Το μεγαλύτερο blog της πόλης

Υποστηρίζεται από team πολιτών και όλους σας

Γιατί να είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ και να πληρώνω;

Δημοσιεύθηκε από Γιάννης Παπαϊωάννου στο Νοεμβρίου 5, 2009

Σαν υποψήφιος βουλευτής πλήρωσα την μεγάλη συνδρομή μου στο κόμμα και ένα σωρό λεφτά από την τσέπη μου για  τον αγώνα μου.  Δεν εκλέχτηκα. Τους ψήφους που μάζεψα με τα λεφτά μου μέτρησαν για το ΠΑΣΟΚ στην επικράτεια. Γιατί το έκανα;

Σαν μέλος του ΕΣ  έτρεχα περά δώθε στην Αθήνα -και σε όλες τις μεγάλες πόλεις που με έστειλε το κόμμα- με έξοδα δικά μου. Βενζίνες διαμονή διατροφή και χρόνος κλεμμένος από το σπίτι. Να ανεβάσω το ηθικό του κόσμου να παλέψει. Γιατί το έκανα;

Σαν μέλος της ΝΕ έτρεξα, έδωσα χρόνο και χρήμα που έλειψε  από την οικογένεια και την δουλειά  μου, για να φτιάξω το κόμμα. Προσωπική δουλειά και αγώνας  για να μαζέψω κόσμο για την κεντρική εκδήλωση στην πόλη μου. Γιατί το έκανα;

Σαν μέλος ή Γραμματέας της ΔΟ έτρεξα στις γειτονιές πόρτα-πόρτα και το σπίτι μου με ξέχασε…!  Γιατί το έκανα;

Σαν μέλος του ΠΑΣΟΚ πλήρωσα για να ψηφίσω  πρόεδρο και πλήρωσα την συνδρομή μου κάθε χρόνο από τότε. Γιατί το έκανα;

Γιατί το έκανα;

Για τρεις- πέντε  καθηγητές ίσως ΠΑΣΟΚ και μια υποψήφια  βουλευτή άλλου κόμματος;;;

Που δεν έτρεξαν, δεν έδωσαν δραχμή, δεν συμμετείχαν στον αγώνα, δεν έλειψαν από το σπίτι τους  ούτε μια ώρα.

Και ήρθαν μόνο στην μοιρασιά της νίκης  με το βιογραφικό τους;

Γενικοί Γραμματείς Ίσως ΠΑΣΟΚ με Βιογραφικό στην Μοιρασιά της Νίκης.

Πόσο ηλίθιος πρέπει να είναι κάποιος μέλος η στέλεχος του ΠΑΣΟΚ για θεωρεί “αποδεκτό” όταν εμφανίζονται 30. 000 βιογραφικά “ίσως ΠΑΣΟΚ” στα ξαφνικά στην μοιρασιά  της νίκης;

Πόσο ηλιθιος;

Γιατί να είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ και να πληρώνω λοιπόν;

Νομίζω ότι δεν είναι τόσο απλό. Δεν έδωσα λευκή επιταγή σε κανέναν. Θέλω να ξέρω  τι έκαναν  αυτοί που ανέλαβαν Γ.Γ. για το κόμμα και την νίκη.

Που και πως πάλεψαν;

==========================

Υ.Γ: Απογοητευτείτε συντεταγμένα! Είναι κρίσιμο

123 σχόλια προς “Γιατί να είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ και να πληρώνω;”

  1. chris vasiliadis είπε

    Εκπληκτικο αρθρο.

    Απλα εκπληκτικο!!!

    Αποτυπωνει την πικρα και την απογοητευση ολων των ανθρωπων που κανανε χιλιαδες χλμ. και ξοδεψαν χρηματα για το κομμα…

    Τωρα τους εχουν ξεχασει!!!

  2. Δωδωναίος είπε

    Αν εκλεγόσουνα βουλευτής όμως, θα έγραφες όλα αυτά τα «πικραμένα»?
    Προφανώς είδες την πολιτική…..λίγο «ανταποδοτικά», ή κάνω λάθος?
    Όμως ο Π. Κανελλόπουλος λέει πως:
    «Κάποτε η πολιτική ήτανε… θυσία…».!!!!
    Τώρα άλλαξαν φαίνεται τα πράγματα και εσύ “υποψήφιε” εθνοσωτήρα, που δεν εκλέχτηκες (παρότι προτάθηκες και συμπεριλήφθηκες στις λίστες) και δεν έγινες Γραμματέας (γιατί την θέση σου την κατέβαλαν τρεις – πέντε καθηγητές ίσως ΠΑΣΟΚ και μια υποψήφια βουλευτής άλλου κόμματος…), κάνεις τους τραγικούς σου απολογισμούς…σαν τον «πωλούντα επί πιστώσει…»
    Μάλλον δεν είσαι ΠΑΣΟΚ…φίλε! ΄
    Ή κάνω λάθος?
    Ή αν είσαι και είναι τέτοιο ακόμη το ΠΑΣΟΚ, τότε το βλέπω να έχει πολύ σύντομο πολιτικό βίο….

    • Οχι Ανεστη ! Ο Γιαννης ειναι πασοκ ! Ο λαος δεν ειναι !
      Ο λαος εδωσε την ευκαιρια που ζητησε ο ΓΑΠ για να κριθει αν μπορει να ξεχωρισει σωστα τους αρεστους απο τους αριστους ! Οπως θα κριθω εγω την Δευτερα απο την Γαλλικη κυβερνηση για να διαπιστωθει αν μου εδωσαν χαριστικα η κατα λαθος το πτυχιο του 1978 σαν ψυχολογου , ενω το πρωτο σαιτ ψυολογιας που βαγεινει στο διαδικτυο με εχει διαγραψει !
      Θα τους διηγηθω οτι στο σαιτ ψυχολογιας γραφτηκε απο ενα ψυχοπαθη που παιρνει βαρια ψυχοφαρμακα οτι οδηγει αυτοκινητο και εγω αντι να του παω μπραβο του υπενθυμησα τον ΚΟΚ που το απαγορευει !
      Θα κριθω αν εχω δικιο που εφυγα απο την Ελλαδα ενω 2 πρωθυπουργοι εγγραφως με διαβεβαιωσαν οτι θα κανουν οτι μπορουν για να προστατεψουν την επισκεψιμοτητα ενος μοουσειου που σημερα ειναι κλειστο λογω βλαβης στον ηλεκτρικο πινκα απο την ημερα που με εδιωξαν απο το μαγαζι μου !
      Θα κριθω αν ειμαι τρελος η απλα ενας νομοταγης πολιτης που διωκεται γιατι κατοχυρωσε την πρωτη ελληνικη συλλογη κοσμηματων , οχι για νεοπλουτους αλλα για οσους αγαπουν την Ιστορια και τον Πολιτισμο μας !
      Εσυ Γιαννη κριθηκες ηδη!
      Κανεις δεν σου ζητησε να υποβαλεις υποψηφιοτητα !
      Κανεις δεν σου ζητησε να τρεξεις για το πασοκ !
      ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΝΝΗ !
      ΤΟ ΕΚΑΝΕς ΓΙΑ ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ !
      ΑΝ ΖΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ ΘΑ ΣΕ ΨΗΦΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΙΜΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΑΛΛΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ !

      • Πανο δεν ημουν υποψηφιος σε τιποτα.

        Το αρθρο ειναι μεταφορα σχολιων και μιας κουβεντας που σερνεται. Το ιδιο και η λευκη απεργία με την μορφη απογοητευσης.

  3. Προφανώς πρέπει να αλλάξει το κόμμα και ο τρόπος λειτουργίας του σύντροφε Δωδωναίε κάποιοι πλήρωσαν πολλά χρήματα και πολύ χρόνο και δεν το έκαναν για να κάνει ο πάσα ένας το κομμάτι του

    • Δωδωναίος είπε

      “Προφανώς πρέπει να αλλάξει το κόμμα και ο τρόπος λειτουργίας του σύντροφε Δωδωναίε..”
      Σύντροφε Γιάννη,
      Mέχρι εδώ… έχεις όλο το δίκιο δικό σου…
      Εσύ, εγώ, ο Pasokgalatsi, ο ΠΑΝ-ΚΑΝ, ο Chrisvasiliadis, ο καπετάνιος και τόσοι άλλοι πολλοί που μας διαβάζουν και δεν συμμετέχουν, κανένας τους δεν θεωρεί τον εαυτό του “δεδομένο” στον τον σκύλο δεμένο στον πάσαλο.
      Περιμένουμε να δούμε και να κρίνουμε!
      Αυτό περιμένουμε!
      Και κάτι ακόμη.
      Για να μην έχουμε στον μέλλον τις κλάψες των υποψηφίων “πικραμένων”, περιμένουμε την αλλαγή του εκλογικού νόμου.
      Αυτόν τον νόμο που ο ΒΒ ανέλυε προεκλογικά στον κόσμο μας.
      Και μετά θα λέμε μετά λόγου γνώσης:
      “Το λιθάρι είναι βαρύ στον τόπο του..”

    • Αντώνης είπε

      Σύντροφε Γιάννη

      Η εμπλοκή ενός με την πολιτική δράση καιτην ενασχόληση με τα κοινά δεν μπορεί να έχει στόχο την σε προσωπικό επίπεδο ανταμοιβή. Η ανταμοιβή, η ουσιαστική ανταμοιβή έρχεται όταν η κοινωνία προχωρήσει λίγο πιο μπροστά, γίνει λίγο πιο δίκαιη. Όταν δεις ότι υλοποιούνται σε ένα βαθμό αυτά που πίστεψες και σε ώθησαν να δράσεις. Να χάσεις χρόνο και χρήμα!!
      Ας αφήσουμε λοιπόν τις κουβέντες να σέρνονται εκεί χάμω που είναι και ας σταθούμε λίγο πιο ψηλά!
      Σήμερα εγώ δίνω από τον προσωπικό μου χρόνο ΟΧΙ για μένα, αλλά για τα παιδιά μου. Και αύριο θα ζητήσω από αυτά να κάνουν το ίδιο!!

      Σε χαιρετώ

  4. Stage είπε

    Κρίμα τον καημένο που δεν το βολέψαμε. Να τον βάλουμε σε stage!

    …….Παλιολαμόγιο!

  5. pasokgalatsi είπε

    Ο Γιώργος ψηφίστηκε για όλους αυτούς τους παραπάνω λόγους στους οποίους αναφέρεσαι.Και ψηφίστηκε όχι μόνο από τα μέλη του Πασόκ,αλλά από ευρύτερα κοινωνικά στρώματα.Ο κόσμος εμπιστεύτηκε το Πασόκ,με την ελπίδα να μην επαναλάβει τα λάθη του παρελθόντος….και έρχεσαι εσύ τώρα να διαμαρτύρεσαι και να ζητάς από το Πασόκ,να εξαργυρώσει τη ψήφο του κομματικού και σάπιου μηχανισμού…
    Μπράβο σου όμως… η παραπάνω τοποθέτησή σου δικαιώνει απόλυτα τον κόσμο που ελπίζει κάτι διαφορετικό από το Γιώργο..Για πρώτη φορά,σε ένα μοναδικό και αποκαλυπτικό post σου,στηρίζεις πραγματικά(έστω και άθελά σου) το Γιώργο.

    Η ταυτότητα του κομματικού μέλους δεν είναι κάρτα super Market…την οποία παρουσιάζεις στο ταμείο για να εξαργυρώσεις τα bonus…

    • krogias είπε

      pasokgalatsi
      Μαζί σου :)

      • Άσε ρε Κρόγια και συ τώρα που συμφωνείς. Εσύ είσαι το άλλο άκρο, καις το πάπλωμα για τον ψύλλο.

  6. ο νοών...νοείτω είπε

    Άρχισαν να καταφθάνουν οι μεταχρονολογημένες επιταγές;
    Ήταν δίγραμμες ή ο καθένας έκοβε και από μία για τον εαυτό του;
    Ελπίζω να ακολουθήσουν τον κατήφορο της αγοράς.
    Να σφραφιστούν από τον εκδότη και όχι από τον κομιστή.
    Εξαργυρώσεις κουπονιών γίνονται στα καταστήματα των υπεραγορών.
    Αναγνώριση συμμετοχής και αγώνα συνοδεύεται από χτύπημα στον ώμο και από θερμή και εγκάρδια χειραψία.
    Εκτός εάν έταξαν.
    Μα και τότε κάλπικος ο αγώνας.

  7. Δώστε πίσω τα λεφτά που πήρατε από τα μέλη και τον χρόνο που έδωσαν τα στελέχη στον αγώνα και μετά θα έχετε δικαίωμα να μιλάτε…. Ρεφορμιστικά.

    Με τα λεφτά των μελών στο χέρι ξοδεμένα σε παράτες και φανφάρες και προεκλογικά σποτάκια όχι
    Δεν δικαιώστε για να ομιλείτε.
    Ο Γιώργος βγήκε με τα λεφτά και τους αγωνες των ΠΑΣΟΚΩΝ.
    Οι οικολογοι μας πολεμουσαν

  8. [...] Διαβάστε την απάντηση [...]

  9. ο νοών...νοείτω είπε

    Από πότε οι αγώνες μετριούνται με χρήματα και χρόνο;
    Κάποτε μετρούνταν από αξίες και ιδανικά.
    Έχετε κάθε δικαίωμα να ζητάτε οικονομικό απολογισμό και διαφάνεια.
    Δεν θεωρώ όμως ότι έχετε δικαίωμα να διεκδικείτε μέρισμα.

    • Δωδωναίος είπε

      Γειάσου e-φίλε μου “Ό νοών νοείτω”.
      Χαίρομαι πολύ που σε συναντώ και εδώ…
      Θα τα πούμε ελπίζω και στο “σπίτι” σου συντομότατα…
      Καλό μεσημέρι…

      • ο νοών...νοείτω είπε

        Καλησπέρα αγαπητέ Δωδωναίε.
        Έχασα την συνέχεια γιατί έπρεπε να λείψω, αλλά από ότι βλέπω λιγότερο ενδιαφέρει ορισμένους η πολιτική ανιδιοτέλεια και περισσότερο η ανταμοιβή.

  10. I HATE DEEP PASOK είπε

    Έχεις δίκιο! Ενώ αν σου έδιναν κι εσένα ένα κοκκαλάκι να γλύψεις δε θα πήγαινε χαμένη η προεκλογική προπόνηση στο γλύψιμο!!!

    Ζήτα τώρα καμιά μεταθεσούλα από το Βενιζέλο για κανέναν ταλαίπωρο σαν κι εσένα να μη νιώθεις ότι “τζάμπα” έτρεχες καημένε βαθυπασόκε…

    Αυτά δε μας τα λέγατε όμως πριν τις εκλογές. Τότε μας χαμογελούσατε και μας λέγατε “να φύγουν οι ανίκανοι, να φύγουν οι κλέφτες”!

    Κάτι περιμένατε τότε, ε?????

    Εσύ άραγε τι απάντηση έδινες προεκλογικά στο ερώτημα που τώρα κάνεις??? Εσύ σήμερα γιατί είσαι μέλος του ΠΑΣΟΚ και πληρώνεις???? Περιμένεις τόκο????

  11. Γενικοί Γραμματείς Ίσως ΠΑΣΟΚ με Βιογραφικό στην Μοιρασιά της Νίκης.

    Πόσο ηλίθιος πρέπει να είναι κάποιος μέλος η στέλεχος του ΠΑΣΟΚ για θεωρεί θετικό όταν εμφανίζονται 30 000 βιογραφικά “ίσως ΠΑΣΟΚ” στα ξαφνικά στην μοιρασιά της νίκης;

    Πόσο ηλιθιος;

    • 30.000 Ελληνες , απλα δηλωσαν παρον στο καλεσμα του ΓΑΠ για συμμετοχικη δημοκρατια και ολοι τους ειναι αριστοι σε ενα συστημα που χολενει αρχιζοντας απο τα πανεπιστημια της Χωρας !

  12. Λυπάμαι για όσους δεν καταλαβαίνουν ότι τίθενται θέματα χρηματοδότησης και λειτουργίας των κομμάτων, αλλά και συναφών αρμοδιοτήτων των μελών χρηματοδοτών και των χορηγών τους.
    Θέλετε χρηματοδότηση από το Μέλη;
    ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ στα μέλη.

    Θέλετε μαύρα χρήματα; ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ και διορισμούς στους ΜΑΥΡΟΥΣ χορηγούς σας ;

    Θέλετε χρηματοδότηση από τον προϋπολογισμό;
    ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ στους πολίτες.

    Θέλετε να χωριστεί το κόμμα από το κράτος; Να αλλάξουν τα κόμματα;
    Για να ασχολείται κάποιος με το κόμμα ίσως θα πρέπει να δοθεί “συμβολικός” κρατικός μισθός σε όλα τα κομματικά στελέχη.
    =============
    Πάμε ξανά λοιπόν! Που πολέμησαν αυτοί που ορίστηκαν ως Γενικοί γραμματείς; Στους Οικολόγους; Από τα γραφεία τους;

    • amourat είπε

      ΠΙΚΡΑΝΕ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΟΥ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΑΦΑΝΟΥΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

  13. απογοητευτικός ο κύριος.Πλήρως απογοητευτικός.Αλλά αφού δε ντρέπεται ο ίδιος με αυτά που γράφει…

  14. Γιάννης είπε

    πικραμένε μου πολιτευτή,
    αν “πολεμάς” μόνο για να διοριστείς γενικός σε κάποιο υπουργείο, άστο! Ασχολήσου με άλλο σπόρ που θα σου πηγαίνει καλύτερα. Τι τι θέλεις την πολιτική…
    Υ.Γ. ευτυχώς, ο λαός -μερικές φορές- ξέρει ποιούς αφήνει εκτός Βουλής

    • ΓΦΝ είπε

      Αφού είσαι τόσο πρόθυμος, αποτελεσματικός και εργατικός γιατί δεν έβαζες όλη την ενέργειά σου, σε μία εργασιακή σχέση με ιδιωτική εταιρεία?
      Μπορεί συχνα να μην ανταμοίβουν καλά τους υπαλλήλους αλλά αυτούς που δείχνουν τέτοιο ζήλο, σιγουρα τους ξεχωρίζουν…
      Επιπλέον, αν σε αυτή σου την εργασία αισθανόσουν αδικημένος, η νομοθεσία ορίζει σειρά τρόπων προκειμένου να δικαιωθείς.
      Δεν καταλαβαίνω γιατί όλοι αναζητούν να καλυφθούν από το μανδύα του Δημοσίου και οι κομματικά οργανωμένοι θεωρούν αναφθαίρετο δικαίωμά τους την κατάληψη μιας θέσης εξουσίας….!!!

      Η εξουσία δεν είναι λάφυρο για τους νικητές των εκλογών.
      Η εξουσία ειναι ευθύνη και άγος. ( ή μάλλον πρέπει να είναι…)
      θα έπρεπε να ξερεις οτι ο βασικός λογος για τον οποίον δεν είσαι κατάλληλος για τη θέση
      ( χωρίς να σε γνωρίζω στο ελλάχιστο αλλά κρίνοντάς σε από το κείμενό σου), είναι οτι βλέπεις τη θέση το γ.γ. ως το αποτέλεσμα,
      ως το επιστέγασμα της προσπάθειάς σου ( του τρεξίματος και των εξόδων, της αποχής από την οικογένεια) ενώ στην πραγματικότητα είναι ( θα έπρεπε να ειναι) η αφετηρία μιας ακόμη εντονότερης προσπάθειας !!!
      επιπλέον η στάση σου αφήνει ανοικτο το ενδεχόμενο να ησουν “ανοικτός” σε κάθε λογής επιβράβευση για την προσπάθεια….

      Έχοντας ζήσει αρκετά στο εξωτερικό και δουλέυοντας αποκλειστικά στον ιδιωτικό τομέα δυσκολεύομαι να κατανοήσω αυτές τις αντιλήψεις που ενστερνίζεσαι..
      Στη δουλειά μου – μετά το τρεξιμο, τα έξοδα και τις προσωπικές θυσίες του καθενός – προκειμένου να κλείσουμε μία δουλειά, υπάρχει η σύντομη στιγμή χαράς για την επίτευξη του στόχου και μετά όλοι ξέρουμε, πως από εκεί ξεκινάνε τα δύσκολα!!!
      Νέες θυσίες, απουσίες κλπ. κλπ.

      Αν υπάρχει κάτι πραγματικά θετικό από τις προθέσεις του ΓΑΠ και κάτι που ελπίζω να μείνει ως παρακαταθήκη, αυτο είναι η απεμπλοκή του Κράτους από το Κόμμα(τα)

      Ας μάθουμε να δουλεύουμε, πραγματικά.
      και ας μάθουμε οτι τα κοινά ειναι προς προσφορά, όχι προς απολαβή

  15. xrimatistis είπε

    Καλά να πάθεις! Κι εμείς αγοράζαμε το ‘99 στο Limit-Up και ακόμα εγκλωβισμένοι είμαστε στο Χρηματιστήριο…

    Στον Γιωργάκη κάποιοι επένδυσαν όταν ήτανε στα κάτω του!!! Αυτοί δεν πρέπει να το εξαργυρώσουν ρε μεγάλε??????

    Μάθε τα βασικά και μετά άρχισε τις επενδύσεις! Θα χάσεις πολλά λεφτά έτσι όπως πας! Σήμερα αγόρασε ΣΥΡΙΖΑ!!!!!

  16. Α,και το ονοματάκι του ντρέπεται να το πεί;Αμα ντρέπεσαι να πεις το όνομά σου,άστα να πάνε.Εκτός κι αν φυλάει καβάντζα.Να εξαντλήσει τα περιθώρια να τρουπώσει κάπου κι αυτός.
    Εγώ πάντως θα το ήθελα το όνομά του.Για να το διαφημίζω ως παράδειγμα προς …αποφυγήν

    • Δεν είναι ένας ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ είναι χιλιάδες μελή -στελέχη του ΠΑΣΟΚ και οι φίλοι τους οι ψηφοφόροι
      Και αν δεν το κατάλαβες ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΝΤΑΙ

      Μάλλον θα έχουμε καμιά λεύκη απεργία διαρκείας

      • Γιάννη μου,θέλω να ελπίζω πως είναι λίγοι.Πραγματικά το εύχομαι μέσα απ την καρδιά μου.
        Αλλά είτε είναι λίγοι είτε πολλοί,ας κάνουν λευκή και μαύρη και πράσινη απεργία.Σε καλό θα μας βγει.Να γίνει το πλήρες ξεσκαρτάρισμα.Θέλουμε ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ.

      • Ωραία!
        Να δώσουν οι υπουργάρες μας, οι βουλευτές μας και οι Γενικοί γραμματείς του; μισθούς τους στα ιδρύματα και στα φτωχά παιδάκια..

        Να πάψουν να υπάρχουν μισθωτοί υπάλληλοι στο ΠΑΣΟΚ
        Και τότε να μιλήσουμε για ανιδιοτέλεια συντρόφισσα…

      • Συγγνώμη Γιάννη μου αλλά αυτά τα λόγια(που τ ακούω δυστυχώς από πολλούς)είναι λαικισμός.Κι απ τα πράγματα που απεχθάνομαι περισσότερο είναι ο λαικισμός

      • Λαϊκισμός είναι να πουλάς ανιδιοτέλεια και αξιοκρατία όταν είσαι με την κουτάλα που σου δώσαμε στο χέρι

  17. KOSTAS ZEKIOS είπε

    ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΠΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΜΕ…….ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΡΕΣΤΟΙ !!!!!!!!!!!!

  18. Ήμουν υποψήφιος βουλευτής, ξόδεψα πολλά για τις αντοχές μου αλλά λίγα σύμφωνα με τα όσα κυκλοφορούν στην πιάτσα. Το έκανα γιατί το ήθελα. Δεν με πίεσε κανείς, δεν ζήτησα τίποτα από κανέναν, δεν μου έταξε κανείς τίποτα. Αν κάποιος μου έταζε ανταλλάγματα, θα τον έφτυνα!
    Είμαι ενεργός πολίτης. Διαθέτω χρόνο και χρήμα πολύτιμα και τα δύο για μένα. Δεν ζήτησα ούτε πήρα ανταλλάγματα. Αν κάποιος μου τάξει ή προσπαθήσει να με πληρώσει, θα τον φτύσω.
    Κατέθεσα βιογραφικό για τις 88 θέσεις. Μέχρι στιγμής με υποσκέλισαν άνθρωποι που – έστω και τυπικά – είναι ή δείχνουν αξιότεροι από εμένα. Μπράβο τους.
    Δεν καταλαβαίνω καθόλου το νόημα του απογοητευμένου. Η προσφορά στο κόμμα, στην κοινωνία, στην πολιτεία είναι ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ. Δεν ειναι επιταγη εξαργυρώσιμη “άμα τη εμφανίσει” στην πόρτα της εξουσίας. Ο απογοητευμένος να πάει να κουρευτεί.

    Παντελής Μήτσιου
    υποψηφιος βουλευτής ΠΑΣΟΚ 2007

    • Απλά συγχαρητήρια.Τίποτε άλλο δεν έχω να πώ.Αλήθεια κύριε Μήτσιου,σε ποια εκλογική περιφέρεια κατεβήκατε;

      • Ευχαριστώ, αλλά θεωρώ ότι δεν θα πρέπει να δέχομαι – εγω ή όποιος άλλος – συγχαρητήρια για τα αυτονόητα.
        Στη Λάρισα κατέβηκα.

    • κύριε Μήτσιου,λυπάμαι που δε θα μπορέσετε να πάρετε την ψήφο μου(την οποία με όλη μου την καρδιά θα σας έδινα)αλλά εύχομαι η στάση σας αυτή η οποία είμαι σίγουρη ότι θα συμβαδίζει και με την καθημερινή σας στάση ζωής,να εκτιμηθεί απ τους συμπολίτες σας Λαρισαίου,στο μέλλον-)

  19. admin είπε

    Ντροπιάζεις το κίνημα…
    Η χρόνια υπονόμευσή σου στον Παπανδρέου κατέληξε στην σημερινή αθλιότητα…

    • δεν είναι υπονόμευση.Αντίθετα,καλό κάνει του Γιώργου-)
      Ενίσχυση θα το έλεγα εγώ;)

      • Ναι καλά μου παιδιά. Μερόνυχτα δουλεύετε και κοπιάζετε και ιδρώνετε για να χωρίσετε το ΠΑΣΟΚ από τον Γιώργο.

        Υποστηρίζω τον αγώνα σας και ολόψυχα σας εύχομαι καλή επιτυχία Θεωρώ ότι είναι καλό και για τον Γιώργο και για την Ελλάδα και για το ΠΑΣΟΚ

  20. Panos είπε

    Ε ναι!

    Δεν γινεται στον αγωνα όλοι μαζι και στην κουτάλα χώρια. Δεν περπατάει το πραγμα.

  21. theodore είπε

    Υπομονή πές του…ατυχήσαντα πολιτευτή Γιάννη.
    Εδώ κάνει υπομονή ο σύντροφος Παπουτσής που όπως είπε και ο φίλος χρηματιστής τζόγαρε τα πάντα στον ΓΑΠ όταν ήταν στο limit down κι ακόμα περιμένει στο ακουστικό.
    Για να μην μιλήσω για Πολυζωγόπουλους,Παπασπύρου,Μίχες που τους έφαγε το μαύρο σκοτάδι εν μία νυκτί.
    Γιάννη είχα προφητέψει εδώ και καιρό ότι το κόμμα πάει για διάλυση.
    Ο Δούρειος ίππος όχι μόνο εισήλθε στην Τροία,αλλά πλέον μοιράζει τα λάφυρα.
    Οταν εμείς οι παλιότεροι παίζαμε ξύλο με τους τραμπούκους της δεξιάς η οικογένεια Γερουλάνου έφευγε από την Ελλάδα το 81 για να μην της πάρει την περιουσία το σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα.
    Και μην τολμήσει κανένα ξεφτιλισμένο λαμόγιο να με κρίνει γι’αυτά που λέω γιατί το έχω τιμή μου και καμάρι μου ότι ουδέποτε μα ουδέποτε ζήτησα το παραμικρό από κανέναν καρεκλοκένταυρο.
    Αλλοι κλαίνε σήμερα και κλείνοουν μέχρι και τα blogs τους ως διαμαρτυρία.
    Αλλοι ξημεροβραδιάζονταν στην Ιπποκράτους μετά την νίκη.
    Αλλοι βολεύτηκαν στον τομέα επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ.
    Αλλοι πήγαιναν εκδρομούλες στις Βρυξέλλες για δημόσιες σχέσεις.
    ΕΜΕΊΣ ΑΠΛΆ ΠΛΗΡΏΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΕΡΑΤΙΆΤΙΚΑ ΤΟΥΣ
    Οσο για το ποιοί πραγματικά κυβερνούν μέχρι αυτήν την στιγμή,δεν έχεις παρά να πάς σε μιά δημόσια υπηρεσία και να ρωτήσεις τους υπαλλήλους.
    Οι διευθυντές παντού είναι τα στελέχη της ΔΑΚΕ που διορίστηκαν από την ΝΔ,οι τμηματάρχες το ίδιο,οι θέσεις ευθύνης όλες σε χέρια δεξιών.
    Κάποιοι έχουν αρχίσει και αναρωτιούνται αν το ΠΑΣΟΚ πράγματι κέρδισε τις εκλογές.
    Και δεν μιλάμε εδώ για ρεβανσισμό αλλά για αποκατάσταση των αδικιών της διακυβέρνησης από την ΝΔ.
    Τελικά οι μόνοι που θα την πληρώσουν όπως φαίνεται είναι οι φουκαριάρηδες οι stagers.Αν και είμαι φυσικά σύμφωνος με την μη μονιμοποίηση τους,το θέμα είναι ότι χτυπάς το σαμάρι και όχι τον γάϊδαρο.Τον Παναγιωτόπουλο της ΕΡΤ π.χ. ή τον Αθανασόπουλο της ΔΕΗ ή τον Αράπογλου της Εθνικής αλλά κι άλλους πολλούς δεν είδα να τους ενοχλεί κανείς.
    Υ.Γ.Αλήθεια μήπως ξέρεις τι γίνεται με τις κάρτες μέλους;
    Οι προσωρινές έπαυσαν να ισχύουν από τον Ιούνιο.
    Οι συνδρομές τσεπώθηκαν κι από εκεί και πέρα ούτε φωνή ούτε ακρόαση.

    • Ετσι
      πες theodore.

    • dealsend είπε

      To σχόλιο για τους Δντες θα έχει αξία σε 3 – 4 μήνες, όχι τώρα.

  22. Θυμάμαι τον πρόεδρο να ζητά να οργανωθούμε στο κόμμα για την συμμετοχική του 2004. Σημερα το να είσαι οργανωμένος ΠΑΣΟΚ είναι πλέον κοινωνική ρετσινιά. Ποιος νέος θα ερθει στο κομμα μας;

    Βλέπω την ΠΑΣΠ, την νεολαία, τις οργανώσεις να διαλύονται εκ νέου.

    Αλλάζουν οι καιροί. Η έλλειψη επικοινωνίας ανάμεσα στην elite και στην βάση της κοινωνίας γίνεται έρεβος.

    Οι elites μοιράζονται τις νίκες μας μεταξύ τους .

    Η ΝΔ δεν κατάλαβε τους καιρούς και έχασε την γη απο τα πόδια της πετυχαίνοντας στην χειρότερη ήττα στην Ιστορία της.

    Το ΠΑΣΟΚ τελειώνει ως μηχανισμός εξουσίας.

    Τελειώνει ως ένα από τα δυο (μοναδικά) μέσα ανέλιξης στις βαθμίδες της εξουσίας που είχε ο Έλληνας πολίτης στην διάθεση του.
    Σταματά έτσι η κοινωνική κινητικότητα. Το ασανσέρ προς τα πάνω.

    Το ασανσέρ με το οποίο οι έλληνες πολίτες έστελναν κάποιον στα ψηλά για να τους εκπροσωπεί…

    και αυτό γινεται με ευθύνη των πάνω.

    Συνέρθετε

    • Θαρρώ, Γιάννη, ότι πρέπει να ξαναγυρίσουμε στα βασικά, στην Αλφαβήτα της πολιτικής ως προσφοράς. Θαρρώ ότι όταν κάποιος έρχεται να γραφτεί σ’ ενα κόμμα, στο ΠΑΣΟΚ εν προκειμένω, θα πρέπει να ερωτάται την απλή πρώτη ερώτηση η οποία θα κρίνει την πορεία του από εκεί και πέρα:
      - Γιατί ήρθες εδω κοπελιά/παλληκάρι;
      Σ’ αυτή την ερώτηση χωράει ΜΟΝΟ ΜΙΑ απάντηση:
      - Γιατί θέλω να προσφέρω στον τόπο μου.
      Καμιά άλλη απάντηση δεν πρέπει και δεν μπορεί να γίνει δεκτή.
      Στην μάχη για την ηγεσία στο ΠΑΣΟΚ το 2007, στάθηκα κριτικά και απέναντι στον Γιώργο Παπανδρέου. Το 2008, διαχώρισα τη θεση μου με το επίσημο ΠΑΣΟΚ και σε απάντησή μου στον τότε γραμματέα της Ν.Ε. Λάρισας, έλεγα:

      “Βασίλη. Δεν ξέρω τι λένε τα αποφθέγματα μεγάλων ανδρών για την πολιτική. Ξέρω ότι για μένα η πολιτική είναι προσφορά. Προσφορά ψυχής. Ποτέ δεν ζήτησα να την εξαργυρώσω γιατί αυτόματα θα έπαυε να είναι προσφορά. Θα ήταν κατάθεση και θα ήθελα αργότερα να περάσω από το ταμείο για τους τόκους…”

      Αυτό για μένα είναι και παραμένει ο ακρογωνιαίος λίθος για το χτίσιμο ενός σύγχρονου σοσιαλιστικού κόμματος.

      Σήμερα, δεν διστάζω να στηρίξω οποιεσδήποτε θετικές πρωτοβουλίες αυτού που πολέμησα ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥς ΟΡΟΥΣ. Δεν διστάζω επίσης να κρίνω ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΑ οποιαδήποτε στραβοτιμονιά. Γιατί, Γιάννη, ΔΕΝ ΞΕΠΟΥΛΙΕΜΑΙ έναντι ανταλλαγμάτων και θέσεων. Και η επιλογή των γραμματέων – τόσο ο τρόπος όσο και εν μέρει τα πρόσωπα (η ιστορία και τα αποτελέσματα θα δώσουν την τελική κρίση) – είναι μια απόλυτα θετική κίνηση.

      Δεν είμαι αιθεροβάμων. Γνωρίζω ότι ο μέσος έλληνας και κατ’ επέκταση το μέσο μέλος ΑΛΛΑ προσδοκά όταν ψηφίζει ένα κόμμα. Όμως ο ρόλος των επώνυμων και των στελεχών ΔΕΝ ειναι να καθρεφτίζουν την κοινωνία αλλά να την εκπαιδεύουν.

      Από εσένα Γιάννη, ΑΠΑΙΤΩ μιαν άλλη σχέση με την πολιτική. Από εσένα ΑΠΑΙΤΩ να μην δίνεις ηθική υπόσταση σε λογικές και πρακτικές που απαξιώνουν την πολιτική, το κόμμα, την πολιτεία, τη χώρα την ίδια. Από εσένα απαιτώ να είσαι φωτεινό παράδειγμα και όχι ακόλουθος των ανώνυμων μαζών και των ανώριμων πολιτευτών – εν δυνάμει αυριανών λαμογίων.

      • Γνωρίζω ότι ο μέσος έλληνας και κατ’ επέκταση το μέσο μέλος ΑΛΛΑ προσδοκά όταν ψηφίζει ένα κόμμα. Όμως ο ρόλος των επώνυμων και των στελεχών ΔΕΝ ειναι να καθρεφτίζουν την κοινωνία αλλά να την εκπαιδεύουν.

        Τα είπατε όλα.Αυτό πάντως εγώ,ο απλός πολίτης ζητώ απ τους πολιτικούς που θέλουν να με εκπροσωπήσουν.Να μην εκφράζουν το μέσο όρο αλλά αυτό που θα ξεφεύγει απ αυτόν

      • Ωραία λοιπόν Παντελή αντιστρέφω την ερώτηση. Να ρωτήσουμε τους καθηγητές που κάναμε ΓΓ
        Γιατί δεν ήρθαν να προσφέρουν στο ΠΑΣΟΚ και στην Ελλάδα και γιατί έκατσαν σπίτι εμφανιζόμενοι με βιογραφικό μόνο στην Νίκη;
        Να συνεχίσουμε ακόμη τις ερωτήσεις μεταξύ μας;
        Γιατί πρέπει να πληρώνω εγώ στο κόμμα και να μην έχω λόγο στην επιλογή των βουλευτών;
        Στην επιλογή των ΓΓ;
        Στην επιλογή των Δημαρχών;
        Γιατί αυτούς που επέλεξα εγώ να με εκπροσωπούν στο κόμμα ΝΕ ΔΟ στο ΕΣ κλπ. και κατ επέκταση πολιτικά στην κοινωνία, είναι κομμένοι από τις αποφάσεις; Γιατί πρέπει να παραιτηθούν από την εκπροσώπηση μου για να πάρουν θέση στο κράτος.
        Τελικά πως επηρεάζω εγώ το κράτος παντελή; Που είναι η συμμετοχική; που είναι η Δημοκρατία;
        Πότε ψήφισα τεχνοκράτες και δεν το κατάλαβα; Πότε μίλησε ο Γιώργος για τεχνοκράτες και δεν το άκουσα;
        Μπορώ εγώ ο πολίτης μα επικοινωνήσω με τεχνοκράτες;
        Από πού θα φτάσει η φωνή μου στα ψηλά αν όχι μέσα από το κόμμα μου;
        Για πες;
        Μήπως αφού ψηφίσαμε έχουμε τελικά ελέω Γιώργου μοναρχία ή μου φαίνεται;

      • Η επιθυμία προσφοράς στην πατρίδα σου, Γιάννη, δεν ταυτίζεται και δεν πρέπει να ταυτίζεται με την προσφορά σε ΕΝΑ κόμμα. Τέτοιες λογικές τις πλήρωσε πολύ ακριβά ο τόπος. ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ. Είναι καιρός να τις ξεπεράσουμε. Πολύ φοβάμαι ότι δεν έχεις κατανοήσει καν τον νέο ρόλο που καλούνται να παίξουν οι Γ.Γ. των Υπουργείων.

        Μια από τις αγιάτρευτες πληγές του ελληνικού κρατικού μηχανισμού, Γιάννη, από την εποχή που κάποια πλατεία στην πρωτεύουσα ονομάστηκε “πλατεία Κλαυθμώνος”, ήταν η έλλειψη συνέχειας. Η κάθε κυβέρνηση, αντί να συνεχίσει να χτίζει από εκεί που σταμάτησε η προηγούμενη, προτιμούσε να αναλώνει την μισή της θητεία γκρεμίζοντας. Ήρθε η ώρα κάποια πράγματα να ΑΡΧΙΣΟΥΝ να αλλάζουν. Το κράτος, Γιάννη, ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ, χρειάζεται ανθρώπους με γνώση και εξειδίκευση. Όχι υπάλληλους με κομματικά ένσημα.

        Η συμμετοχή δεν σημαίνει άλωση. Αλιμονο αν σήμαινε.
        Αλίμονο επίσης αν συνεχίσουμε να ταυτίζουμε το κόμμα με την κυβέρνηση.
        Ο ρόλος του κόμματος ΠΡΕΠΕΙ να είναι διαφορετικός. Το κόμμα οφείλει να βρίσκεται ΒΗΜΑΤΑ μπροστά από την κυβέρνηση.

        Η απογοήτευση οσων τα λόγια επικαλείσαι δεν προέρχεται από τον πόνο τους για τη δημοκρατία και τη συμμετοχή.

      • Ξεχνάμε μου φαίνεται το Βασικό συνεκτικό στοιχείο των κόμματων εξουσίας στο Δυτικό κόσμο και στην αντιπροσωπευτική Δημοκρατία. Ξεχνάμε ότι στην Μεγάλη Συνέλευση των Τάξεων έκαστος κάθισε μαζί με αυτούς που είχε κοινά συμφέροντα. Ξεχνάμε μου φαίνεται ότι τον Γιώργο των ψήφισαν μερικά εκατομμύρια για να κάνουν την δουλειά τους και να ικανοποιήσουν το μικρό η το μεγάλο συμφέρον τους.
        Οκ! Όταν θα ξαναφτάσουν στην ψήφο όλοι αυτοί που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ θα θυμηθούν ότι η πρόσφορα στην πατρίδα δεν ταυτίζεται με ΕΝΑ κόμμα αλλά και με ΑΛΛΟ κόμμα.
        Καθώς είπες.

        Και τελικά λέμε το ίδιο πράγμα
        Το ΠΑΣΟΚ ως μηχανισμός εξουσίας ΔΑΛΥΕΤΑΙ

        Αλλά γιατί δεν απαντάς στις ερωτήσεις μου.

      • Οι τάξεις είναι 2, βάλε και 5 στρώματα, το σύνολο 8. Τα κόμματα 25. Πάει, την έχασες την Μεγαλη Ταξικοκομματική Αμφιμονοσήμαντη Αντιστοίχιση. Ο κόσμος δεν θέλει να “βολευτεί”. Ζητάει μια δίκαιη έστω στα βασικά πολιτεία. Αν νοιώθει ότι όλα είναι “αρπα-κόλλα”, θα ζητήσει κι αυτός να αρπάξει και να κολλήσει. Αν όμως καταλάβει ότι ο κρατικός μηχανισμός ρολάρει και χωρίς “λάδι” και βόλεμα, θα ξαναψηφίσει αυτόν που τον τιμά.

        Δυσκολεύεσαι πολύ να καταλάβεις τη διαφορά ανάμεσα σε πολιορκητικό κριό άλωσης της εξουσίας και σε μηχανισμό που κερδίζει εκλογές;

        Έχουμε βασικές διαφορές θεώρησης της κοινωνίας και της πολιτικής. Γι’ αυτό εγω δεν βλέπω τις ερωτήσεις σου κι εσύ τις απαντήσεις μου, Γιάννη. Με άλλα λόγια, δεν μιλάμε την ίδια γλώσσα.

  23. Γιάννη πραγματικα μενω εκπληκτος… λυπαμε πολυ για αυτα που βλεπω να γράφεις.. Καταρχην οτι εδωσες αν θες πες μου το ποσό θα βαλουμε ρεφενε να στο δώσουμε πισω… Παράπωνα και κριτική μπορούμε να κάνουμε.. αλλα αυτα που γράφεις πια ξεπερνάνε κάθε όριο.. Αστο.. πηγενε στην Ντόρα που ανοιγει μαγαζί η τον Σαμαρα.. μόνο φρίντισε να κάνεις συμβόλαιο μη σε ρίξουν..
    Ως απάντηση στο γιατί.. σου βαζω ένα απόσπασμα απο το κείμενο της ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΛΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ…που το βγάλαμε το καλοκαιρι…

    ΕΙΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ;

    Εμείς…
    Πιστέψαμε…
    Ζήσαμε τις πιο όμορφες μέρες μας, την εποχή της αυτό-οργάνωσης, την εποχή των μαθητικών μας χρόνων.

    Αλλά και δώσαμε …τον πιο όμορφο εαυτό μας.

    Δεν ΧΡΩΣΤΑΜΕ σε κανέναν και τα νιάτα μας ΕΜΕΙΣ τα προσφέραμε!

    Κανείς δεν μας πήρε τίποτα!

    Ούτε λοιπόν μας ΧΡΩΣΤΟΥΝ.

    Εμείς ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ, ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΧΑΡΙΣΑΜΕ…

    Και ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΙ:

    Τις πιο όμορφες ημέρες μας δεν τις ζήσαμε ακόμα.

    Η ΚΙΝΗΣΗ Πολιτικής Διαβούλευσης είναι η απόφαση μας να συμμετέχουμε. Τώρα!

    Για να μην χαραμίσουμε για κανέναν τα επόμενά μας χρόνια, που θα είναι και τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

    http://www.ekinissi.gr/?page_id=18

    • Όχι ΠΑΣΠΑΛΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ
      Πληρώσαμε σε χρόνο και σε χρήμα που το στερήσαμε από τις οικογένειες μας
      Μας χρωστούν. Η εξουσία πάντα μας χρωστά.

      και έχουμε χίλια δίκια και χίλια δικαιώματα να ζητάμε διάολε.
      Δεν με λένε Παπανδρέου δεν με λένε Καραμανλή δεν με λένε Μητσοτάκη.
      Με λένε Παπαιϊωάννου και δεν βρήκα στρωμένο τίποτα
      έχω χίλια δίκια να ζητώ.

      και όποιος κατάλαβε ότι ζητώ κάτι για έμενα είναι @@$$#@

      Δεν έχω στείλει ούτε καν βιογραφικό Δεν έχω ζητήσει τίποτα. Μιλώ για τον μέσο ΠΑΣΟΚΟ το μέλος και το στέλεχος που δεν έχει φωνή και άκρη

      • ο νοών...νοείτω είπε

        Μιλήστε πιο συγκεκριμένα.
        Τι περιμένει, ο μέσος εκφραζόμενος πολιτικά από το Πασόκ, από την κυβέρνηση;
        Περιμένει κάτι περισσόερο από τον μέσο Έλληνα πολίτη;
        Γιατί;
        Νόμιζα ότι τα πολιτικά κόμματα εκφράζουν συγκεκριμένες ομάδες πολιτών, και αντίστοιχα απευθύνονται ως κυβέρνηση πλέον, σε όλους τους πολίτες.
        Σε τι διαφέρει ο μέσος πολίτης από τον μέσο εκφραζόμενο πολιτικά από το Πασόκ.
        Πότε θα σταματήσουν οι διαχωρισμοί;
        Ο όρος και μόνο Πασόκος δε, υποβαθμίζει την αυθυπαρξία του πολίτη.

      • ο νοών...νοείτω είπε

        Και κάτι ακόμα.
        Η εξουσία το μόνο που θα έπρεπε να χρωστάει, είναι συνεχές πολιτικό έργο.
        Έργο που όταν θα επιτελείται με όρους καθαρούς, τότε επωφελείται το σύνολο των πολιτών.

  24. ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑΝΝΗ ?
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΟΡΙΑ ΚΑΙ ΖΩ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ Η ΝΑ ΕΙΜΑΙΜΕΛΟΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΗΣΥΧΗ ΟΤΙ ΕΚΑΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΚΥΡΙΒΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ?

    • Στειλε μια επιστολη στον Γραμματεα και θεσε το θεμα παναγιωτη.

      Μέλλος απορο χωρις χρηματα ναι γιατι όχι

      • γιατι νομιζεις οτι συμμετεχω σε πολιτικα φορουμ απο το 2004 Γιαννη ? να ξαναγυρισω παλι στα
        χαρτια ? ο ΓΓ του πασοκ και οι περι αυτω δεν διαβαζουν τα μπλοκ στο διαδικτυο?
        να τα διαβαζουν τοτε !
        και να ξανανοιξουν το φορουμ διαλογος
        χωρις φοβο καιπαθος !
        αυτο επιδικω Γιαννη απο το 2004 που ζητησε ο ΓΑΠ
        συμετοχικη δημοκρατια και ενεργους πολιτες !
        να γινει η ανοιχτη συμμετοχη και η αντιπαραθεση ιδεων , πληροφοριων και αποψεων, χωρις εμποδια
        ΧΩΡΙς ΣΚΙΕς ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟΣ για ολους τους Ελληνες !δεν ξαναγυριζω πισω στα σκονακια και τα φακελακια
        ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΟΙΤΑΩ ΓΙΑΝΝΗ !

  25. Στη δημοκρατία το ύπατο αξίωμα είναι το αξίωμα του Πολίτη.
    Βάση του παραπάνω αξιώματος, στην κοινή προσπάθειά μας με τον Γιώργο Παπανδρέου, αναγκαίο και ζητούμενο είναι να παραμείνουμε στην πολιτική χωρίς την επιδίωξη δημοτικότητας ή άλλων προσωπικών ωφελειών που στο τέλος-τέλος μας θέτουν αντιμέτωπους με την συνείδησή μας.
    Επομένως, στόχος μας, ως σύγχρονοι πολιτικοί, θα πρέπει να είναι: όταν θ’ αποχωρούμε έχοντας βοηθήσει τους ανθρώπους αυτοί να έχουν πειστεί ότι υπήρξαμε χρήσιμοι και όχι ότι γίναμε πλούσιοι.

  26. Η ακαδημαϊκή κοινότητα είναι απαραίτητη στον πολιτική εξουσία. Και πρέπει επιτέλους να ρυθμισθεί θεσμικά αυτός της ο ρόλος. Για οποιοδήποτε νομοσχέδιο θα πρέπει να καταθέτουν μελέτη η οποία θα πρέπει να λαμβάνεται υπ΄οψιν. Όμως σε θέση εκτελεστικής εξουσίας δεν μπορούν να έχουν ρόλο οι καθηγητές, διότι δεν έχουν τα απαραίτητα τεχνογνωστικά εργαλεία. Δυστυχώς το νέο ΠΑΣΟΚ δείχνει να αγνοεί το αυτονόητο. Ο Σημίτης καίτοι καθηγητής το κομματόσκυλο έβγαλε στις λαϊκές για να συννενοηθεί με τον κόσμο.
    Φροντίστε μέσα από το κόμμα σας να καταστήσετε σαφές πως μαζί με τους ακαδημαϊκούς τίτλους θα πρέπει να θεωρείται απαραίτητο προσόν η δεκαετής τουλάχιστον αποδεδειγμένη και τεκμηριωμένη εμπειρία σε θέση ευθύνης που να συμπεριλαμβάνει θέματα οργάνωσης, διοίκησης, παραγωγής, παροχής υπηρεσιών, συντονισμού, ανάπτυξης και υλοποίησης έργων, σχεδιασμού και εγκατάστασης συστημάτων ελέγχου, ασφάλειας και ποιότητας κ.ο.κ. Συγκεκριμένα πράγματα, μετρήσιμα. Χωρίς εκτελεστική τεχνογνωσία ο τόπος μας θα παραμείνει ακυβέρνητος στο μέσον του ωκεανού.

    • αλιευση ψηφων ζητατε να κανουμε συντροφισα στο 2009?
      στην λαικη αγορα οπως κανει ακομα το ΚΚΕ με την σιγουρια οτι οσα λεει τα λεει εκ τουα σφαλους γιατι δεν θα γινει ποτε κυβερνηση?
      Ε Οχι! Αυτο ειναι ψηθοθηρια και θα επρεπε με νομο που θα ερθει στην βουλη να πληρωνει χρηματικο προστιμο το κομμα που θα αποκαλυφθει οτι το κανει !
      Ο λαος μας εχει σημερα το ιντερνετ για να καταθεσει το παραπονο του στην εξουσια !
      Να ανοιξει σημερα κιολας αν γινεται φορουμ με συμμετοχη ολων των Ελληνων επωνυμα και οχι με μασκες και παρωπιδες για να καταγγελονται δημοσια καθε μορφης συνδαλαγη του δημοσιου με την αγορα και ο συνηγορος του πολιτη να παντα σε καθε μια χωριστα παλι στο διαδικτυο για να την διαβαζουν ολοι την απαντηση !
      αυτο θα πει συμμετοχικη δημοκρατια !
      αυτο υποσχεθηκε ο ΓΑΠ στον λαο μας !
      Τερμα ο δικοματισμος , τα ρουσφετια και τα φακελακια !

      • Η αλλίευση ψήφων έρχεται μόνη της ως επιβράβευση, βάζοντας ανθρώπους που μπορούν να συννενοηθούν με την αγορά, που δεν την σνομπάρουν με ακαδημαϊκές αναλύσεις. Όταν είσαι κυβέρνηση εάν θέλεις να αποδώσουν οι ασκήσεις επί χάρτου που έχεις κάνει βάζεις ανθρώπους που έχουν την εμπειρία να τις κάνουν πραγματικότητα.

      • αυτο που προτεινεις βσιλικη ειναι αυτο που ζουμε σημερα ! μεσαζοντες—-μιζες—–διαπλοκη!
        ο ΓΑΠ ειμαι σιγουρος οτι εχει αλλα στομυαλο του!
        σχεδιασμος ——-ανακοινωση αποφασης ——προσαρμογη της αγορας
        η απορριψη αυτων που δεν συμμροφωνονται….
        πως ? με προστιμα που δεν θα ξερουν απο που να φυγουν! οχι αλλη διαπλοκη!
        αυτο ζητησε ο λαος μας ψηφιζοντας τον !
        καθηγητες πανεποστημιου σημαινει σιγουρο μελλον και αρνηση συνδιαλλαγης !

      • Δηλαδή Παναγιώτη για να γίνει κάποιος πολίτης πρέπει πρώτα να γίνει καθηγητές πανεπιστήμιου;

      • Κε Κανελλόπουλε, δυστυχώς οι καθηγητές πανεπιστημίου δεν θα είναι αποτελεσματικοί διότι δεν έχουν εμπειρία εκτελεστική. Ο Πρωθυπουργός πρέπει να βρει τους άριστους για τις συγκεκριμένες θέσεις και ποσώς μ΄ ενδιαφέρει αν οι άριστοι είναι μέσα από τον κομματικό μηχανισμό ή έξω απ΄ αυτόν. Αυτό που μ΄ ενδιαφέρει ως πολίτη της χώρας είναι η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα, τουτέστιν στον ελάχιστο χρόνο το μέγιστο έργο, διότι ο καθηγητής μέχρι να δει τα θεωρητικά του εργαλεία πως δουλεύουν στην πράξη το παιχνίδι θα έχει χαθεί.

      • Γιαννη μην βγαζεις λαθος συμπερασματα απο τα γραφομενα μου!
        Ο πολιτης πρεπει καθημερινα να ελεγχει την εξουσια απο την βαση και ο καθηγητης πανεπιστημιου πρεπει να σχεδιασει την πολιτικη που θα φερνει την φωνη του πολιτη στο κοινοβουλιο και απο εκει με νεους νομους στην εκετελεστικη εξουσια
        Ομως καθε υπουργειο ειναι ενα επιτελειο στρατηγικης εφαρμογης πολιτικων που δεν υπαρχουν ετοιμες ! ειναι αντανακλαστικα στη επικαιροτητα , στις αναγκες παγιες η εκτακτες των πολιτων και του κοινωνικοικονομικου χαρτη της Χωρας .
        Δεν υπαρχει και εν πρεπει να υπαρξει ποτε καμμιας μορφης συνδιαλλαγη με την αγορα !
        Το υπουργειο υλοποιει πολιτικες της κυβερνησης που εκλεξε ο λαος μας !
        Οι πολιτικες αυτες σχεδιαζονται …
        Δεν ειναι μπατε σκυλοι αλεστε και αλεστικα μην δινετε…Δεν θα κυβερναει αλλο ο Κοκαλης η ο Λαμπρακηςκαι ο Βαρδινογιαννης …
        Οι καθηγητες πανεπιστημιου , θα σχεδιαζουν πολιτικες και οι πολιτες θα τις κρινουν…

        Τερμα οι μεσαζοντες !
        Τερμα τα λαμογια των υπουργικων γραφειων !
        Ηρθε η ωρα η Πολιτεια να περασει εξετασεις με οτι καλυτερη φαια ουσια διαθετει η Χωρα
        Αν αποτυχει , θα φταινε αυτοι και θα εχω δικιο εγω ,
        που λεω οτι η δωρεαν παιδεια και τα δημοσια πανεπιστημια με φραγμο στο δικαιωμα της μορφωσης ολων , ειναι η μονη αιτια που εχουμε μεινει πισω!
        Αν επιτυχουν εχω λαθος και θα το παραδεχθω …
        Οπως κι να χει ομως δεν υπαρχει σημερα καλυτερη και πιο τιμια προταση διακυβερνησης !

  27. Spyros Konidaris είπε

    Για να απαντήσω σωστά στο άρθρο θα πρέπει να γράψω 20 σελίδες Α4.
    Κανέναν μας δεν έβαλαν με το ζόρι να γίνει μέλος του ΠΑΣΟΚ .
    Τουλάχιστον εγώ που δούλευα στον ιδιωτικό τομέα και τα παιδιά μου πάλι στον ιδιωτικό τομέα εργάζονται.
    Δεν ξέρω αν υπήρξαν καθαναγκασμοί την εποχή των κλαδικών , των πρασινοφρουρών στο Δημόσιο , δεκαετία του ‘80 .
    Όποιος θέλει μένει ,όποιος κουράστηκε η απογοητεύτηκε του εύχομαι Bon Voyage ,όπως θα τούλεγε και ο φίλος Παν.Καν.
    Έδωσα λίγα ευρουλάκια για να μου στείλουν την κάρτα μέλους .
    Κανένας δεν με υποχρέωσε (άσχετα ότι έχουν περάσει 4 μήνες και ακόμα δεν την έλαβα).

  28. theodore είπε

    Όταν λέτε «βαθύ ΠΑΣΟΚ», τι εννοείτε; Τα στελέχη μας που έδωσαν μάχες, και όχι πάντοτε με τις καλύτερες συνθήκες, για να κερδίσουμε τις εκλογές; Όχι, δεν το δέχομαι αυτό. Το ΠΑΣΟΚ είναι ένας πραγματικός «ωκεανός» δυνάμεων.

    Εκείνο που διαβλέπω και με ανησυχεί είναι ότι αρχίζει να “ποινικοποιείται” η δήλωση ότι κάποιος είναι μέλος του ΠΑΣΟΚ, λες και αυτό αποτελεί κατηγορία.

    Γιώργος Παναγιωτακόπουλος.

    • ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΥΝΤΡΟΦΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΠΟΥΛΕ !
      ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΡΥΤΗ ΤΟΥ !
      Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑΖΕΙ…
      Η ΕΥΡΩΠΗ ΑΛΛΑΖΕΙ …
      Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΧΗ ΑΛΑΖΕΙ….

      ΤΟ ΠΑΣΟΚ Η ΝΔ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΤΟ ΛΑΟΣ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΦΩΛΙΕΣ ΑΛΑΖΟΝΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΞΥΛΙΝΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΧΕΡΙΑ …
      ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΕς ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕς ΠΑΝΤΟΥ !
      ΟΛΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΡΙΣΤΑ
      ΟΥΤΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΟΥΤΕ ΜΠΛΕ ΟΥΤΕ ΡΟΔΟΚΟΚΙΝΑ
      ΣΑΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ !
      ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΛΥΠΗΣΗ ….

      • το πασοκ πρεπει μονο του να κανει την αποχωρηση του και στην θεση του να δημιουργηθει ενα νεα κομμα χωρις καμμια σχεση με το παρελθον κανενος κομματος, αλλα μονο με σεβασμο στην ιστορια του δημοκρατικου κινηματος !
        Κανεις Ελληνας δεν πρεπει σημερα να αρνηται να συμμετεχει στην πολιτικη αποφαση !
        Κανεις Ελληνας σημερα , δεν πρεπει να βλεπει τον αλλο σαν πολιτικο αντιπαλο !
        Ιδεες συγκρουνταν παντα και τα προσωπα απλα τις εκαναν συνθηματα στο στομα μας !
        Τωρα υπαρχει το διαδικτυο
        Τωρα δεν υπαρχει αλλο συστημα διαχειρησης απο την ελευθερη αγορα που σημερα ανενοχλητη κυβερναει εκ τουα ασφαλους τον τοπο ..
        Αυτη η ανομια ειναι ο εχθρος ολων των τιμιων , και προοδευτικων Ελληνων Οχι η ΝΔ η τα αλλα πολιτικα κομματα !
        Η φοροδιαφυγη , το φακελακι και το ρουσφετι !
        Οι κοινωνικες ανιστοτητες !
        Εκει εναι σημερα η μαχη !
        Στον ελεγχο των ΜΜΕ
        Στον ελεγχο των τραπεζων και του χρηματος
        Στο δικαιωμακοινωνικης προνοιας και ιατροφαρμακευτικης περιθαλψης για ολους τους Ελληνες !
        Στο δικαιωμα ζωης , εντιμης , αξιοπρεπους και με ισονομια και ισοπολιτεια για ολους ανεξαρτητα χωρις εξαιρεσεις !
        Στο αισθημα αλληλεγγυης και αδελφοτητας που ποτε δεν καταφερε να τρυπωσει στην ψυχη μας, κανοντας τον λαο μας ευκολη λεια για κομματικη πελατεια απο ψευτες και λαοπλανους ηγετες που σαν μαριονετες κρυβουν απο πισω τους τους πραγματικους ενοχους που παραμενουν παντα
        στο απυροβλητο!

  29. chris vasiliadis είπε

    Kαι παλι συγχαρητηρια για το αρθρο.

    Ολοι αυτοι που μιλανε εκ του ασφαλους δεν εχουν κοπιασει και κυριως δεν εχουν αφιερωσει χρονο και χρημα.

    Νομιζουν οτι αυτοι που τρεχαν για τα ψηφουλακια (και για να ειναι εκει που ειναι το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ) ειναι μαμακες…

    Δηλαδη ρε παληκαρια ο πρωτος επιλαχων, ο δευτερος, ο τριτος δεν αξιζουν ΤΙΠΟΤΕ???

    Ο λαος τους «τιμωρει» και τους βγαζει εκτος βουλης λες και ηταν δυνατο π.χ και οι 45 υποψηφιοι της Β’ Αθηνων να ειναι στην Βουλή???

    Και ολοι αυτοι που λενε τα πολλα και ο νους τους κατεβαζει ας κανουν μια βολτα με το αυτοκινητο (με τα ποδια δεν τιθεται καν συζητηση) την Β’ Αθηνων και μετα τα ξαναλεμε…

    ΠΑΣΟΚαρες του καναπε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  30. Μιχάλης Ρούπας είπε

    Σύντροφε Γιάννη νομίζω ότι έχεις δίκιο και συμφωνώ μαζί σου. Γίνεται προσπάθεια να ενοχοποιηθεί το μέλος του ΠΑΣΟΚ για να παρουσιάσουν εικόνα υπερκομματική. Στην ουσία γίνεται προσπάθεια για την δημιουργία ενός άλλου κόμματος με στελέχη από την κοινωνία του «πάρτα όλα και με όλους». Η καθεστηκυία τάξη των ουσιαστικών κυβερνητών, αυτών που προήλθαν από την «Γιάλτα για την πίτα της οικονομίας μας», θέλει ν’ αλλάξει το πολιτικό τοπίο βάζοντας νέο φρέσκο αίμα στο πολιτικό προσκήνιο, με στόχο την ευκολότερη εκπλήρωση των στόχων της. Θυσία στο «νέο» το «παλιό» που αγωνίστηκε για την νίκη. Και είναι σίγουρο ότι χωρίς το «παλιό», δεν μπορεί να δοθεί καμιά μάχη και να γίνει καμιά αλλαγή.
    Θέλω να σου ζητήσω συγνώμη γιατί δεν είχα καταλάβει τις προθέσεις σου και θεωρούσα την αντίδραση σου «οπουρτσιουνίστικη». Νομίζω ότι έχεις δίκιο, προσπαθούν να τελειώσουν το ΠΑΣΟΚ και στη θέση του να δημιουργήσουν αυτό που θα επιβάλλουν στη κοινωνία σαν μόνη και μοναδική λύση για τα αδιέξοδα που μας οδηγούν. Εμείς εδώ είμαστε…

    • κυριε Ρουπα , το πασοκ σαν συνεχεια του ΠΑΚ , ειχε στοχο την επανισρυση τςη δημοκρατιας στον τοπο μας και την σοσιαλιστικη μεταρυθμιση της κοινωνιας και της οικονομιας
      περασαν 35 ολοκληρα χρονια .
      παραπνω απο μια ολοκληρη γεννια Ελληνων .
      Δεν μπορειτε να καταλαβετε οτι σημερα ειναι ενα σκλυλομαζωμα αρριβιστων που κηνυγανε απλα την καρεκλα ?
      Αν οχι λυπαμαι γιατι ειστε
      πιο συναισθηματικος απο λογικος !

      • Μιχάλης Ρούπας είπε

        Δεν είναι όλο το οργανωμένο ΠΑΣΟΚ όπως το περιγράφεται κ. Κανελλόιπουλε., όπως δεν είναι η απάτη και η λαμογιά στο “DNA” του Έλληνα όπως θέλει και ευαγγελίζεται η «κοινωνική δεξιά». Εύχομαι πραγματικά όσο τίποτα άλλο στο κόσμο να πετύχει το πείραμα της κυβερνητικής των ακαδημαϊκών με τα πολύτιμα “Dr” και τα «τίμια» και «κοπιώδη» μεταπτυχιακά. Εύχομαι όλη αυτή η γνώση του πως πρέπει να μετουσιωθεί σε λύσεις κοινωνίας για να φύγουμε απ’ το τέλμα. Για να φθάσουμε στο πολυπόθητο ΑΣΕΠ για κυβερνήτες. Κι επειδή έζησα εκ των έσω τον όμορφο κόσμο του Ελληνικού πανεπιστημίου σας υπενθυμίζω ότι μετά την τοπική αυτοδιοίκηση, μετάλλιο διαφθοράς επάξια αποδίδεται στην πανεπιστημιακή μας κοινότητα και στους λαμπρούς φωτισμένους αναξιολόγητους ταγούς της. Τώρα κατάλαβα γιατί η κομματική μου ταυτότητα είναι αυτοκόλλητο χαρτάκι.
        ΥΣ: Γυναίκα φίλου μου τελειώνει το τρίτο επιδοτούμενο μεταπτυχιακό της στη Γαλλία. Το ότι ο πατέρας της είναι στέλεχος της ΝΔ σε Μακεδονική πόλη δεν έπαιξε κανένα ρόλο και η αίτηση με τα προσόντα που κατέθεσε πρέπει να προσεχθεί δεόντως. Γιατί μπορεί να διορίστηκε άνευ ΑΣΕΠ στην εφορία το 2004, αλλά δεν ανήκει στο μιασματικό ΠΑΣΟΚ και στο «σκυλομάζωμα αριβιστών που κυνηγάνε απλά την καρέκλα». Γι’ αυτό ο ΓΑΠ θέλει να κυβερνήσει με γατομάζωμα μορφωμένων που βαρεθήκανε την καρέκλα γιατί δεν είναι άξια του επιδέξιου κώλου τους και αρπάζουν αναπαυτικές πολυθρόνες. Χαλάλι τους και φτού μας!

      • δεν μιλησα για ολο το πασοκ κυριε Ρουπα…
        Αναφερομαι στην εννοια επαγγελμα πολιτικος που θιγει το αρθρο…
        αν αποτυχουν οι καθηγητες πανεπιστημιου , και ο πιο αμορφωτος σημερα πολιτης θα δει καταματα την αληθεια …την γυμνια μας ….αυτο πρεπει να ειναι το τελικο συμπερασμα που μας εχει οδηγησει ο δικοματισμος !
        οταν τα τοιχη πεφτουν και το μονο συστημα σημερα ειναι ο καπιταλισμος σε μια φραση αυτοσημαινει το εξης
        ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕς ΕΥΚΑΙΡΙΕς ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΤΕΙΑ ΓΙΑ ΓΝΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ , ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΓΙΝΕΤΑΙ….
        ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΑΙ
        ΕΛΕΥΘΕΡΑ , ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ , ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ , ΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ , ΤΟΝ ΖΑΜΑΝΦΟΥΤΙΣΜΟ ,
        ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΚΟΚΡΑΤΙΑ , ΤΗΝ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ,
        ΤΗΝ ΔΥΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑ ΚΑΙ Θ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΗ !

  31. Όσοι θέλουν άλλο κόμμα ώρα καλή!

    Eγώ θα μείνω

    • στην εσωτερικη αντιπολιτευση εννοεις ετσι?

  32. mitsos είπε

    Αρχηγός της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας ορίστηκε ο Στεφανίδης, ο οποίος είναι ο ένας από τους δύο ανώτατους αξιωματικούς που κατηγορούνται από το πόρισμα των ειδικών της Πυροσβεστικής ότι φταίνε για τη μεγάλη φωτιά της Βόρειο-Ανατολική Αττικής.

    Τι είναι αυτά;;;;;;;;;;;;

  33. chris vasiliadis είπε

    http://troktiko.blogspot.com/2009/11/blog-post_2489.html

    Μια εκ των «μουσων» του ΓΑΠ στελεχωνει το γραφειο της με συγγενεις…

    Ε ρε διαφανεια και αξιοκρατια!!!!!!!!!!!!!!

    Ζητω!!!!!!!!!!!

    • που βλεπεις κατι το ανομο ?
      εσυ αν ησουν στην θεση της δεν θα προτιμουσες να εχεις κοντα σου εμπιστους ανθρωπους για να μην σε εκθετουν?
      ισοτιμη μεταθεση γραφει !
      ουτε αναβαθμιση , ουτε αναριχηση απο το παραθυρο!
      αυτο δεν ειε κανει ο Αντρεας με την Λιανη ?
      Απο την Ολυμπιακη στου Μαξιμου?
      Γιατι τα ριχνετε ολα μαζι στην συκοφαντηση μιας κυβερνησης ενος μηνος ?

      • Γιατί εδώ ήμασταν όταν κατηγορούσαμε τον Ρουσόπουλο ότι έδινε ειδήσεις στην μάρα.
        Εδώ ήμασταν όταν ο βουλγαράκης έδινε δουλειές στην γυναίκα του.

        Τα ξεχάσαμε;;

        ότι ειναι νομιμο δεν ειναι και ηθικό παναγιωτη.

  34. [...] από Γιάννης Παπαϊωάννου στο Νοεμβρίου 5, 2009 Από το προηγούμενο άρθρο μου έγινε αντιληπτό ότι κάποιο κομάτι της κοινής γνώμης, [...]

  35. babis είπε

    Αν και ειμαι καθετa αντιθετος με τις κατα καιρους αναρτησεις σου σε παρακολουθω ανελλειπως.
    Σημερα θα βαλω δυο θεματα που με κατατρεχουν σχετικα με τις επιλογες των νεων Γ.Γ.
    Ολοι αυτοι οι πανεπιστημιακοι που εχουν τα τελεια οντως βιογραφικα με ποιο διακαιωμα εγκαταλειπουν το διδακτικο τους εργο για το οποιο εχουν επιλεγει απο την πολιτεια και αναλισκονται στην πρακτικη της καθημερινοτητας με την οποια ουδεμια εχουν σχεση? Ποθεν συναγεται οτι ενας διδακτωρας στο χ μαθημα απο την εδρα της θεωρειας μπορει να αποτελεσει την ιδανικη λυση για να παλεψει τις ιδιομορφιες και της δυσκολιες του ολοημερου και εξαντλιτικου manager?
    Οσο αφορα τις γκρινιες που ακουγονται για παραγγωνισμενα(!) δηθεν στελεχη του ΠΑΣΟΚ, αν και οχι παλιο μελος μια και δεν μου επιτρεπετο κατι τετοιο λογω της φυσεως της δουλειας μου, ελαχιστα ανιδιοτελη και με ορεξη για προσφορα και εθελοντισμο εχω συναντησει.. Πολλα στλεχη ειναι ετοιμα για τη μαχης της καρεκλας με καθε θεμιτο και αθεμιτο μεσο κυριως και μετα ας τρεχουν οι χαχολοι..τρεξτε εσεις για να δοξαστουμε εμεις..Επαγγελματικα στελεχη δυστυχως εχουν καταντησει ενα μεγαλος αριθμος απο αυτους και η προσφορα τους ειναι τελιεως αρνητικη στην κοινωνια και την παραταξη ,η δε παρουσαια των ειναι παραδειγμα προς αποφυγη.Ευτυχως που ειχαμε την αθλιοτητα της ΝΔ να αντιμετωπισουμε. Αν ειχαμε μια στοιχειωδως ευπρεπη κυβερνηση να αντιμετωπισουμε ως αντιπολιτευση Θα μεναμε πολλα μα παρα πολλα χρονια εκτος απο την συμπεριφορα τετοιων συντροφων.Οσο και να προσπαθουσε και να αγωνιζοτανε ο Γιωργος Ππανδρεου δυσκολα θα μπορυσε να εξαλειψει τις μνημες απο την Ελληνικη κοινωνια τετοιες συμπεριφορες …
    Η εννοια του εθελοντισμου ειναι δρομος μακρυνος για πολα στλεχη του κινηματος μας..
    Με εκτιμηση
    babis

  36. Αν και ειμαι καθετa αντιθετος με τις κατα καιρους αναρτησεις σου σε παρακολουθω ανελλειπως.

    Σε ευχαριστώ.

  37. Παν. Μαυρωνας είπε

    δεν υπάρχει “μοιρασιά της νίκης” υπαρχει ομως “μοιρασια ευθύνης” εσυ με ποιούς θα είσαι;

    • Εγώ είμαι πάντα με τους “άλλους”.
      Με αυτούς που μένουν στην απέξω.
      Αντιεξουσιαστής

  38. [...] Γιατί να είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ και να πληρώνω; [...]

  39. ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΣ είπε

    ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
    ΗΔΗ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ.
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.
    ΠΥΚΝΩΣΤΕ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΘΕΜΑΤΑ……
    ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ ΕΛΠΙΔΑ….
    ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ….

    • Έχεις απόλυτο δίκιο. Έρχονται άσχημες ημέρες πρέπει να Απογοητευτούμε συντεταγμένα! Είναι κρίσιμο…

  40. λαθραναγνώστης είπε

    Τι έγινε ρε μεγάλε?
    Ούτε ΓΓ σε υπουργείο σε έβαλε?
    Ξεφτίλα τελείως.
    Περίμενε όμως λίγο ακόμα. Μπορεί να επιλεχθείς, απο την αγορά με αδιάβλητες διαδικασίες και ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, πρόεδρος κάποιας ΔΕΚΟ.
    Άντε καλή τύχη.

  41. Μάγειρας είπε

    Εσύ γράφεις εδώ στο blog σου: “Δεν έχει σημασία τι θέλω εγώ αλλά τι πρέπει να γίνει.”

    Κι αυτό που πρέπει να γίνει καλέ μου άνθρωπε είναι να μπουν στις θέσεις που κυβερνούν άνθρωποι με τα βιογραφικά τους που έχουν γνώσεις και μπορούν να ανταπεξέλθουν κι όχι το κάθε “κομματόσκυλο” (με την καλή ή κακή έννοια, πάρτο όπως θες) που θεωρεί ότι παλεύει τόσα χρόνια για να αποκτήσει μια θέση στις καρέκλες.

    Δεν είμαι ΠΑΣΟΚ, δεν είμαι ΝΔ, δεν είμαι τίποτα, είμαι ένας πολίτης που ζητά επιτέλους να κυβερνηθεί αυτή η χώρα από ανθρώπους που κρίνονται από τον αγώνα τους στη ζωή κι όχι στην παράταξη. Μπουχτίσαμε με πράσινα, μπλε και κόκκινα παιδιά. Η χώρα θέλει έμπειρους ανθρώπους που ξέρουν να δουλεύουν, που έχουν δουλέψει, που έχουν προσφέρει πραγματικά στη ζωή και την κοινωνία και δεν τρέχανε όλη μέρα στα κομματικά πηγάδια.

    Το ξέρω ότι δεν θα με καταλάβεις αλλά δεν με νοιάζει, άλλωστε εκπέμπουμε σε άλλες συχνότητες.

    • Απαντώ σε αυτα που λες εδω: Ποιον βολεύει η απαξίωση του οργανωμένου ΠΑΣΟΚ;

      Ελπίζω να σε καλύπτω

  42. [...] Υ.Γ: Απογοητευτείτε συντεταγμένα! Είναι κρίσιμο http://papaioannou.wordpress.com/2009/11/05/%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%ce%b5%ce%af... [...]

  43. [...] βελτίωσης των κακώς κειμένων. Και όσο για κάτι ΠΑΣΟΚ- bloggers παλαιάς κοπής , που αγχώνονται γιατί λέει δεν έχουν μερίδιο στην [...]

  44. kosmetsas είπε

    Το κουβαδάκι σας και σ άλλη παραλία!

    http://kosmetsas.wordpress.com/2009/11/06/min_masate/

  45. Kostas είπε

    Δυστυχώς πάντα δίπλα από τα κόμματα εξουσίας παρασιτούν παράγοντες που φλερτάρουν με την άσκηση της εξουσίας. Aυτή η αντίληψη ότι η νίκη στις εκλογές και ο σχηματισμός κυβέρνησης συνιστά «γιουρούσι» στο κράτος πρέπει να κατασταλεί. Eίναι αδιανόητη, είναι απαράδεκτη, είναι δημοκρατικά ανήθικη.

    http://www.evenizelos.gr/interviews/1495-2009-09-26-23-58-21

    Σε έχει αδειάσει η… λατρεία σου πριν από μας για μας…

  46. Kostas είπε

    Και συνεχίζω:

    Διότι όταν εμείς μιλάμε για αυτοδυναμία τώρα, δεν μιλάμε για την παλιά αλαζονική και αυτάρεσκη αυτοδυναμία με μονοκομματική νοοτροπία.

    http://www.evenizelos.gr/interviews/2008/398–mega

  47. Εγώ πάντως είμαι μέλος ΠΑΣΟΚ, και πληρώνω, και τρέχω στα χωριά, και χάνω χρόνο από το σπίτι μου, και κάνω συνεστίαση δύο εβδομάδες μετά από τη γέννηση του γιου μου, και με βρίζουν κάτι κυκλωματικοί εργατοπατέρες και τοπάρχες και δημαρχαίοι και νομάρχες…

    Για ποιο λόγο ρωτάς; Για κάτι τέτοια όμορφα: http://gasimakop.blogspot.com/2009/11/blog-post_3873.html. Για να προσκυνούν οι αντίπαλοι ρε, γι αυτό. Για να μην ντρέπομαι να βγω στον κόσμο αύριο που θα είμαστε στα κάτω μας.

    Άμα περίμενα πόστο θα το κανόνιζα μέσ από τη δουλειά μου,όχι με την ψήφο μου. Τρέχουμε γιατί γουστάρουμε, όχι για να κάτσουμε σε καρέκλα. Οι καρέκλες είναι για τη δουλειά μας, όχι για την πολιτική μας.

    Πάντως κάνεις μεγάλο καλό στον ΓΑΠ: δείχνεις τι θα γινόταν αν…. Και δείχνεις ότι ο κόσμος είχε δίκιο πριν δύο ακριβώς χρόνια.

  48. Kostas είπε

    …πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχει η σιγουριά και η σταθερότητα μιας κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας αυτοδύναμης, αλλά το κόμμα της αυτοδύναμης πλειοψηφίας πρέπει να έχει άλλη ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ, άλλη ευελιξία, άλλη γενναιοδωρία, να προτείνει συναινέσεις, να προτείνει συμμαχίες, γιατί η χώρα δεν κυβερνιέται από ένα κόμμα με 151 ή με 160 βουλευτές.

    http://www.evenizelos.gr/interviews/2008/398–mega

    Γαμάτο δεν είναι να σου απαντάμε με συνεντεύξεις του Βαγγέλη? Αν φανταστείς ότι το μεγαλύτερο μέρος αυτών το έχεις αναδημοσιεύσει φαντάζει σα να φάσκεις και να αντιφάσκεις. Κάτι αυταπόσεικτο για τον οποιονδήποτε σε έχει διαβάσει (έστω) κανα-δυο φορές!

  49. S G είπε

    “μοιρασια της νικης”, λες και μιλατε για μοιρασια των λαφυρων. Περιμενατε δηλαδη να παρετε το καστρο για να το λαφυραγωγησετε?

    Καλα μωρε, να λετε τετοια μεταξυ σας ΟΚ, αλλα να τα γραφετε δημοσιως? Δεν ντρεπεστε καθολου?

    Φυσικα στην κυβερνηση ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ θα προσλαμβανονται οι ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ με το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ, οχι τα σκληροτερα κομματοσκυλα! Ευγε στον ΓΑΠ λοιπον και αναθεμα στους παλαιοκομματικους (απο ολες τις μεριες φανταζομαι) που δεν βαζουν μυαλο με τιποτα ρε παιδι μου.

  50. tsaousa είπε

    Στη μάνα σου το είπες;

  51. George S είπε

    Αλήθεια…. Πές μας κάτι…

    Γιατί δε φεύγεις? Γιατί δεν τα παρατάς?

    Αν είσαι τίμιος, αν έχεις αξιοπρέπεια, αν θές να μιλάς και να κρίνεις επι παντός θέματος με αυτή τη λογική της γκρίνιας, παραιτήσου από μέλος και φύγε από αυτό το “άθλιο” κόμμα όπως εσύ το παρουσιάζεις….

    Μήοως γιατί πάντα περιμένεις κάτι ακόμα? Μήπως γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού σου υπάρχει η ελπίδα οτι θα έρθει και η σειρά σου?

    Μήπως γιατί όλο αυτό είναι μέρος της στρατηγηκής σου???

  52. admin είπε

    Μήπως να ενθουσιαστούμε συντεταγμένα και να βοηθήσουμε την προσπάθεια του νέου ΠΑΣΟΚ στην νέα εποχή?

    Άκου να απογοητευτούμε συντεταγμένα…
    Τόσο εμπάθεια με τον ΓΑΠ τελικά?

    Έχεις μείνει πολύ πίσω παίδαρε , κοίτα να συνέλθεις…
    Εμπόδιο πάντως δεν θα γίνεις!

  53. Ανδρέας είπε

    Εγώ προσωπικά θα ντρεπόμουνα να τα γράψω όλα αυτά κ. Γιάννη Παπαιωάννου. Άνθρωποι λαμόγια σαν και σας έχουν κάνει την Ελλάδα το μπουρδέλο που είναι.

    Κάποτε η πολιτική ήταν ψώνιο….ξοδεύαν περιουσίες για να ασχοληθούν με αυτήν.
    Τώρα δημιουργούν περιουσίες λόγω της πολιτικής. Εσύ ήλπιζες να κάνεις απόσβεση των εξόδων σου. ΦΤΟΥ σας κύριε Παπαιωάννου.

  54. F.k είπε

    Το τρεξιμο, τα χλμ, η (χρηματικη) προσφορα, η συστρατευση, δεν ειναι ουτε για το κομμα, ουτε για σενα, ουτε για να εχεις πατημα για να διεκδηκεις απο αυτους που βοηθησες.
    Τρεχεις και πειθεις γιατι ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ σε μια ΙΔΕΑ, γιατι θελεις αυτο που πιστευεις οτι ειναι καλυτερο για ΟΛΟΥΣ.
    Ειμαστε ΠΟΛΛΟΙ αυτοι που τρεχουμε για αυτους τους λογους, χωρις ανταλλαγματα υλικα ουτε ηθικα, ειναι προσφορα!
    Και φυσικα οποιος ετρεξε εχοντας ελπιδες για προσωπικα και μονο οφελη και αργοτερα εκθετει με απογοητευση την παραταξη/υποψηφιοτητα που στηριζε με σθενος γιατι τον ‘ξεχασε’ δεν εχει καμια ελπιδα ποτε να εχει μια ΙΔΕΑ και να τη ΠΙΣΤΕΥΕΙ και ετσι ΔΕΝ ειναι ανθρωπος που ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ και δεν του αξιζει καμια θεση, ουτε για γραμματεα τοπικης.
    το παραπανω ισχυει βεβαια για ολα τα κομματα, οι μεν και οι ‘ΔΕΝ’ υπαρχουν παντου.

  55. SRigatos είπε

    Είσαι επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ!!!!

    και αντιγράφω από κείμενο ενός συντρόφου… ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ… και όχι… ανταποδοτικά…

    Πηγή : http://politikianalisi.blogspot.com/2009/10/blog-post_06.html

    “Μην κυβερνήσεις με το 43,92% στο πλευρό σου, αλλά με το 56,08% απέναντί σου. Μπορεί να πέτυχες να κερδίσεις εμάς, αλλά όχι εκείνους (και είναι περισσότεροι). Η τεράστια επιτυχία σου θα είναι να έχεις καταφέρει σε 4 χρόνια να κερδίσεις εκείνους (και ας έχεις χάσει όσους από εμάς σου ζητήσουμε “ρουσφέτια” και τα αρνηθείς!)

    Πολλοί από τους υποστηρικτές σου περιμένουν “κάτι” από εσένα, άλλοι σε ψήφισαν από συνήθεια… Αρκετοί όμως σε υποστηρίξαμε περιμένοντας δουλειά, δουλειά, δουλειά! Αν μας απογοητεύσεις, πρέπει να ξέρεις ότι θα βρεθούμε απέναντι, πολύ νωρίτερα από την αντιπολίτευση.

    Δεν κέρδισες την εξουσία! Δεν σου χαρίσαμε την εξουσία! Στην δανείσαμε και δεν μας είναι καθόλου δύσκολο να την πάρουμε πίσω. Δεν ξέρω σε ποιόν θα την δώσουμε μετά, αν αποτύχεις, αλλά το καλύτερο για όλους μας είναι να πετύχεις…

    Και επειδή όλοι μας γυρίσαμε την Δευτέρα το πρωί στην ίδια δουλειά, στις ίδιες υποχρεώσεις και στα ίδια προβλήματα, καλό θα ήταν να δούμε και εσένα να δουλεύεις… Δεν είναι δουλειά σου να είσαι μπροστά από τις κάμερες, αλλά να λύνεις τα προβλήματά μας. Δεν περιμένουμε θαύματα από αύριο, αλλά περιμένουμε προσπάθεια από εχθές!”

    Αυτά από κάποιον που θεωρούσε και θεωρεί ΠΡΟΣΒΟΛΗ το να τον “βολέψουν”… στο ΠΑΣΟΚ ενταχθήκαμε για να ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ και όχι να “μοιραστούμε λάφυρα”…

  56. Όσο απαράδεκτη και καταδικαστέα είναι η αναμονή για προσωπικά βολέματα όσων συμμετείχαν στον αγώνα, άλλο τόσο καταδικαστέα είναι και η τακτική του Γιώργου Παπανδρέου να βολεύει – δήθεν με αξιοκρατικά κριτήρια – διαφόρους τυχάρπαστους ή κάποιους που πολέμησαν το ΠαΣοΚ και δεν έδωσαν ΠΟΤΕ, ΤΙΠΟΤΑ για την ιδεολογική στήριξη του Κινήματος. Και ως στήριξη δεν εννοώ την κομματική σπέκουλα, αλλά αυτό που διακρίνουμε από τις απόψεις, την στάση, τις παρεμβάσεις και τις αντιδράσεις τους.

    Έτσι, η πρακτική αυτή του Γιώργου Παπανδρέου, δίνει κάθε δικαίωμα σε κάποιους να “παραπονιούνται”. Δεν νομίζω ότι θα το έπρατταν αν διέκριναν αξιοκρατικούς διορισμούς.

    Έχει καταντήσει αηδιαστικό να ακούμε διάφορους βολεμένους να καταδικάζουν όσους φωνάζουν επειδή δεν πήραν κομμάτι από την πίτα της εξουσίας. Στην πραγματικότητα, οι “αβόλευτοι” και οι βολεμένοι είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Από τους πρώτους, ευτυχώς σωθήκαμε που δεν πήραν αυτό που περίμεναν. Οι δεύτεροι - οι βολεμένοι-, αφού πρόκειται περί διορισμένων και όχι περί εκλεγμένων η επιλεχθέντων με διαγωνισμούς, το λιγότερο που πρέπει να κάνουν είναι να βγάλουν το σκασμό.

    • Ετσι

    • Ισοπεδωτική. Όλοι είναι οι βολεμένοι ή αβόλευτοι. Βολεύει έτσι για να βγάλεις τα δυμπεράσματα που έχεις προαποφασίσει;
      Δεν διαφωνώ μαζί σου ότι ο ΓΑΠ συχνά έχει επιλέξει τυχάρπαστους αλλα, μην το ισοπεδωτικό

      • μην τα ισοπεδώνεις (διορθωνω το λάθος)

  57. Γιώργος Σάρλης είπε

    Τι έγινε κύριε Παπαϊωάννου???? Τα κόβουμε αυτά που δεν μας αρέσουν????

    ξαναρωτάω λοιπόν και αν θέλεις ξανακόψε το….

    Γιατί δεν φεύγεις από το κόμμα? Γιατι δεν παραιτείσαι από μέλος και να σταματήσεις να ασχολείσαι με αυτό το “άθλιο” και αναξιόπιστο κόμμα, όπως το παρουσιάζεις?

    Μήπως γιατί περιμένεις κάτι ακόμα? Μήπως περιμένεις να έρθει και η σειρά σου?

    Μήπως αυτό είναι μέρος της στρατηγικής σου για αργότερα????

  58. xkont είπε

    πραγματικά πολύ ενδιαφέροντες διάλογοι.

    είναι το «κοινωνικό» το άθροισμα επιμέρους «προσωπικών» ;
    είναι η συλλογικότητα το άθροισμα των ατόμων ;

    η συζύτηση δεν είναι πολιτική, είναι φιλοσοφική

    πού είναι τα όρια, δεν ξέρω. ξέρω όμως να εκτιμώ την ειλικρίνεια.

  59. [...] [...]

  60. GASTOS είπε

    Καλά ρε Χρυσοχοϊδη από τους 30 στρατηγούς που έκανες τον Καλογιάννη έκοψες, τον μοναδικό που σώθηκε από την λαίλαπα της δεξιάς στις κρίσεις του 2004, επειδή τον πήρε ο δημοκρατικός Παπούλιας και τον διέσωσε. Στον παρέδωσε για να υπάρχει και ένας μωρέ ένας δημοκρατικός και εσύ τον έστειλες στα αζήτητα. Ακόμη και η δεξιά τον σεβάστηκε μωρέ……
    Μιχαλάκη φτάνει πια δεν τρώμε κουτόχορτο, εσύ και η παρέα σου πολύ γρήγορα θα ξεκουμπιστείτε…..
    -Δημοκρατικοί αξιωματικοί εσείς που μείνατε στην αστυνομία για λόγους ιδεολογίας και προσφοράς, αν θέλετε να επιβιώσετε με «Την παιδική χαρά που μας κυβερνά» και θέλετε να προαχθείτε, να εξελιχτείτε αλλάξτε συμπεριφορά γίνεται ΔΕΞΙΟΙ, έτσι μπορεί να γίνεται πιο αρεστοί στον Μιχαλάκη.
    Το 10 % πολύ γρήγορα άρχισε να εξαντλείται. Το πραγματικό της πρόσωπο άρχισε να εμφανίζεται ……….Φυλαχτείτε………

    • F.k είπε

      Δε μπορω να ξερω λεπτομερεις για τον Στρατηγο για τον οποιο αναφερεσαι αλλα γνωριζω καλα τις ενλογω κρισεις καθως και τη τυχη των δημοκρατικων αξιωματικων σε ολες τις φασεις της καριερας που θα αντεξουν υποφεροντας και εχω μεγαλες επιφυλαξεις για το αν τον σεβαστηκε η δεξια, αναρωτιεμαι μηπως ο ιδιος ‘σεβαστηκε’ τη δεξια και τη γλιτωσε…

  61. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ είπε

    Μήπως να ενθουσιαστούμε συντεταγμένα και να βοηθήσουμε την προσπάθεια του νέου ΠΑΣΟΚ στην νέα εποχή?

    Άκου να απογοητευτούμε συντεταγμένα…
    Τόσο εμπάθεια με τον ΓΑΠ τελικά?

    Έχεις μείνει πολύ πίσω παίδαρε , κοίτα να συνέλθεις…
    Εμπόδιο πάντως δεν θα γίνεις!

    ΤΟ ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ!

  62. Γιώργος Σάρλης: … Γιατί δεν φεύγεις από το κόμμα? Γιατι δεν παραιτείσαι από μέλος και να σταματήσεις να ασχολείσαι με αυτό το “άθλιο” και αναξιόπιστο κόμμα, όπως το παρουσιάζεις?

    Bολικό για πολλούς, αλλά γιατί να τους κάνει κάποιος τέτοια χάρη; Καλύτερα δεν είναι να φύγουν οι αναξιόπιστοι; Από μέσα παλεύονται τα πράγματα και μέσα στο ΠαΣοΚ είναι πολλοί που το παλεύουν.

    • George S είπε

      Και οι αναξιόπιστοι που πρέπει να φύγουν είναι αυτοί που ΔΕΝ βολεύουν εμάς????

      Δηλαδή ο πόλεμος που πρέπει να γίνει”από μέσα” είναι να γίνονται γραμματείς και σύμβουλοι όσοι πλήρωσαν για ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ όφελος? Αυτοί που καταρχήν ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ υποψήφιοι βουλευτές και μετά θεωρούσαν δεδομένο οτι θα καθήσουν στην καρεκλίτσα με τα 2χίλιαρα χωρίς να έχουν τα προσόντα για να βγάλουν την “επένδυση” της καθόδου στη πολιτική????

      Δεν πάμε καλά μου φαίνεται… Κάπως στραβά το έχετε δεί το θέμα…

  63. chris vasiliadis είπε

    Τετοια συμμετοχη σε κομματικο διαλογο εχουμε να δουμε απο εποχης…εσωκομματικων εκλογων!!!

    Μπραβο Γιαννη!

    Ο Κρογιας εχεις ψιλο-αποσυρθει και τωρα ΕΣΥ εισαι το Νο1.

    Τα blogs εχουν λογο υπαρξης ΜΟΝΟ οταν ασκουν κριτικη και δειχνουν τα ασχημα. Το «λιβανισμα» ειναι ανιαρο και στην τελικη δεν το παρακολουθει κανεις…

    • Φυτευτοί και Δηλωσίες

  64. echthrosofer είπε

    Να γραφεις πιο συχνα,βγαζεις πολυ γελιο παλικαρι.

    • Είστε πολύ καλός

  65. [...] αναρωτιότανε ο κ. Παπαϊωάννου : Σαν υποψήφιος βουλευτής πλήρωσα την [...]

Υποβολή απάντησης

XHTML: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις ετικέτες: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <pre> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>