους για τον ΓΑΠ.. Γιατί για να το κάνω αυτό χρειάζεται λοβοτομή! Κρατώ την σιωπή και αυτό είναι αρκετό.
Στις τελευταίες δημοσκόπησης χαιρόμαστε που σταματήσαμε την πτώση! Μετά από 5,5 χρόνια ΝΔ με πυρκαγιές, με νεκρούς, με τραγωδίες, με πακιστανούς, με ασφαλιστικό, με υποκλοπές, με απαγωγές, με πηδήματα από το Μπαλκόνι, με αγροφυλακή, και μια αποτυχημένη εκπαιδευτική μεταρρυθμίση, με ομόλογα με θαμμένο το πόρισμα ζορμπά με την παρέα του Λονδίνου, και έχουμε 4 μονάδες διαφορά
Η λοιπόν ο Λαός είναι ηλίθιος ή εμείς!
Αποφάσισε;
….λοιπόν εδώ θα είμαστε και θα δεις
Θα επαληθευτώ για μια ακόμη φορά σε αυτό που λέω: Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι πρόσκαιρα ,να επιβραδυνθεί η κατρακύλα του -που όμως- εφόσον δεν αλλάξει ριζικά η εικόνα του και δεν μπει σε πορεία εξουσίας
θα επαναληφθεί, εντονότερα και προεκλογικά!
Λυπάμαι αλλά έτσι είναι και το ξέρεις!
Το αισθάνεσαι όπως και εγώ !Πάμε για να σώσουμε οτιδήποτε εάν σώζεται.
Σε αυτό το πλαίσιο πρέπει να είμαστε αριστεροί και όχι να φοβόμαστε μήπως χρειαστεί να εφαρμόσουμε αυτά που λέμε!
@ τσότσος Ο Βαγγέλης όπως και άλλοι όταν ξέσπασε η Κρίση είχε την συμπεριφορά ελατήριου που εκρείγνεται. Το ίδιο και εγώ. Το να χάνεις από την Δεξιά επειδή είναι καλύτερη είναι άλλο από το να χάνεις επειδή έκανε μαλακίες ένα άτομο.
Αυτό που είδαμε με την μίση βάση του ΠΑΣΟΚ ήταν η συμπεριφορά Ελατήριου και από την άλλη μίση είδαμε την οχύρωση πείσω από τον ηγέτη εν ώρα κρίσης.
Ήταν λάθος του ΒΒ που δημιούργησε συνθήκες κρίσης
Αυτά όμως τελείωσαν τώρα!
Πάμε γι άλλα
Με την νίκη!
papaioannou // Απρίλιος 15, 2008 στο 1:46 π.μ.
@στέλιος και προς ολους.
Ο Στέλιος κύριοι, είναι η τρανή απόδειξη των όσων λέω. Εχθές μας είπε για την βίλα του ΒΒ… σήμερα ότι βοά το ΑΠΘ…
Κάποιοι τον είπαν τούρκογλου..
και κάποιοι έβαλαν τον Κολοκοτρώνη στην φυλακή..!
σ.μ. // Απρίλιος 15, 2008 στο 12:55 μ.μ
Μα από τί άλλο περιμένετε να κρίνω τον κύριο καθηγητή (σας) ? Από το ανύπαρκτο έργο του στο ΥΠΠΟ και το Δικαιοσύνης? Από τα σκάνδαλα της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας? Από τον ανύπαρκτο αγώνα του στη Θεσσαλονίλη? Αφήστε με κ. Παπαϊωάννου. Σας τον χαρίζω, και το πώς με χαρακτηρίζετε εσείς λίγο έως καθόλου με αφορά. Πάρτε το χαμπάρι: κάποιοι είναι ψηφοφόροι. Κάποιοι άλλοι είμαστε πολίτες.
divaynne // Απρίλιος 15, 2008 στο 2:00 μ.μ
Τι έκανε και είναι ηγέτης?Ποιανού??Που?πως?Εγώ δεν κατάλαβα κάτι συγκεκριμένο τόσα χρόνια γιαυτό…
και βασικά αν δεν είχε πάει για πρόεδρος ούτε που θα τον θυμόμουνα πάλι και ούτε που θα τον ξεχώριζα απο τα στελέχη..για πράξη λέω οχι για μπλα μπλα..
gasimakop // Απρίλιος 15, 2008 στο 2:09 μ.μ
Αν είναι τόσο προχώ πολιτικός γιατί δεν έκανε κόμμα; Μήπως επειδή τα γκάλοπ δείξανε 3-4% παρόλο το σπρώξιμο από τον ΔΟΛ και τον Μπόμπολα;
Αν είναι τόσο προχώ γιατί έχασε από τον ΓΑΠ παρόλο το σμπρώξιμο του Πρετεντέρη;
στέλιος // Απρίλιος 15, 2008 στο 5:20 μ.μ
Θα ήταν καλό (και δημοκρατικό) να μην διαγράφετε τα σχόλια-απαντήσεις μου!
Υ.Γ.: Πέστα Ντίνα!
papaioannou // Απρίλιος 15, 2008 στο 9:18 μ.μ
Στέλιος ή Stelios ή σ.μ. θα πρέπει να ξέρεις ότι κάθε νέος που έρχεται εδώ και εννοώ με βάση το nick name μπαίνει αυτόματα στην λίστα awaiting monteration!
Δεν έχω διαγράψει ποτέ κανέναν
divaynne …Πέστα ντίνα …έπεσε ή γραμμή μου φαίνεται και να σου και ο gasimakop στο ίδιο τέμπο…
δεν πειράζει! όλα καλά…
Πάμε όλοι μαζί!
στην γραμμή στην γραμμή.. όλοι μαζί..
Αύριο- μεθαυρίο που ο ΓΑΠ δεν θα είναι στην ηγεσία του ΠΑΣΟΚ
εσείς θα παραμείνετε μαζί μας;
παιδιά και εγώ ΠΑΣΟΚ είμαι. Όχι απλά Γαπικός αλλα ΠΑΣΟΚ.
Αναρωτιέμαι όμως ποιον βοήθα η πόλωση που στήνεται και οι ακρότητες ή η συκοφαντία κατά του ΒΒ
Πάντως όχι το ΠΑΣΟΚ
Εγώ – το ξαναλέω- αυτό που έκανα ήταν να εγκωμιάσω ένα στέλεχος του ΠΑΣΟΚ
Από έρχονται τώρα όλα αυτά;
ουδεμία ευθύνη έχω!
divaynne // Απρίλιος 16, 2008 στο 4:05 π.μ.
ποιά συκοφαντία?μα είναι γεγονός οτι τον θυμήθηκαν λόγω των προεδρικών εκλογών και για την ομολογουμένως προκλητική στάση του στην αρχή.ίσα κι όμοια δεν είναι με όλους?νομίζω..οκ αρκετοί κάποτε διετέλεσαν υπουργοί αλλά δεν σημαίνει οτι αυτομάτως γίνεσαι και ηγέτης..νομίζω οτι υπερβάλλεις και εκεί αλλά και όταν λες για ακρότητες και συκοφαντίες.που ήταν η ακρότητα και που η συκοφαντία στο ίσα κι όμοια είναι με όλα τα στελέχη..?Νομίζω σε αυτές τις λέξεις αντιστοιχούν λίγο πιο τραβηγμένες ενέργειες και λόγια..μην δίνεις μεγαλύτερη αξία στα πράγματα απο την πραγματική τους διάσταση..
στέλιος // Απρίλιος 17, 2008 στο 5:54 μ.μ
Το στέλιος ή το σ.μ. δεν έγινε επίτηδες, αλλά εκ παραδρομής. Η Ντίνα τα λέει πολύ σωστά και δεν έπεσε καμία γραμμή. Δεν την ξέρω προσωπικά, διαβάζω μόνο το μ πλογκ της. Ορθότατα επισημαίνει ότι το γεγονός ότι ο κ. Βενιζέλος έγινε υπουργός από παραχώρηση και λόγω της εκπροσώπησης του Ανδρέα. Μία (1) αφίσα δεν έιχε κολήσει για το Πασόκ ο άνθρωπος πριν! Κατευθείαν έγινε μεγαλοστέλεχος? Μην τρελαθούμε. Κρίνονατς από τη φωτό σας κ. παπαϊωάνου, εγώ ίσως είμαι στο Πασόκ πιο πριν απο σας, γι αυτό μην διακινδυνεύετε να με ρωτάτε τί θα κάνω αν φύγει ο Γιώργος από Πρόεδρος. Αν Πρόεδρος γίνει ένας αριβίστας, ο οποίος δε σέβεται τον πόνο του συντρόφου του σε μά εκλογική ήττα και τρέχει να προβληθεί σαν ηγέτης και να πιάσει την καρέκλα, ε, ναι, λυπάμαι, αλλά θα σας αποχαιρετήσω. Η μάλλον καλύτερα: θα κάνω ό,τι κάνουν και οι οπαδοί του κυρίου αυτού στο σημερινό Πασόκ: δεν ψηφίζουν, γκρινιάζουν, υπονομεύουν την ηγεσία και μετά το παίζουν τιμητές!
papaioannou // Απρίλιος 17, 2008 στο 9:25 μ.μ
Ντινα με τον όρο συκοφαντία αναφέρομαι στα σχόλια του Στέλιου όπως:
όχι, ο κ. Βενιζέλος, με τη βίλα στον Ελαιώνα Πανοράματος Θεσσαλονίκης,.
για του οποίου τα έργα και τις ημέρες βοά το ΑΠΘ,.
Από το ανύπαρκτο έργο του στο ΥΠΠΟ και το Δικαιοσύνης? Από τα σκάνδαλα της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας? Από τον ανύπαρκτο αγώνα του στη Θεσσαλονίλη?
και μετα ο στέλιος μιλησε για διαγραφη σχολιων απο εμενα (παλι συκοφαντία).
Τελος σήμερα είπε:Αν Πρόεδρος γίνει ένας αριβίστας, ο οποίος δε σέβεται τον πόνο του συντρόφου του σε μά εκλογική ήττα
και θα κάνω ό,τι κάνουν και οι οπαδοί του κυρίου αυτού στο σημερινό Πασόκ: δεν ψηφίζουν
συνεχίζοντας.
Ντίβα ο Βενιζέλος είναι ηγέτης ότι και να λέω εγώ ή εσύ. Δεν θέλω να μπαίνω στα όσα έχουν συμβεί για να στο αποδειξω
Στέλιος Πως νομίζεις ότι βοηθάς το ΠΑΣΟΚ και την χώρα να απαλλαγει από την δεξιά όταν απαξιώνεις στελέχη του ΠΑΣΟΚ μέλη και φίλους και διαδίδωντας ανυπόστατες φήμες εις βάρος τους.
Επειδή τα πράγματα δεν είναι απλά, εάν συνεχίσεις σε αυτό το τέμπο, απρόσεκτα να προκαλείς και να διχάζεις ή να χαρακτηρίζεις αρνητικά όσους ψηφίσαν ΒΒ,
θα προσφύγω στον συνήγορο του φίλου και του Μέλους ως θιγόμενος από τα λεγόμενα σου.
Είναι άλλο η πολιτική κριτική και άλλο η συκοφαντία με στόχο την απαξίωση. Είναι άλλο η κρίση προς ένα άτομο και άλλο η συνολική προς το 40% του ΠΑΣΟΚ. Κανείς δεν είπε ποτέ κάτι εναντίον όσων ψηφίσαν ΓΑΠ. Όλη η κριτική που έγινε αφορούσε μόνο τον πρόεδρο τις επιλογές του, τις εκλογικές αποδόσεις του….
Κάνε κριτική ή εγκωμίασε το τάδε ή το δείνα πρόσωπο μην γενικεύεις
..
Odyssey // Απρίλιος 18, 2008 στο 7:38 μ.μ
Ο Μαρίνος Αντύπας, που κάποιοι θυμήθηκαν πριν λίγες μέρες, ονειρευόταν «κόμματα αρχών και όχι φατριών». To ΠΑΣΟΚ είναι ένα κόμμα φατριών.
Στα σχεδόν 4 χρόνια που είμαι στο ΠΑΣΟΚ δεν παρακολούθησα ούτε μία ιδεολογική ή πολιτική συζήτηση. Είδα μια οργάνωση που δεν έχει καμία δραστηριότητα και ο μόνος λόγος που εκπορευόταν από το κόμμα ήταν οι άγριες αντιπαραθέσεις των φατριαρχών, οι οποίοι το μόνο που υπερασπίζονται είναι οι εξουσία τους και οι φιλοδοξίες τους. Τάσσονται με τον έναν ή με τον άλλο, ζυγιάζοντας κατά που γέρνει η πλάστιγγα και ποιος θα υπηρετήσει καλύτερα τις μικροϊδιοκτησίες τους. Κι όσο πιο πολύ θέλουν μια καρέκλα τόσο πιο υπερβολικοί γίνονται στην υπεράσπιση ή την καταγγελία του εσωκομματικού αντιπάλου.
Η βαρβαρότητα των «συντροφικών» σχέσεων δεν είναι Πολιτισμός και δεν μπορεί να οδηγήσει σε κάτι το όμορφο. Δεν διδάσκει αξίες, αρχές και ιδέες. Δεν μπορεί να αγαπηθεί.
Άμα τελειώσετε τις αντιπαραθέσεις, ας μιλήσουμε για πολιτική. Για να συναντηθούμε. Μόνο στο διαδίκτυο είδα ιδεολογική και πολιτική συζήτηση. Ας μη το χαραμίσουμε το εργαλείο αυτό.
Υπάρχει πολιτική πλατφόρμα στο ΠΑΣΟΚ, που να μας οδηγεί προς την πόρτα εξόδου, από το Ολιγαρχικό Καπιταλισμό; Ποιος την έχει προτείνει και αν δεν την έχει κάνει κάπου πράξη, να την κάνουμε εμείς, που αυτό ψάχνουμε.
Έχει πολλά καλά πει το ΠΑΣΟΚ. Κι ας έχει πάψει προ πολλού να είναι Κίνημα Αλλαγής. Να το βγάλουμε από το δικομματικό παιχνίδι. Να πάψει να είναι κόμμα καθεστωτικό. Συμφωνούμε; Να ένα καλό θέμα.
Ποια πολιτική πρόταση, ποια πολιτική πράξη, ποιου στελέχους ή ποιων στελεχών μας ή οποιουδήποτε άλλου μπορεί να μας οδηγήσει προς μια σοσιαλιστική ουτοπία; Η «κεντροαριστερή» διαχείριση του άδικου συστήματος δεν μ’ ενδιαφέρει.
Άμα τελειώσετε τις αντιπαραθέσεις, ας μιλήσουμε για πολιτική. Για να συναντηθούμε. Μόνο στο διαδίκτυο είδα ιδεολογική και πολιτική συζήτηση. Ας μη χαραμίζουμε αυτό το εργαλείο, με αδιέξοδες αντιπαραθέσεις.
Συγνώμη, αλλά δεν μπορώ να πω την άποψη μου στο θέμα που συζητάτε.
σ.μ. // Απρίλιος 19, 2008 στο 2:36 μ.μ
Με τρόμαξες!
σ.μ. // Απρίλιος 19, 2008 στο 2:41 μ.μ
Ποιό από τα σχόλιά μου είναι “ανυπόστατη φήμη”?
* το ότι ο Βενιζέλος έχει βίλα στον Ελαιώνα? Εχει!
* το ότι φαγώθηκαν εκατομμύρια στην Πολιτιστική? Φαγώθηκαν!
* το ότι ο Βενιζέλος δεν έκανε προεκλογικό αγώνα στη Θεσσαλονίκη? Ρωτήστε τους Θεσσαλονικείς!
Η μόνη “ανυπόστατη φήμη” είναι ότι ο εκλεκτός σας είναι … ηγέτης!
στέλιος // Απρίλιος 19, 2008 στο 7:20 μ.μ
A! και τώρα που το θυμήθηκα: ο κ. Βενιζέλος είναι που τάχα δεν προσβάλλει τους ψηφοφόρους του Γιώργου αλλά κρίνει μόνον τον Πρόεδρο? Κοίτα τί λες: “Είναι άλλο η κρίση προς ένα άτομο και άλλο η συνολική προς το 40% του ΠΑΣΟΚ. Κανείς δεν είπε ποτέ κάτι εναντίον όσων ψηφίσαν ΓΑΠ”. ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ: θυμάστε μήπως τις ημέρες εκείνες του Νοέμβρη που υπογείως η πλευρά Βενιζέλου μετά των ΜΜΕ διέδιδαν ότι όσοι ψηφίζουν Γιώργο είναι αγράμματοι και χωριάτες και όσοι ψηφίζουν Βενιζέλο είναι μορφωμένοι? Δεν ξεχνάμε εύκολα αγαπητέ μου!
papaioannou // Απρίλιος 19, 2008 στο 9:24 μ.μ
καλα στελιο μου οτι πεις
Στέφανος Γ. Παπανώτας // Απρίλιος 20, 2008 στο 12:16 π.μ.
Κι ύστερα (από ένα τέτοιο διάλογο), ήλθαν οι μέλισσες (με το κεντρί τους πανέτοιμο).
Νομίζω πως ο Odyssey βάζει τα πράγματα στη θέση τους. Η διαρκής ενασχόληση με “περσινά, ξινά σταφύλια” ίσως να προδίδει μια ευρύτερη αδυναμία. Αυτού του είδους η αντιπαράθεση θυμίζει το ανέκδοτο με το Θεό και την κατσίκα του γείτονα.
Υποβολή σχολίου