Το Μεγαλύτερο blog της πόλης

Ποιον θέλουν οι ξένοι για αντιπαλο τους στην διαπραγμάτευση;

Κύριε Παπανδρέου εσείς είστε το πρόβλημα.

Κύριε Παπανδρέου καταστρέφεται την χώρα μου. Βρίσκεστε συνεχώς τουλάχιστον ένα ή πολλά βήματα πίσω από τα ζητούμενα και όσα πρέπει να γίνουν. Πίσω απο τα γεγονότα. Μέσα την ατολμία, μέσα την αργοπορία  μέσα τα ονείρατα σας χαμένος. Εγκληματικά χαμένος.

Εδώ και 2,5 μήνες  έχετε διαπιστώσει το έλλειμα και τρέχεται στο Σαν Ντομένικο, στις Πρέσπες και όπου αλλού.  Αγοράσατε χρόνο απο την ΕΕ προ εβδομάδος για να κάνετε επικοινωνιακά κολπάκια στο Ζάππειο  και για να παρουσιάσεται εκ νέου τις φαντασιώσεις σας αυτή την φορά σε παγκόσμια κλίμακα.  Το πόσο κακό κάνατε στην χώρα απαντήθηκε σήμερα.  Μας υποβάθμισαν εκ νέου. Τα δανεικά μας  πλέον είναι δυσεύρετα και  πανάκριβα. Είχατε την ευκαρία σας να σταματήσετε τον χαμό μας και την  χάσατε.

Αυτή την στιγμή που γράφω είστε στην Κοπεγχάγη για να σώσεται τον Πλανήτη από τον άνθρακα. Δηλαδή τι να πει κανείς.  Έλεος. Είναι προφανές οτι οι προτεραιότητες σας είναι άλλες.

Αυριο το πρωί τα ομόλογα μας θα ειναι κουρελόχαρτα. Μεθαυριο δεν θα πουλιούνται καν και σε λίγες εβδομάδες δεν θα έχουμε να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις καθώς όλα αυτά πληρώνωνται με δανεικά.  Βρισκόμαστε μπροστά σε στάση πληρωμών. Μπροστά στο ΔΝΤ.

Εδώ και 2,5 μήνες  έχετε διαπιστώσει το έλλειμα και όμως αφήσατε την Ελλάδα ανοχύρωτη. Σήμερα στην Αγγλία μερικα ΜΜΕ καυτηριάζουν όσο πιο ευγενικά μπορούν τα πολλά μπλα μπλα σας και αναρωτιούνται εάν είστε ο κατάλληλος άνθρωπος για αυτές τις κρισιμότερες στιγμές της μεταπολιτευτικής Ελλάδος. Στο ενδιάμεσω η κυβέρνηση κλυδωνίζεται από έλλειψη αρμοδιότητων και αλληλοεποκαλύψεις και ήξεις αφίξεις με ευθυνη σας. Βλακωδώς εμμένεται στην δικής σας έμπνευση  διαδιακασία διορισμών που στέρησε την χώρα κρίσιμα στελέχη από την μάχη. Ξεκινήσατε με δική σας συνταγή να πειραματιστείτε σε βάρος μας στην χειρότερη στιγμή μας.

Εγκληματώντας πειραματίζεστε και αυτοσχεδιάζετε και με τις αγορές που μιλούν για μοναδική “συνταγή Παπανδρέου”.

Το αποτέλεσμα κύριε παπανδρέου είναι ότι σε όλο τον κοσμο μιλουν για έλλειμα αξιοπιστίας. Πιο απλά αυτό σημαινει κύριε Παπανδρέου οτι δεν σας πιστεύουν.  Δεν πιστεύουν εσάς ότι μπορείτε, ότι ξέρετε  ότι τελικά αντιλαμβάνεστε  το μέγεθος του προβλήματος.  Κύριε Παπανδρέου εσείς είστε στο πρόβλημα.

Και είναι αλήθεια ότι δεν το έχετε κυριε πρόεδρε. Το ξέρετε ότι δεν το έχετε.  Σας παρακολουθώ χρόνια και το ήξερα από την αρχή ότι δεν το έχετε.  Σας το είχα πει από εδώ και με κάθε άλλο μέσο.  Σήμερα ειλικρινά  δεν χαίρομαι καθώς η χώρα μου πληρώνει την νύφη. Η χώρα μου είναι αυτή με την οποία τώρα πειραματίζεστε ασύστολα επί τρίμηνο εν μέσω κρίσης.  Η χώρα της οποίας το έλλειμα προστίθεται στο δικό σας.

Κύριε Παπανδρέου κάνω εκληση. Αντιληφθείτε τις στιγμές ή παρατήστε τα  και αφήστε την χώρα να προχωρήσει μπροστά αν της μένει ακόμη καιρός.   Νομίζω ότι υπάρχουν πρόθυμοι να αναλάβουν το τιμόνι της χώρας στην φουρτούνα.

Single Post Navigation

81 thoughts on “Κύριε Παπανδρέου εσείς είστε το πρόβλημα.

  1. Μα δεν υπάρχουν πρόθυμοι να αναλάβουν το τιμόνι της χώρας. Ακόμα δεν το κατάλαβες εσύ?
    Κι αν υπάρχουν κάποιοι, αυτοί θα είναι τόσο βλάκες που ευτυχώς που δεν το έχουν αναλάβει.

    • λες; Είμαστε λοιπόν εγκλωβισμένοι;

      • Και όχι μόνο εμείς! Αν η Κοπεγχάγη γινόταν πρόπερσι, τώρα θα είχαν συμφωνήσει. Απόψε σκωτόνονται εκεί. Κανείς δεν είναι διατεθιμένος να πληρώσει για το περιβάλλον, κι ας καεί ζωντανός σε 10 χρόνια!!!

      • Ξέρεις προβάλω στο blog την Κοπεγχάγη, όχι γιατί είμαι κάποιος φοβερός οικολόγος (εντάξει έχω κι εγώ και οι άλλοι οικολογικές ανησυχίες, αλλά μέχρι εκεί). Καταλαβαίνω, όμως, ότι όποια απόφαση ληφθεί εκεί, θα είναι σταθμός για το μέλλον της παγκόσμιας οικονομίας. Όλη η κουβέντα για “πράσινη ανάπτυξη” κρίνεται εκεί. Αν δεν γίνει τώρα η στροφή του συστήματος παραγωγής, τότε το υφιστάμενο σύστημα θα φτάσει στα όριά του μαζί με τα λεφτά των φορολογουμένων που το κρατάνε ακόμα ζωντανό.

        Η Ελλάδα είναι για την Ε.Ε. η πρόφαση, η δικαιολογία, το εξιλαστήριο θύμα, όπως θες πέστο. Η Ε.Κ.Τ με τη σκληρή δημοσιονομική πολιτική της φαντάζει για τα “απανταχού τσακάλια” σαν το τελευταίο γεμάτο πουγγί πάνω στον πλανήτη. Ψάχνουν τρύπα για να το αλώσουν. Και η τρύπα δεν είμαστε μόνο εμείς. Εμείς φαινόμαστε γιατί μας λένε ψεύτες. Μπορεί το έλειμμα να είναι 12% και του χρόνου να πέσει, αλλά τώρα η σπέκουλα των χρηματιστηρίων σου λέει: “Ποιο 12 ? Έτσι λένε αυτοί? Μετά από όλα αυτά τους πιστεύεις τους Έλληνες?”

        Στο έχω ξαναγράψει: Αντοχές και ποιοτική παραγωγή θέλει. Κι αν είναι να δουλέψει το μοντέλο της “πράσινης ανάπτυξης”, τότε πρέπει να εγκριθεί στην Κοπεγχάγη. Αλλιώς, θα ήταν οικονομική αυτοκτονία να χρησιμοποιούμε μόνο εμείς την πανάκριβη οικολογική ενέργεια, χωρίς να πράτουν το ίδιο και οι άλλοι.
        Αν δεν το αποφασίσουν όλοι μαζί, τότε θα καούν (στην κυριολεξία) και όλοι μαζί. Κι αν τελικά έτσι είναι να γίνει: Καλές Πυρκαγιές και μακριά από τα δέντρα το καλοκαίρι!!!

      • Θα συμφωνήσω με τον Typhoon. Δεν υπάρχει άλλος που να θέλει να αναλάβει. Εγώ τουλάχιστον δεν ξέρω. Οπότε ή πετυχαίνει ο Παπανδρέου ή πάμε για φούντο.

      • Βέβαια, αν το σκεφτεί σοβαρά κάποιος θα συμφωνήσει με τα επιχειρήματα της ανάρτησης. Όσο για το ύφος δε πειράζει. Καλύτερα έτσι μπας και ταρακουνηθεί λιγάκι. Διότι η αξιοπιστία τους ανδρός φαίνεται να έχει χαθεί στο εξωτερικό. Τελικά χρειάστηκαν πολύ λίγες μέρες για να γίνει και αυτό. Νομίζω ότι πρόκειται για χρόνο ρεκόρ.

  2. τελειο . . το αρθρο . . αλλα και το συνολο του blog. . συγχαρητηρια. . .

  3. Μα το θεο τετοιο κειμενο δεν περιμενα να διαβασω ποτε απο υποτιθεμενο στελεχος(!) του ΠΑΣΟΚ.
    Ο φανατισμος,η εγωπαθεια και τα κομπλεξ εχουν τα ορια των και εσυ τα ξεπερασες…

    Δεν επειθυμω πλεον να παιρνω τα μυνηματα σου…

    Με εκτιμηση
    babis

  4. Γιάννη νομίζω ότι άνοιξες μια μεγάλη πληγή εδώ με το παραπάνω γραφτό σου. Μπορεί πολλά από αυτά που λες να είναι αλήθειες, το αποτέλεσμα όμως θα είναι αρνητικό και για το κόμμα σας, αλλά και για τον άνθρωπο που νομίζω ακόμη θεωρείς σαν τον σωτήρα. Η φωτογραφία του σ’ αυτήν την σελίδα.
    Φοβάμαι ότι η ζημιά έγινε και δύσκολα θα διορθωθεί.
    Κώστας

  5. Αγαπητέ σ.

    Σε διαβάζω καιρό και σε καθημερινή βάση. Αρκετές δε φορές καταθέτω την άποψη μου. Ίσως με θυμάσαι την περίοδο των εσωκομματικών διεργασιών. Είχα στηρίξει με θέρμη τον σ. Βενιζέλο. Σήμερα κυβέρνηση είναι πλέον το Κινημα μας και τα πρώτα δείγματα γραφής δίνουν για μένα μια έστω αμυδρή ελπίδα για το μέλλον. Η δικιά μας θέση σαν μέλη του κινήματος πρέπει να είναι σίγουρα κριτική απέναντι στην κυβέρνηση. ΟΜΩΣ δεν πρεπει να ξεχνάμε ότι είναι κυβέρνησησ ΠΑΣΟΚ και όχι η ΝΔ. Αν λοιπόν σ. Γιάννη ήταν πρωθυπουργός ο Καραμανλής τι θα έγραφες, εφόσον γράφεις αυτά που γράφεις για τον σ. Παπανδρέου; Απορώ πραγματικά…
    Αυτό δεν μου φαίνεται σαν αξιοπίστη κριτική. Μάλλον σαν “σποράκι” διχόνοιας μου μοιάζει, και αν φυτρώσει φύτρωσε. Αν είναι έτσι σ. Γιάννη μάλλον τα αντίθετα αποτελέσματα θα φέρει. Ο κόσμος έχει ξυπνήσει!!
    Ας πούμε για την Κοπεγχάγη που το σχολιάζεις αρνητικά. Ε μακάρι να πήγαινα και γω, μακάρι να πηγαίναμε όλοι. ΧΑΙΡΟΜΑΙ που είναι εκεί ο πρωθυπουργός της χώρας μου. Αλλά και άλλα, όπως η λεγόμενη διαφάνεια και η αλλαγή του τρόπου διορισμού ΤΙ ΣΩΣΤΟ, ΤΙ ΠΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ!!
    Τελος πάντως επειδή θα ξυπνήσω σε λίγο τα παιδία να τα ετοιμάσω για το σχολειό, δεν μπορώ να σου γράφω άλλα μόνο να σχολιάσω: 6 χρόνια ΝΔ τι έγινε για την οικονομία και την για την ανάπτυξη του κράτους, μας νοιάζει λοιπόν τιι λένε τα ΜΜΕ της Μ. Βρετανίας για το αν ο σ. Παπανδρέου είναι κατάλληλος 3 μήνες μετά από εκλογική νίκη 10 μονάδων; Μήπως παίζεις το παιγνίδι τους;

    Σε χαιρετώ
    Καλή σου μέρα
    Αντώνης Κουβαράκης
    Ηράκλειο Κρήτης

    Υ.Γ. Εγώ δεν λέω ότι θα σταματήσω να σε διαβάζω γιατί έχει ποιότητα το blog σου και γιατί πιστεύω στην διαφορετικότητα των απόψεων.

  6. Eπιτέλους έβγαλες τη μάσκα του απλού και ανιδιοτελούς πασόκου.Βέβαια υπήρξαν και άλλες στιγμές ..που τη μετακινούσες λίγο και μας έδινες τη δυνατότητα να παίρνουμε μικρές δόσεις του παρανοϊκού σου “βλέμματος” και του πικρόχολου αφρού που έβγαινε από το “στόμα σου”.
    Είσαι ένας μικρός σατραπίσκος που η τεχνολογία του έδωσε τη δυνατότητα να βγάζει προς τα έξω τα σύνδρομα στέρησης και ανασφάλειας. Αναπαραγωγός κατάπτυστων σχολίων και άρθρων, οχετός λιβελογραφημάτων στο πρόσωπο ενός ανθρώπου, που τουλάχιστον εσύ (σαν μέλος του Πασόκ)θα έπρεπε να σέβεσαι λίγο.
    Σίγουρα τα στερητικά σύνδρομα της παιδικής σου ηλικίας και η ανασφάλειες που καλλιεργήθηκαν στη πορεία προς την ενηλικίωση, σου έχουν αφήσει σοβαρά διανοητικά “τραύματα”.
    Μικρέ Καρατζαφέρη, παπαθεμελή και Ψωμιάδη, μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι σημαίνει να είσαι πρωθυπουργός μιας χώρας. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο με την σχιζοφρενή μεγαλομανία της virtual reality στην οποία εσύ ζεις.

    Βέβαια χαίρομαι που υπάρχεις γιατί καταδεικνύεις τη διαφορά ανάμεσα στη μιζέρια και την αισιοδοξία. Ανάμεσα στη λογική και στη τρέλλα. Ανάμεσα στη λογική κριτική και τη παράφρονα σκέψη.

  7. Pingback: Η εμπάθεια και το κόμπλεξ ενός “Πασόκου” « FREE ΠΑΣΟΚ

  8. Δωδωναίος on said:

    Μια ακόμη πραγματική έκπληξη!!
    Μια γραφή που δεν μοιάζει να είναι του συνετού blogger Γιάννη Παπαϊωάννου . Είναι δική σου Γιάννη?
    Δεν το πιστεύω!!!
    Αρνούμαι να πιστέψω ότι είναι δικό σου κείμενο αυτό.
    Προσωπικά αυτό με λυπεί αφάνταστα.
    Όλοι έχουμε το αναφαίρετο δικαίωμα να γράφουμε και να εκθέτουμε αυτό που θεωρούμε σωστά. Αλλά αυτό είναι άλλο και άλλο είναι, να παραβαίνουμε τις βασικές μας τις αρχές που είναι ο σεβασμός των Θεσμών και της ΒΟΥΛΗΣΗΣ του Ελληνικού Λαού.
    Ο Πρόεδρος και Πρωθυπουργός της Χώρας είναι πάνω από όλα ένας ΘΕΣΜΟΣ.
    Ποιος είσαι εσύ, ή εγώ, ή ο όποιος άλλος που να μπορεί να φωνασκεί για καθαίρεση του νόμιμα και δημοκρατικά εκλεγμένου Προέδρου της Κυβέρνησης?
    Επειδή τα νεοφιλελεύθερα κοράκια της διεθνούς κερδοσκοπίας (ραντιέρηδες, κερδοσκόποι, απατεώνες, τα διάφορα φασισταριά και οι ανθέλληνες δημοσιογράφοι παρέα με αξιολογητές του κ….λου), έχουνε δημιουργήσει ένα αγχοτικό και δήθεν επείγον κλίμα στις «αγορές», εμείς πρέπει να τσιμπάμε σαν….χάνοι?
    Όχι Γιάννη. Όχι
    Να τηρούμε αυστηρή κριτική στάση απέναντι στην Κυβέρνηση μας, αυτό και έντιμο είναι αλλά και εποικοδομητικό.
    Όμως αυτό οπωσδήποτε είναι άκρως αντίθετο από την αντιπολιτευτική και ανατρεπτική θέση (που ούτε το ΛΑΟΣ δεν κάνει) να λέμε δηλαδή στον Πρωθυπουργό:
    «Μάζεψε τα και σήκω και φύγε. Δεν τα καταφέρνεις…»
    Αυτό είναι εγκατάλειψη, είναι αποστασία και κρίνεται σαν καταχρηστική στάση απέναντι στον ΓΑΠ και το Κίνημα μας.
    Όταν έχεις τέτοιους φίλους, τι τους θέλεις τους εχθρούς…

    • . άγνωστε φίλε Δωδωναίε
      . ” Συνετός blogger ” ; ; ; ; Από πότε ;
      . Και μήπως είναι το πρώτο κείμενο γεμάτο ανορθογραφίες, λογικά άλματα και εμπάθεια ;
      . Είναι συμπτωματικό οτι απο όσους γράφουν σχόλια, αρκετοί που διακρίνονται για σοβαρότητα ( τουλάχιστον ) πάνω από τον μέσο όρο, τον κατατάσσουν σε ψυχοπαθολογική πε΄ριπτωση, και άσχημη παιδική ηλικία ;

  9. Γιαννη , αυτο που με λυπιζει προσωπικα μαζι σου ειναι οτι εχεις ολα τα τυπικα προσοντα ενος ιδανικου διαειριστη διαδικτυου , οσον αφορα την δημοκρατικοτητα του τροπου με τον οποιον αντιλαμβανεσαι τον διαλογο σαν αξιωμα δημοκρατικο , αλλα οταν αφηνεις το συναισθημα σου να σε οδηγει σε αποκαλυψη του μισους που τρεφεις για το προσωπο του ΓΑΠ , ολες οι προηγουμενες αρετες σου , μετατρεπονται αυτοματα σε χλευη και απορριψη απο τους οποιους συνετους και ωριμους διαλεκτικα αναγνωστες καταφερνεις να μαζεψεις εδω μεσα , για να κανεις αυτο που ζητησε πρωτος στην Ιστορια της Ελληνικης Δημοκρατιας ο εχθρος σου δηλαδη ο ΓΑΠ !
    Το οξυμωρο σχημα της υπαρξης σου ειναι οτι εισαι γεννημενος και καλλιεργημενος πολιτιστικα οπαδος του οραματος του ΓΑΠ
    αλλα δυστυχως οταν περνας απο την θεωρια στην πραξη , σαν αμεροληπτος ετιμητης της πολιτικης επικαιροτητας , δεν καταφερνει να μαζεψεις αυτη την τοσο καταστροφικη συναισθηματικη αρνητικοτητα την οποια κρινω οτι σου εχει εμφυσυσει η δωρεαν παιδεια μας και γιαυτο καλω τον ΓΑΠ να διωξει τον μαρτη απο την κυβερνηση και τους 3 που ζηταω απο την αρχη που ανελαβε την εξουσια το 2004 στο κινημα , για να μπορεσει να το κρατησει ζωντανη ελπιδα του λαου μας για να βγουμε ομαλα απο την κριση !
    Γιατι Γιαννη μην ξεχνας οτι τα υπουργεια αμυνας , παιδειας και εργασιας που σημερα κατεχουν οι ανωτατοι αξιωματικοι της καρτικοδιαιτης συντεχνιας και του κομματικου στρατου , ειναι αυτα που μερχι σημερα δειχνουν ανικανοτητα και αρνηση να συμορφωθουν στον νεο τροπο σκεψης που θα μας βγαλει απο την κριση
    Στο αμυνας παραιτηθηκε ο υφυπουργος γιατι αρχισε τα ρουσφετια . στο παιδειας διωχθηκε ενας δασκαλος για την προσωπικη του ζωη που δεν συμπεριλαμανεται στα καθηκοντα του , ενω στο εργασιας , καμμια μεχρι σημερα προσπαθεια ουσιαςδεν εγινε και συνεχιζονται οιαπεργιες απο τους εργαζομενους

  10. Δωδωναίος on said:

    Παναγιώτη,
    Η εσωκομματική της 11/11/2007, έμεινε “αιώνες” πίσω στα χρονοντούλαπα της Ιστορίας…
    Δεν γνωρίζω για την Κυβερνητική δραστηριότητα του Β.Β και έτσι, δεν μπορώ να πώ τίποτε…..
    ΓΝΩΡΙΖΩ όμως για τον Ανδρέα Λοβέρδο ότι δουλεύει σαν σκυλί ασταμάτητα και σχεδόν κοιμάται στο Υπουργείο.
    Πρέπει με παρησία να παραδεχόμαστε αυτούς που πραγματικά προσφέρουν υπηρεσίες στον Ελληνικό Λαό και την Κυβέρνηση του.
    Αυτός ο Υπουργός μαζί με τον Χρυσοχοϊδη κοσμούν την πολιτική και δίνουν κύρος και αυτοπεποίθηση στην Κυβέρνηση ΓΑΠ

    • τι να σου πω ανεστη…εσεις τα ξερετε καλυτερα….εγω απο σας τα μαθαινω και απο την τηλοραση εδω …
      σε 50 μερες διακυβερνησης , ειχαμε μεχρι σημερα σκανδαλωδεις απεργιες στο λιμανι με δακρυγονα , γΕνικη απεργια σημερα και πανω απο ολα την Παπαρηγα να κατηγορει την κυβερνηση οτι φοβαται τον διαλογο με το εργατικο κινημα και κρυβεται απο τις καμερες …
      τωρα αν ο λοβερδος κοιμαται στο υπουργειο η οχι ποσως με ενδιαφερει προσωπικα ανεστη !
      στην πολιτικη ειπαμε ολα μετρωνται εκ του αποτελεσματος !
      ας μην ηταν ο χρυσοχοιδης υπουργος στην Δημοσια ασφαλεια και ακομα θα ειχαμε επισοδια στο κεντρο της Αθηνας απο μασκφορους που ευτυχως ειδαμε καποια στοιχεια για τις πολιτικες ροτιμησεις των σπιτιων τους για να μην τρεφουμε αλλες αυταπατες για την παιδεια μας [βλεπε αννουλα ] και τον εθνικισμο μας [βλεπε Βενιζελο και ρουσφετια που οδηγησαν στην πρωτη παραιτηση ]…
      Τοδε χειροτερο ειναι οτι αλλοι ασχολουνται με το γιατι ταξιδευει ο ΓΑΠ αντι να λεει ψεματα για να μας καθυσυχαζει για την καταστροφη που μονοι μας προκαλεσαμε με την αδιαφορια μας για αντικειμενικη κριτικη και αξιολογηση των πολιτικων συντεχνιων μας !

  11. Μιχάλης Ρούπας on said:

    Ίσως φταίνε οι αιμορροΐδες, ίσως τα φεγγάρια, μπορεί το νερό της Λάρισας. Σίγουρα όμως καβάλησε καλάμι…Κρίμα το παλικάρι!

  12. Η πρωτη παραιτηση ηρθε απο το υπουργειο του Βενιζελου Γιαννη !
    εκει στρεψε τα ματια σου ! Σε αυτους που παιζουν κρυφτο με του συναδελφους τους Τουρκους που εκβιαζουν με στρατιωτικο πραξικοπημα τον πολιτικο κομο οπως εκανα οι δικοι μας εδω πριν μια γεννια και οταν ηρθε η στιγμη να παραδωσουν οπλισμο και πυρομαχικα στον λαο μας για να πολεμησει φωναξνα ξανα τον καραμανλη για να κυβερνησει ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΙΑΝΝΗ !!!!!!!!!!!
    ΜΕ ΑΛΛΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΒΙΤΡΙΝΑ !!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΜΑς !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. καποτε θα ερχοταν και αυτη η ωρα!
    καποτε τα σοβρακα θα επεφταν για να εμφανιστει η δια της ιατρικης παρεμβαση στυλ Καζαμπλανκας εμφανιση!
    εκει μαζι με τα αποκρυφα που δηλωνουν την παρουσια τους ειναι και τα καλυπτομενα κορδονακια!

  14. “Σήκω και φύγε”…είχε γράψει και το ΒΗΜΑ.Μόνο που αγαπητέ μας Γιάννη όσο και να το θέλεις,το blog σου ποτέ δεν θα γίνει ΒΗΜΑ,ούτε εσύ Πρετεντέρης.Είσαι η “ταπεινή” έκδοση αυτών,παρ’ όλους τους διακαείς πόθους σας.
    Άνετα όμως μπορείς να καυχιέσαι για την επισκεψιμότητα του blog σου,μιας και σήμερα η γραφικότητα και η ψυχασθένεια τυγχάνουν μεγάλης αναγνωρισιμότητας.Και μιλάω για “αρρώστια”,γιατί αρνούμε να πιστέψω ότι πίσω από ένα τέτοιο “μυαλό”,μπορεί να υπάρξει σκοπιμότητα και ιδιοτέλεια.Είσαι απλά ο τρελλός της γειτονιάς και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεσαι.
    Δεν καταλαβαίνω τους υπόλοιπους ,που προσπαθούν να αντιπαρατεθούν με πολιτικά επιχειρήματα.

  15. ΑΝ ΔΕ ΔΕΙΤΕ ΕΓΚΑΙΡΑ ΤΗ ΡΟΔΟ… ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΛΕΗΤΟ

    Δεν ξέρω αν το είχε η μοίρα αυτού του λαού να ζήσει αυτή την περίοδο τις πιο ντροπιαστικές στιγμές της ιστορίας του, αλλά δυστυχώς αυτή η διαπίστωση είναι και αληθινή αλλά ταυτόχρονα και η μοναδική που μπορεί να κάνει κανένας αν αποφασίσει να πει τα πράγματα με τα όνομά τους.

    Ίσως γιατί δεν υπάρχει πλέον ατιμωτική πράξη διαχρονικά, από το να οδηγείται ένας ολόκληρος λαός στην καταστροφή και στην ταπείνωση, παραδομένος από τους ίδιους του τους ηγέτες.

    Οι 300 είχαν την πολυτέλεια να τιμήσουν εμάς που έχουμε προγόνους μας γιατί στάθηκαν όρθιοι στις Θερμοπύλες και πούλησαν το τομάρι τους ακριβά…

    Το Μάρτη του 1825 ο Ιμπραήμ δεν είχε την πολυτέλεια να νικήσει κι ας «νίκησε» τον Παπαφλέσσα και τους συντρόφους του, γιατί πέθαναν όλοι και όρθιοι και περήφανοι, για μια πατρίδα που ποτέ δεν διανοήθηκαν να βάλουν τίποτε πάνω από αυτή…

    Αλλά και στη νεότερη ιστορία του, αυτός ο λαός δεν κιότεψε στον γίγαντα του Ιταλικού φασισμού και του Γερμανικού Ναζισμού. Είχε τουλάχιστον την πολυτέλεια να πάρει αγκαλιά την περηφάνια του και να κεράσει φρέσκο αέρα την αξιοπρέπειά του ανεβαίνοντας στο βουνό για να κάνει αντίσταση, με ηγέτες βγαλμένους από τον πόνο κι από το αίμα του, και έχοντας το κεφάλι πάντα ψηλά, εκεί που το βλέμμα των δοσίλογων δεν άντεχε να κοιτάξει.

    Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ: http://ellinikoforum.blogspot.com/2009/12/blog-post_5770.html

  16. ..εκει χρειαζετε ψυχιατρικη παρεμβαση!

  17. πυροπαθής on said:

    Δηλαδή όλοι όσοι ψήφισαν τον κ.ΓΑΠ στις εσωκομματικές εκλογές έκαναν λάθος; Μόνο εσύ είσαι ο αλάνθαστος; Σε θεωρούσα πολύ πιο δημοκρατικό.
    Και τώρα τι μας λες;
    Ότι έκανε λάθος ο λαός που ελπίζει στο ΠΑΣΟΚ;
    Ότι αφού δεν είναι ο εκλεκτός σου Πρωθυπουργός όλα γίνονται λάθος;
    Ή ότι μακάρι να διαψεύσει τις ελπίδες ο ΓΑΠ να χάσει το ΠΑΣΟΚ για να γίνει αρχηγός του ο εκλεκτός σου;
    Πάει το πουλάκι πέταξε!
    Γιαυτό πάρτο απόφαση και βοήθησε με την καλόπιστη κριτική σου να πετύχει το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ. Μην αφήνεις την πίκρα του χαμένου να δηλητηριάζει το μυαλό και την ψυχή σου. Επιπλέον στρέφεις όλους τους συντρόφους εναντίον του Β.Β. πράγμα που φαντάζομαι δεν θέλεις, και τους οδηγείς στην υποψία ότι ενεργείς κατ’ εντολή του προσφέροντας μεγάλη χαρά στη ΝΔ την αποκλειστικά υπεύθυνη για τα χάλια της πατρίδας μας.

    • σοφη η παρεμβαση σου αλλα μην απομωνωνεις την ΝΔ στην εθνικιστικη υστερια που την γεννησε και την καθοδηγει πια ανοιχτα στην παλινδρομηση μας σαν νεοσυστατο Εθνος με ψευτικη ταυτοτητα
      αΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΕΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ….

  18. ΓΙΑΝΝΗ, ΕΧΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΠΟΥΘΗΣΩ ΙΣΑ ΜΕ 5 ΜΗΝΕΣ!ΤΟΞΕΡΑ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΦΤΑΝΕΣ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΟ, ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΤΟ! ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!! ΤΟΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ!!
    ΑΝ ΟΧΙ ΠΗΓΕΝΕ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΟΝ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ 4ο,ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΕΚΕΙΝΟΣ,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΠΟΙΟ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ!
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΗΚΙ,ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ(ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΠΛΕΟΝ, ΜΕΧΡΙ ΤΟΡΑ),Η ΜΟΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΝΕ, ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΘΑ ΣΚΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΧΡΟΝΩΣ, ΘΕΛΕΙΣ ΓΑΜΗΣΗ, ΧΑΣΙΣΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΠΕΡΙΠΑΤΟ!!

    **ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΩΨΗ, ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ, ΜΗΝ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΑΝΤΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!!
    **ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΕ ΔΙΑΛΟΣΤΕΛΝΕΙ!!!

  19. Σήμερα από τις ΗΠΑ: “Είναι τα Κρατικά Ομόλογα οι νέες χρηματιστηριακές «Φούσκες»?”
    http://typhoon-typhoon.blogspot.com/2009/12/blog-post_17.html

  20. ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΡΕ “ΠΑΣΟΚΟΙ” ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΑ!!
    ΜΟΛΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΡΑΨΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟΒΟΛΑΤΕ!!!
    ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΥΝΕΙ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΨΙΧΑΛΙΖΕΙ!!
    ΓΙΑ ΠΟΙΟ “ΠΑΣΟΚ” ΜΙΛΑΤΕ?
    ΓΙΑ ΤΟ “ΠΑΣΟΚ” ΤΟΥ ΓΑΠ
    Η
    ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ?

  21. Ο λογος που εκλεισε ο διαλογος του πασοκ ηταν γιατι αυτοι που ειχαν αναλαβει απο τν κομματικο στρατο την διαχειρηση νομιζαν οτι “δημοκρατια “σημαινει η προσωπικη επιθεση , η στρατολογηση οπαδων για φραξιες και οργανωσεις που σημερα στεκονταιαπεναντι και στο ΠΑΣΟΚ και στον ΓΑΠ αλλα και στην ιδια την εξυπηρετηση αυτων που πιστεψαν στα αγαθα ιδεολογηματα τους !
    Ο διαλογος χωρις προσωπικες αντεγκλησεις και υβρεις , ειναι μονοδρομος σε μια κοινωνια που πρεπει να μαθουν οι πολιτες να συμμετεχουν στην ληψη της αποφασης που τους αφορα χωρις συναισθημα αλλα μονο με λογικη και φαντασια για να δουν τον κοσμο του αυριο και οχι του χθες !

  22. Έξεστιν παπαϊωάννοις ασχημονείν!

  23. Σας ευχαριστώ εκ μερους όλων μας εδω για την συμετοχη το σχολιασμό και την αναπαραγωγή του άρθρου. Στο ΠΑΣΟΚ γνωρίζουμε ότι η αλλη αποψη ειναι πλουτος. Εδω δόθηκε η ευκαρία και ακουστηκαν όλες οι απόψεις.

    • ναι Γιαννη ,αλλα αναγκαστηκες να λογοκρινεις και αυτο θα πρεπει να σε προβληματιζει περισσοτερο απο την ακροαματικοτητα ! Γιατι καθε φορα που βγαινεις ανωτερος συνομιλητης απο καποιον , γιατι μπορεις να απαντας χωρις συναισθηματικη φορτιση και να απονεμεις δικαια οσα μπορουν να συμβαλουν στον διαλογο , εμμεσα , αναγκαζεσαι εκ των πραγματων να κοβεις παρορμησεις καποιων , οι οποιοι σε πολιτικο επιπεδο συνεχιζουν να ωηφιζουν και να κρινουν , χωρις ωστοσω να μπορει αυτο το φορουμ διαλογου οπως σιγα -σιγα το διαμορφωσαμε ολοι μαζι , να τους καταγραψει στις κατακτησεις του ….
      ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΣΤΟΧΟ ΓΙΑΝΝΗ !
      ΑΝ ΜΑΖΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ , ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ , ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑς ΕΔΩ
      ΤΩΡΑ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΕΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗ , ΤΗΝ ΖΥΜΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΑΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ, ΤΟΣΟ ΕΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΣΤΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΟΥΡΩΤΗΡΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ….

    • Είναι ντροπή να κυκλοφοράει στο internet ένα τέτοιο κείμενο!!

      • Γιατί;

      • Αυτή είναι η άποψη μου φίλε Μitsosms. Όταν είμαστε 3 μήνες από τις εκλογές νομίζω ότι και ο Καρατζαφέρης να ήταν πρωθυπουργός θα του δίναμε λίγο χρόνο. Τώρα αν μιλάμε για κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και την σχολιάζουμε μ’ συτό τον τρόπο μέλη του ΠΑΣΟΚ, τότε μάλλον έχουμε χάσει τον μπούσουλα.
        Τέλως πάντων ο καθένας είναι ελεύθερος να λέει ότι θέλει. Εμένα πάντως αυτή είναι η γνώμη μου

      • Η γνώμη ειναι ευπρσοσδεκτη αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς ένα κείμενο που αναρτηθηκε ποτέ δεν κατεβαίνει.

      • να μην το κατεβασεις Γιαννη ! απλα να ανααλυσεις αυτα που σου γραφουν οι σχολιαστες γιατι ειναι η πεμπτουσια του διαλογου ! κανεις μας δεν ειναι τελιος Γιαννη ! μπορει ομως να γινεται καθε μερα καλυτερος απηοντας την αποψη περισσοτερων ανθρωπων στην σκεψη του και στη δραση του …
        αυτο θα πει πολιτικος διαλογος …

      • Σαφώς και χρειάζεται χρόνο η Κυβέρνηση. Κανείς δε διαφωνεί σε αυτό. Οι παλινωδίες όμως βλάπτουν. Δεν μπορεί να βγαίνουν την μια και να λένε το ένα και την άλλη να το αναιρούν. Οι κερδοσκόποι παραμονεύουν. Η κριτική που γίνεται είναι για να τους ταρακουνήσει λιγάκι. Και εκτός αυτού, φίλος σου δεν είναι αυτό που σε κολακεύει συνέχεια αλλά αυτός που επισημαίνει τα σφαλματά σου και σε ταρακουνάει όταν δεν καταλαβαίνεις.

  24. Αυτη ειναι τελικα η εικονα σας κυριοι,η πραγματικη εικονα σας.Για αυτον τον λογο αν και το Πασοκ ειναι ο μοναδικος κομματικος σχηματισμος που πλησιαζω ιδεολογικα, δεν ενταχθηκα ποτε σε κανενα οργανο,μικρο ή μεγαλο παρολες τις προτασεις που ειχα στο παρελθον….μιλω για την ευρυτερη γειτονια μου,δεν εχω καβαληση κανενα καλαμι,ουτε ειμαι κατι ιδιαιτερο.
    ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ!!!

  25. Αμάν βρε Γιάννη μου, δεν αντέχω άλλο αυτη τη κλάψα!
    Αμαν!!!

  26. Νομίζω Γιάννη πως πιο πολύ έχεις πικραθεί εσύ που κέρδισε το ΠΑΣΟΚ της εκλογές με πρόεδρο τον Γιώργο απ’ότι ο Μητσοτάκης που έχασε η Ντόρα από τον Σαμαρά. ;)

    • Δεν με γνωρίζεις καλά φίλε Νίκο. Λίγο να παρακολουθουσες θα ηξερες οτι ο στόχος μου ειναι ενα καλυτερο σημερα και ενα ομορφότερο αυριο. Το έχω πει πολλες φορές.
      Τα προσωπα και τα κόμματα ειναι απλά εργαλεία στην υπηρεσία της χώρας. Ούτε ηθοποιοι ουτε οραματιστες ουτε πειραματιστες ουτε τηλεπερσόνες.

      Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η Δημόσια είκονα τους και δεν την προστατευω. Δεν έχω καμία τέτοια διάθεση. Αυτό με διαχώριζει νομίζω απο όλους bloggers.
      Με ενδιαφέρει να κανουν αυτό που πρέπει να γίνει και αν εκτιθονται για αυτό…

      Λυπάμαι αλλα είναι προβλημα τους.

      Αν γίνομαι κατανοητός ξαναδιάβασε όλα τα αρθρα με αυτό το σκεπτικό.

      Αν όχι πάλι όλα καλά καλή καρδια.

  27. πολυ ωραια τα επιχειρηματα ολων αυτων που αντι να σταθουν στην ουσια των οσων λεγονται, αντιδρουν με χαρακτηρισμους οπως “ψυχακιας” και προτροπες οπως “να πεσεις οχι απο τον 4ο αλλα απο πιο ψηλα”. Η (και) διαδικτυακη σας προπαγανδα δεν σας επιτρεπει να κανετε τιποτε αλλο απο το να προσκυνατε εναν αρχηγο κομματος και κυβερνησης (πλεον) και να δειχνετε τυφλη εμπιστοσυνη. Κανενας θεσμος δεν ειναι υπερανω κριτικης, ποσο μαλλον ο εκαστοτε πρωθυπουργος και η κυβερνηση του. Και αν καποτε κατηγορουσατε τον Καραμανλη για αδρανεια, τωρα που ειναι πρωθυπουργος ο δικος σας κανετε την παπια στην αποδεδειγμενη του αδρανεια και τα στραβα ματια στους κομματικους διορισμους “φιλων” (βλέπε Μανιάτη πχ).
    Δεν διδαχθηκατε τιποτα απο τα 6 χρονια που περασατε στην αντιπολιτευση ούτε εσείς ούτε εκείνοι που ήταν κυβέρνηση πριν από εσάς. Ειστε απολυτως ομοιοι και θα συνιστουσα καποια στιγμη να συνεργαστειτε διοτι ο κοσμος χανεται κι εσεις χτενιζεστε μπροστα στις καμερες και σηκωνετε τα μανικια. Οχι για να μην ιδρωσετε απο την πολλη δουλεια αλλα για επικοινωνιακους λογους, φυσικα…

  28. τον τιτλο να ποσεχεις Γιαννη γιατι αυτος προδιαθετει τον καθε αναγνωστη ! Οταν ο τιτλος σου ειναι αρριστικος , αυτο σημαινει οτι ο αναγνωστης βγαζει συναισθημα μπροστα και αν ειναι θετικο επικροτει , αν ειναι αρνητικο απορριπτει , ομως σε καμμια απο τις δυο περιπτωσεις δεν αναλυει τα γραφομενα σου και χανεις το υψιστο δικαιωμα της επικοινωνιας μαζι τους !
    Χωρια που εχει καιλαθος στην εκφραση του !
    ηθελες να γραψεις “Εσεις ειστε το προβλημα ” και εγραψες “Εσεις ειστε στο προβλημα ” που λεγεται [θα συμπληρωνα εγω ] ηγετης ενος κομματικου στρατου “μετριων” που περνιουνται για “αριστους” λογω της δωρεαν παιδειας μας !
    Γιατι οι πραγματικοι “αριστοι ” σημερα φιλοι, δινουν τον αγωνα εξω απο το νοσηρο περιβαλλον τη σημερινης Πολιτειας και οχι μεσα σε αυτο γιατι γινονται κιμας μεσα στην δυνη μιας αντιλαικης εξουσιας που διατρεχει κατα μηκος ολο αυτο το σκηνικο που ονομαζεται ενωμενη αγορα της Ευρωπης και ειναι τα ολιγοπωλια που καθοριζουν τις τυχες του …

  29. πυροπαθής on said:

    Ο τρόπος που είναι γραμμένο το άρθρο δείχνει ότι έχεις καταλήξει για το ποιος είναι το πρόβλημα. Δεν δείχνει άνθρωπο που εκφράζει προβληματισμό.
    Αν στόχος σου ήταν να βελτιώσεις την πορεία της κυβέρνησης ήταν λάθος το ύφος. Και επειδή στο ΠΑΣΟΚ έχουμε μάθει να συνθέτουμε,να μαθαίνουμε από τα λάθη μας και να προχωράμε μπροστά ας προσέχουμε περισσότερο το ύφος μας για να μην προκαλούμε αντεγκλήσεις.

    • Εχεις απόλυτο δίκιο. Έχω καταληξει οτι αν ο ΓΑΠ δεν ηταν αρχηγος της Αξ. αντιπολιτυεσης απο το 2004 ο Καραμανλής δεν θα κυβερνουσε μια 6ετία και η χωρα μας θα ηταν καλύτερα.

      Βεβαίως το προβλημα ειναι συνολικότερο καθως ενας ξένος παρατηρητης ευκολα -και ίσως για καποιους λαϊκιστικα- θα μπορουσε αν πει ότι τρεις οικογενειες μας οδηγησαν στην απολυτη χρεοκοπία.
      Χρεοκοπια θεσμων, ιδεων, αποψεων, εμπιστοσυνης, οικονομικη, αξιοπιστιας, και οτι αλλο θες βαλε διπλα στην χρεοκοπία. Αυτο βεβαιως ειναι γραμμενο στην Ιστορία μας.

      • σωστά!

        αυτό το θέμα κανείς δεν το αγγίζει.

        Κανείς δεν μας εξηγεί ΠΩΣ έμεινε 6 χρόνια στην εξουσία ο Καραμανλής.

        Χωρίς να κάνεις απολύτως τίποτε και τρώγοντας από τα έτοιμα.

  30. Prasinos mexri medouli on said:

    Τι κατάλαβες με το άρθρο σου; Χτυπάς τον Γιώργο και δίνεις επιχειρήματα στους εχθρούς του ΠΑΣΟΚ.
    Στο μπλογκ του Ροιδη το κάνανε σημαία αυτά που έγραψες.
    Κύττα και μόνος σου.

    ΓΑΠ: Η γλυκιά αναμονή της καταστροφής

    http://roides.wordpress.com/2009/12/18/18dec09/#comments

  31. 3 οικογενειες λες Γιαννη και εννοεις τους καραμανληδες τους Παπανδρεου και τους Μητσοτακηδες ετσι ?
    Ποσους “αριστους ” ομως εχει αυτη η Χωρα σημερα ?
    Γιατι δεν βγηκε ενας απο αυτους να μας πει πως θα τα εκανε καλυτερα απο δαυτους , η αν βγηκε και δεν το μαθαμε ποιος φταιει Γιαννη ?
    Ειναι τοσο αθωοι αυτοι που τους ψηφιζαν για να τους κανουν τα ρουσφετια , ειναι τοσο αθωοι αυτοι που πληρωναν φακελακια στους γιατρους για να βαλουν τους δικους τους γρηγοροτερα στα χειρουργια , ειναι τοσο αθωοι αυτοι που φοροδιαφευγουν πλουτιζοντας γιαννη ?
    αν ναι τοτε εχεις δικιο !

    • Οι καλυτερες εποχες για την Ελλαδα ηταν το 81-85 και το 96-2004. Και στις δύο ειδικά στην δευτερη είχαμε σρτην εξουσία αριστούς και επιλεγμενους απο τον Λαο. Όχι απο τα ΜΜΕ όχι λόγω ονοματος.

      • Τσουκάτος,Πανταγιάς,Πάχτας,Νεονάκης,Βερελής,Κουλούρης,….παρέα με όλα τα υπόλοιπα παπαδοπαίδια…πραγματικά άριστοι,απόλυτα επιτυχημένοι.
        Η διαφορά της κυβέρνησης εκείνης του Πασόκ,αγαπητέ “Βαγγέλη Παπαιωάνου”,ήταν ο Σημίτης και ο Παπανδρέου.
        Η μεγαλομανία οδήγησε τον Ναπολέοντα στο Βατερλώ…..Βe cool Γιαννάκη…έχεις μπει σε άσχημο “trip”..

      • Ξέχασες πολλά άλλα ονόματα (της Κυβέρνησης Σημίτη) που είναι σήμερα δίπλα στον ΓΑΠ:

        Ρέππας, Διαμαντοπούλου, Πάγκαλος, Χρυσοχοϊδης κτλ κτλ

      • κακως ! πολυ κακως !
        ειναι οι εκπροσωποι των συντεχνιων που μας εφεραν ως εδω σημερα !

      • μιλαω μονο για την αννουλα , τον βενιζελο και τον λοβερδο…

  32. Τελικά άλλος έχει το όνομα και άλλος την χάρη…

    Ο ΓΑΠ έχει δίπλα του τους περισσότερους από την Κυβέρνηση Σημίτη.
    Της Κυβέρνησης των εκσυχρονιστών.

    Τελικά ο ΓΑΠ, ως μόνιμος μέλος των Κυβερνήσεων Σημίτη, και αποδέκτης του «δακτυλιδιού» γιατί δεν είναι «εκσυχρονιστής»;

    Ομολογώ ότι «επικοινωνιακά» πετύχατε εσείς οι Παπανδρεϊκοι…

  33. Μάλλον έχετε μπερδέψει την……με τη βούρτσα.Μαλλον δεν έχετε καταλάβει.ότι ο κατ’ εξοχήν σοσιαλδημοκράτης και κοινωνικά φιλελεύθερος είναι ο Γιώργος.Αυτός ήταν και ο λόγος που τον προτίμησε ο Σημίτης.
    Μαλλον έχετε παρεξηγήσει τις λέξεις εκσυχρονισμός και εκσυχρονιστής.Δεν είναι ταμπελίτσες που ο καθένας κατά το δοκούν φορά στο πέτο του.Είναι η προσπάθεια να ξεφύγει αυτή η χώρα από τους ρυθμούς και τους τρόπους του οθωμανισμού.Είναι η προσπάθεια να μπορεί να παρακολουθεί η χώρα τους φρενήρεις ρυθμούς της εποχής.Οργάνωση και κανόνες για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη.

    Αρα λογικό είναι κάποιοι άνθρωποι με αυτά τα χαρακτηριστικά να πλαισιώνουν και τη σημερινή κυβέρνηση του Γιώργου.
    Αντίθετα οι “μαιμούδες” εκσυγχρονιστές τάχθηκαν με το “αντίπαλο” στρατόπεδο.

    • Opengov, Βιογραφικά, υβριδικά, χρεοκοπία με Κουτουπη. Χρεοκοπία με την διαχείριση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό. Άμετρο εκδικητικό σχεδόν ξεμπρόστιασμα της προηγούμενης κυβερνησης που προκάλεσε παγκόσμια γιουχα σε βάρος της Ελλάδας.

      δυο υποβαθμίσεις και εξηγήσεις στις Βρυξέλες.

      Μπλα Μπλα Μπλα φταει η στατιστικη.
      Ανοησίες με τα stage και με την ΚΟΣΚΟ στο λιμάνι στο τέλος παρακαλούσαμε την Κίνα να αγοράσει τα Ελληνικά ομολόγα,
      Οι ξενοι συνομωτουν εναντιων μας.

      Χαμένοι 2,5 μήνες χωρίς ένα μετρό για το έλλειμμα. Φταει ο Papaioannou που τα λεει

      Αντιμέτωποι με το «δυστυχώς πτωχεύσαμε» και το ΔΝΤ ελπίζουμε την μια μερα η Γερμάνια την άλλη Η ΕΕ ή Αμερική θα μας σώσει.

      Φοβερός Γραφει Ιστορία

    • να αγιασει το στομα σου συντροφε α[ο το γαλατσι !

  34. Prasinos mexri medouli έφα:
    “Στο μπλογκ του Ροιδη το κάνανε σημαία αυτά που έγραψες”.

    τα κείμενά τα δικά μας δεν έχουν να κάνουν με των άλλων τις σημαίες, ρωτήστε και τον ίδιο τον κ. Παπαϊωάννου, μας ξέρει πολύ καλύτερα από εσάς…

    μάθετε να διαβάζετε και να κρίνετε.

  35. πυροπαθής on said:

    Δυστυχώς με αναγκάζεις να σου υπενθυμίσω πως στην κυβέρνηση που τόσο απαξιωτικά περιγράφεις συμμετέχει, και μάλιστα σε υψηλή θέση ο εκλεκτός σου. Βλέπεις να κάνει κάτι; Ή τον χαλάσανε κι αυτόν;
    Δεν πιστεύω. Απλά βλέπει περισσότερα και καλύτερα από σένα.

  36. Μιχάλης Ρούπας on said:

    Αν όλα αυτά τα γράφεις αμισθί και αυθόρμητα, είσαι μεγάλο νούμερο κ Παπαιωάννου. Τα άμεσα μέτρα που θέλουν να επιβάλλουν οι “αγορές” και οι προνομιούχοι του τόπου είναι ένα το εξής: Περικοπή μισθών και συντάξεων, κατάργηση 13ου και 14ου μισθού. ¨όλα τα άλλα μέτρα θέλουν χρόνο και ωρίμανση. Aκόμη και το νέο φορολογικό νομοσχέδιο θα αρχίσει να αποδίδει μετά τον Ιούνιο του 2010. Όποιες και να είναι οι προθέσεις σου και τα κίνητρά σου σε θεωρώ νούμερο αλλά Ψωμιάδη επειδή διατηρείς, αν διατηρείς την ιδιότητα του μέλους σε έναν πολιτικό χώρο που δεν πιστεύεις ότι μπορεί να δώσει λύσεις στον τόπο. Μου θυμίζεις τους αποστάτες του ’65 που από την πρώτη μέρα της κυβέρνησης Παπανδρέου, προεξοφλούσαν την πτώση της. Το παρήγορο είναι ότι όσο απομακρύνονται οι Παπαιωάννου και οι άλλοι “ανησυχούντες απ’ το ΠΑΣΟΚ, τόσο μεγαλώνει το ρεύμα στήριξης προς το ΠΑΣΟΚ του ΓΑΠ απ’ την κοινωνία των πολιτών. Νούμερο@@@

    • κυριε Ρουπα , ο γιαννης και πολλοι αλλοι εδω ειναι
      “τα θυματα ” ενος πολιτικου λαθους που συμβαινει σε ολη την ευρωπη σχετικα με τα πρωην σοσιαλιστικα κομματα τα οποια σημερα εχουν χασει την πολιτικη τους ταυτοτητα μετα την πτωση του Βερολινου και της Σ.Ε αλλα κυριως τον καπιταλιστικο μετασχηματισμο της οικονομιας στην κομουνιστικη κινα …

      • Μιχάλης Ρούπας on said:

        Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας κ Κανελλόπουλε. Η νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση επέβαλε, θέλω να πιστεύω προσωρινά, την κατάργηση των κρατικών κυβερνήσεων και επέβαλε την εξουσία των παγκοσμιοποιημένων τραπεζών. Η εξουσία του ιδρύματος Rothschild είναι η παγκόσμια κυβέρνηση που πραγματοποιεί τα «οράματα» του Kissinger και της Thatcher και φέρνει ολοταχώς πίσω της κοινωνίες στον μεσαίωνα και στην δουλοπαροικία. Επειδή ο ΓΑΠ τόλμησε να αθετήσει τις υποσχέσεις Καραμανλή – Παπαθανασίου για επιβολή των μέτρων που αυτοί θεωρούν εξυγιαντικά για τις οικονομίες των κοινωνιών, κατάργηση του κοινωνικού κράτους, περικοπή μισθών και συντάξεων, εργασιακών δικαιωμάτων, αύξηση του χρόνου εργασίας κά, ξεκίνησαν με συμπαραστάτη τα ντόπια τσιράκια τους, έμμισθους προβοκάτορες, λαϊκιστές της επικοινωνίας και το κακό συναπάντημα της χώρας έναν ενηλεή πόλεμο για να αποτύχει το πείραμα της πολιτικής του ΓΑΠ. Δηλαδή εξόφληση ή συμμάζεμα του χρέους οργανώνοντας το κράτος και αυξάνοντας την παραγωγή αλλά και τις καταναλωτικές μας συνήθειες. Και σας ερωτώ, αφού το χρέος μέσω του δανεισμού αυξάνει για να αγοράζουμε προϊόντα που δεν παράγουμε, η «φτώχευση» της Ελλάδας δεν θα πλήξει κυρίως τις χώρες παραγωγής των προϊόντων αυτών; Ήλθε η εποχή οι πολιτικοί του κόσμου να πάρουν στα χέρια τους την εξουσία που τους έδωσαν οι λαοί και να διαχειριστούν υπεύθυνα τις τύχες των πολιτών και της κοινωνίας. Ξέρω και το έκανα ενσυνείδητα χρησιμοποιώ ανεπίτρεπτους χαρακτηρισμούς για τον οικοδεσπότη της συζήτησης. Όμως για μένα προέχει ο πόλεμος εναντίων της δεξιάς παθογένειας που επιβάλλει ο νεοφιλελευθερισμός και τα εργαλεία του. Και σοβαρά εργαλεία του δεν είναι τα αλογοσκουφακια που ήθελαν το 1€ =500δρχ., αλλά οι ανυπόμονοι, οι «κομματικοί της πάρτης τους» και οι βάτραχοι που τους έπεισαν ότι είναι ταύροι για ταυρομαχίες. Χάρηκα που μου δόθηκε η αφορμή να τα πούμε.
        ΥΣ: Εγώ ο «Βενιζελικός»έχω πεισθεί απ’ τις προθέσεις του ΓΑΠ και στηρίζω την προσπάθεια με όποιον τρόπο μπορώ. Θα πληρώσω πρόθυμα την συνδρομή σαν μέλος του Κινήματος χωρίς να προσδοκώ τίποτα προσωπικό. Εάν είχα τις ενστάσεις και την βεβαιότητα του οικοδεσπότη μας για τις ικανότητες, τις προθέσεις και την επάρκεια του ΓΑΠ και της κυβέρνησής μας, θα ταχυδρομούσα την κομματική μου ταυτότητα και θα τελείωνα.

      • Κυριε Ρουπα , συμφωνουμε πληρως στο ιδεολικο σκελος της σκεψης σας ..
        Διαφωνω ομως τοσο σε κομματικο οσο και σε οικονομικο επιπεδο της κρισης σας οσον αφορα το πως θα βγουμε απο την κριση …
        Μολις ελαβα μια προσκληση , να “λυωσω ” τα κοσμηματα μου , που φτιαχτηκαν με τεχνη και μερακι αποανθρωπινα επιτηδια χερια , για να παρω μετα απο πολλα χρονια καθυστερηση , ισως το 80% απο το ποσο που ειχα καταθεσει εντοκα μαλιστα για να αποκτησω …
        Προς στιγμην οπως και εσεις και πολλοι αλλοι παρασυρθηκα στην ιδεα να αγοραση οσα μου λειπουν σημερα ..
        πχ λεφτα για να αγοραση εισητηρια με το τραινο , τροφιμα , ρουχα κλπ…
        Δηλαδη να ανταλλαξω ενα μεταλλο ανεξιτηλο στην ιστορια , για να αγοραση αερα [το δικαωμα να ανεβω για λιγες ωρες σε ενα τραινο ] , μελλοντικα σκατα η θερμιδες [τροφιμα] , ειδη ενδυσης που ισω του χρονου δεν θα μου κανουν η θα εχουν καει απο τις σπιθες του τσιγαρου που καπνιζω , η απλα δεν θα ειναι πια στην μοδα …
        ΟΣΟ ΑΝΤΕΧΩ ΚΥΡΙΕ ΡΟΥΠΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ !
        ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΑΚΑ ΓΙΑ ΠΟΝΤΙΚΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ Ε.Ε ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΠΜΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΘΕΣΗ , ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΗΜΙΟΥΤΓΗΣΕΙ Η ΞΕΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ , Η ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΤΗΣ ΣΛΑΒΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΜΣΟΥ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΙΑΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΧΩΡΙΣ ΣΤΡΑΥΕΤΜΑΤΑ ΚΑΤΟΧΗΣ ….
        ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΔΗΛΑΔΗ , ΕΒΛΕΠΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΟΚ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΤΟ Η ΤΟ ΒΥΘΙΣΑΤΕ ΤΟ ΧΟΡΑ , ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΕ ΣΕ ΚΙΝΗΜΑ ΛΑΟΥ , ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΞΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Η Ε.Ε ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΩΝΗ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΑΝΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ !
        ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΟ ΠΙΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΥΡΙΕ ΡΟΥΠΑ !
        ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ , ΤΗΝ ΣΥΝΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΜΑ
        ΣΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ , ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ , ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ , ΣΑΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ “ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ” ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΤΑΤΡΟΠΩΣΑΝ ΟΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΑΜΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΟΔΙ ΣΤΑ ΑΓΙΑ ΑΥΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ….
        Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ ΣΑΣΝ ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΗΘΕΛ ΤΟ ΕΥΡΩ ΣΤΙΣ 1500 ΔΡΧ , ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΕΙΝΑΙ 1.500 ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Η ΧΩΡΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΞΑΝΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑ ΑΠΟ ΕΣΟΔΑ , ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΧΡΕΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΙΒΔΗΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΥΤΕΛΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ !
        ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΥΡΙΕ ΡΟΥΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ , ΟΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΣΠΑΝΟΙ ΦΤΙΑΧΝΑΜΕ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΓΕΝΝΙΑ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΠΟΘΤΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ !
        ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΦΤΗΝΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ , ΟΤΑΝ ΤΑ ΤΡΩΓΑΝΕ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ , ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΑΔΙ , ΤΟ ΚΡΑΣΙ , ΚΛΠ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΟΙ “ΒΡΑΒΑΡΟΙ” ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΡΩΝΕ ΩΜΟ ΚΡΕΑΣ !!
        ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΚΥΡΙΕ ΡΟΥΠΑ
        ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΤΑΜΑΤΑ
        ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΘΕΣΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε ΑΝ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ , ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ Ο ΠΡΕΣΒΗΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕ ΕΜΜΕΣΑ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΟΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ …

      • Μιχάλης Ρούπας on said:

        Κ. Κανελλόπουλε θα ήμουν αρωγός στις προθέσεις σας, αν στην Ελληνική χερσόνησο κατοικούσαν άνθρωποι πολίτες με ελληνική σκέψη και όχι χριστιανοταλιμπάν, αν το επίπεδο του λαού που το 1974 είχε ποσοστό αναλφάβητων 45%, αν το πολιτιστικό επίπεδο ξεπερνούσε τα γύφτικα κλαρίνα, αν οι πανεπιστημιακοί ταγοί ντρεπόντουσαν που διδάσκουν περήφανα αναξιολόγητοι στα χειρότερα πανεπιστήμια της Ευρώπης, αν οι δημόσια διοίκηση ανταποκρινόταν στις ανάγκες του λαού, αν το κράτος δεν ήταν το μόνο θρησκευτικό με επίσημο και παρεμβατικό ιερατείο ταυτισμένο με το γίγνεσθαι του Αφγανιστάν, του Πακιστάν και σαν το Σουδάν μετά από πλημμύρα. Για όλους αυτούς τους λόγους και για χίλιους άλλους δηλώνω ευρωπαϊστής και πιστεύω ότι η Ευρώπη των λαών θα ξαναβρεί το δρόμο της. Σέβομαι τις απόψεις σας τις οποίες έχω ξανακούσει από τον Ζουράρη. Και φυσικά συμφωνώ ότι από το 1974 και μετά ΟΛΕΣ οι ντόπιες κυβερνήσεις υιοθέτησαν την τάξη των εισαγωγέων και στήριξαν την ανάπτυξη της χώρας και του λαού σ’ αυτούς. Όταν αρχίσουμε να παράγουμε και να καταναλώνουμε όσα χρειαζόμαστε κι εφόσον δεν χρειαζόμαστε την ανάπτυξη μέσω των εξαγωγών πολιτικά είμαι έτοιμος να ζήσω σε μια νέα Κούβα.

  37. Το βασικό πρόβλημα της κοινωνίας σήμερα είναι ότι οι ανόητοι είναι απόλυτα βέβαιοι και οι γνωστικοί είναι γεμάτοι αμφιβολίες !
    Οπου κοινωνία,βάλτε Ελλάδα που ‘χει και το ΠΑΣΟΚ σας μέσα.

  38. Pingback: ΤΟΠΙΚΟΣ ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΓΜΟΣ ΛΟΓΩ ΠΡΑΣΙΝΙΖΟΝΤΟ

  39. Αγαπητοι φιλοι , ναι η Κουβα ειναι ο δρομος για μια λαικη κυριραχια χωρις προστατες ! Το ειδα και το αζησα με τα ματιαμου 3 ολοκληρες βδομαδες τριγυριζωντας παντου οπου υπηρχε δρομος ….Ομως ο Φιντελ ειναι ακομα ζωντανος , ενω ο Αντρεας εφυγε πολυ πριν το Ωνασειο στο χερφιλντ και στο Ειικο Δικαστηριο που μας οδηγησαν αριστεροι ψηφοφοροι που σημερα διαδηλωνουν αγκαλια με την δεξια οπως παντα …
    Μονο 1/3 Ελληνες κυριε Ρουπα μπορει σημερα να συνειδητοποιησει που φταιει ο ιδιος για την καταντια μας ….
    Αν δεν γινουν τουλαχιστον 2/3 δεν θα δουμε ασπρη μερα γιατι οι συντεχνιες μας κυβερνουν μετα το Χερφιλντ …

    • η κινηση ΜΑΤ του ΓΑΠ ειναι να κανει αυριο την Δραγωνα υπουργο Πιαδειας και να στελει την Αννουλα ξανα στα σχολεια να διδαξει οτι ο δασκαλος και ο καθηγητης σημερα ειναι οτι ο πολιτικος και ο παππας …
      Κοινωνικα επαγγελματα που οσοι τα ασκουν , κερδιζουν χρηματα και προνομια απο αυτα και με καπμμια Παναγια δεν μπορει να ειναι παραδειγμα “αριστειας ” για κανενα παρα μονο για την αφεντομουτσουναδα τους !

    • Μιχάλης Ρούπας on said:

      Αγώνας επομένως με κάθε μέσον για να φθάσουμε τα 2/3 ενός λαού με κουλτούρα την αρλούμπα να γίνουν, συνειδητά πολίτες. Κι όταν αντιλαμβάνομαι έστω και σαν υποψία, πολιτικούς όπως ο ΓΑΠ να κινείται προς αυτήν την κατεύθυνση, συστράτευομαι και ελπίζω τουλάχιστον τα παιδιά μου να αντιλαμβάνονται τον κόσμο πλατύτερα από μένα. Γιατί πάντα θα πιστεύω ότι η υπέρβαση της στασιμότητας είναι πολιτική απόφαση.

      • ειναι πολιτικο ρισκο θες να πεις κυριε Ρουπα !
        και απο αυτο ξερει καλα ο ΓΑΠ
        3 φορες μεχρι σημερα χρειαστηκε να ρισκαρει για ειναι εκει που βρισκεται σημερα …
        ας δειξει επιτελους οτι ξερει με ποιους παει στον πολεμο μαζι τους και ποιοι στεκονται απεναντι

  40. Εύγε, επιτέλους ένα ειλικρινές και αληθινό κείμενο για την κατάσταση που επικρατεί στην πατρίδα μας, κυρίως εξ΅αιτίας του ΓΑΠ.
    Οψόμεθα

  41. Με επιμονή στο συμφιλιωτικό ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ (που πρότεινε ο Ρήγας -άρθρο 37 στο Σύνταγμα- EΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ στις 3 πρώτες εκλογές και ΥΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ στα 3 πρώτα ελληνικά Συντάγματα, την Ελβετία και από ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ), μπορούμε να βελτιώσουμε την κοινωνία, με κυβερνήσεις αλληλεγγύης, χωρίς λαμόγια, μίζες και διχόνοια, αφοπλίζοντας τους ελάχιστους μοναρχικούς και τους ψευτοπροοδευτικούς αριστερούς φασίστες, μοναρχικούς και αυτούς…
    Μπορεί να αρχίσει πριν νομοθετηθεί, από πρωτοβουλίες ανά δήμο, βάζοντας ανεπίσημη κάλπη πριν τις εκλογές για να ψηφίζουν όσοι θέλουν, όσους από τους υποψήφιους θέλουν να αποτελούν το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, ώσπου να καταλάβουν όλοι πόσο καλύτερα είναι!
    Το εφάρμοσαν στη Μελίβοια Αγιάς το 2000:
    μαζεύτηκαν και έβαλαν σε ένα ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ τα ονόματα όσων ήθελαν να γίνουν δημοτικοί σύμβουλοι. Ύστερα ψήφισε ο καθένας όσους είχε δικαίωμα, σύμφωνα με τους κανόνες των επίσημων εκλογών.
    Και όσους βγήκαν πρώτοι σε ψήφους, ανεξάρτητα από ένταξη σε κόμμα ή όχι, τους έβαλαν στο μοναδικό ψηφοδέλτιο των επίσημων εκλογών, και αποτέλεσαν το δημοτικό συμβούλιο που ήθελε το χωριό και όχι οι γραφειοκράτες!
    http://apps.facebook.com/causes/61685
    http://antipariafwni.blogspot.com/2009/01/niki.html
    http://www.kpad.gr/text/thesis/enieo1.htm
    <a href="http://edrana.blogspot.com/2007/06/blog-post_05.html
    <a href="http://troktiko.blogspot.com/2009/05/blog-post_5788.html

  42. Pingback: Οι Παπανδρεϊκοί » ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

Υποβολή σχολίου

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Αλλαγή )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,317 other followers